Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Лукашук М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Лукашук М. А. Потенціал інноваційної конфігурації сучасних знань: суспільний вибір України : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.03 / М. А. Лукашук; Університет Григорія Сковороди в Переяславі. - Переяслав, 2021. - 18 c. - укp.Вперше здійснено розробку та обґрунтування концепції національного суспільного вибору інноваційної конфігурації сучасних знань в глобальній системі координат та запропоновано комплекс теоретико-методологічних підходів до забезпечення кардинальних змін в системі соціально-економічних структур у процесі креативного перетворення класичних засад суспільного розвитку на принципи функціонування сучасної економіки знань. Вперше у межах соціально-філософського пізнання визначено конфігурований синергетичний ефект інноваційного процесу формування сучасної системи знань в Україні як складний соціальний акт, що включає в себе аналіз таких ключових компетенцій як інтегральна інформаційно-технологічна модель досліджень, науково-педагогічні технології навчання, особистісно-професійну компетентність самого фахівця та новітні механізми, методи і засоби системи управління сучасної науково-дослідницької сфери. Представлено механізм їх взаємодії з обов’язковим урахуванням особливостей національно-смислового поля та типу культури відповідного суспільного виробництва та можливості отримання ефективного результату його практичного використання. Особлива увага приділяється аналізу стратегії освітньо-інноваційного процесу в Україні, з’ясуванню механізмів і проєктів її реалізації в умовах постсучасного світу. Визначено базові показники інноваційного характеру процесів та доведено амбівалентну природу взаємодії зазначених феноменів з конкретним навчально-виховним простором. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю251
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА450846 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Вихованець З. С. Сучасна динаміка росту знань: діалогічність осмислення / З. С. Вихованець, М. А. Лукашук // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2020. - № 1. - С. 47-52. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Надано тематику трансформаційної природи сучасних знань як багатовимірний вияв соціальної реальності завдяки описовій та нормативно-ціннісній ідентифікації. Вони є складовими загальної дії механізму осмислення дійсності, а сам механізм функціонує виключно завдяки діалогічному характеру взаємодії дискретно-дискурсивної та образно-цілісної підсистем. Запропоновано аналіз процесу перетворення неповного знання на необхідно-істинне твердження за допомогою двох взаємозалежних диференційованих підходів. Зазначена динаміка осмислення відтворюється у процесі накопичення і розвитку наукового знання, а також у практиці співвідношенні чуттєвого та раціонального, емпіричного та теоретичного рівнів пізнання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч210.56
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Лукашук М. А. Суспільний вибір інноваційної конфігурації сучасних знань: українські реалії : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.03 / М. А. Лукашук; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 23 c. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю223.23
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА443407 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|