Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Літковець О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Літковець О. К. 
Органічна хімія : Навч. посіб. для студ. баз. напрямків "Хім. технологія і інженерія", "Харч. технологія та інженерія", "Екол." та "Фармація" / О. К. Літковець, С. А. Воронов; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Нац. ун-ту "Львів. політехніка", 2001. - 200 c. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто питання сучасної теорії структурної, просторової та електронної будови, взаємозв'язку між будовою та властивостями, реакційною здатністю молекул і проміжних їх реакційних частинок. Висвітлено вплив будови молекул, природи реагентів та умов перебігу реакції на її механізм і будову одержаних продуктів. Відображено найпоширеніші лабораторні та промислові методи одержання основних класів органічних сполук і застосування окремих їх представників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г2 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Літковець О. 
Сутність і зміст графічних умінь / О. Літковець // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 170-172. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

В історичній ретроспективі проаналізовано підходи до визначення структурних компонентів феномену "графічні уміння". В педагогічному аспекті розкрито сутність та змістове наповнення поняття "графічні уміння", ядром яких є знаково-символічна система, на основі якої можна створювати різного роду графічні зображення. На основі теоретичного аналізу літературних джерел зроблено класифікацію графічних умінь. Відзначено необхідність формування графічної підготовки учнів початкової школи на уроках трудового навчання. Визначено перспективи наукових розвідок, які пов'язані з розробкою системи дидактичних засобів для формування графічних умінь в учнів початкової школи.

В исторической ретроспективе проанализированы подходы к определению структурных компонентов феномена "графические умения". В педагогическом аспекте раскрыта сущность и смысловое наполнение понятия "графические умения", ядром которой является знаково-символическая система, на основе которой можно создавать различного рода графические изображения. На основе теоретического анализа литературных источников сделана классификация графических умений, формирующихся на уроках трудового обучения. Отмечена необходимость формирования графической подготовки учащихся начальной школы на уроках трудового обучения. Определены перспективы научных исследований, связанные с разработкой системы дидактических средств для формирования графических умений в учащихся начальной школы.

This paper is devoted to clarifying the nature and content of the term "graphic skills" in pedagogical theory.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.42 + Ч421.266.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Літковець О. Д. 
Дослідження міжпредметних зв’язків у формуванні графічних умінь в учнів початкових класів / О. Д. Літковець // Педагогіка вищ. та серед. шк.. - 2012. - Вип. 36. - С. 450-458. - Бібліогр.: с. 458 (5 назв) - укp.

Аргументовано, що важливою умовою підвищення якості знань і вмінь є послідовна реалізація міжпредметних зв’язків у навчанні. Досліджено міжпредметні зв’язки навчальних дисциплін (математика, образотворче мистецтво та трудове навчання) у формуванні графічних умінь молодших школярів на основі аналізу змісту графічної діяльності. На ґрунті аналізу чинних програм для початкової школи з математики, образотворчого мистецтва, трудового навчання констатовано, що графічний матеріал із зазначених предметів вивчається без забезпечення міжпредметних зв’язків. На конкретних прикладах доведено, що багато важливих графічних умінь учнів розвиваються відокремлено на різних уроках, а це не сприяє їх поглибленню та закріпленню, отже, такий підхід у навчанні не забезпечує озброєння учнів початкових класів міцними знаннями та сформованими практичними уміннями.

Аргументировано, что важным условием повышения качества знаний и умений является последовательная реализация межпредметных связей в обучении. Исследованы межпредметные связи учебных дисциплин (математика, изобразительное искусство и трудовое обучение) в формировании графических умений младших школьников на основе анализа содержания графической деятельности. На основе анализа действующих программ для начальной школы по математике, изобразительному искусству, трудовому обучению констатировано, что графический материал по указанным предметам изучается без обеспечения межпредметных связей. На конкретных примерах доказано, что многие важные графические умения учащихся развиваются обособленно на разных уроках, а это не способствует их углублению и закреплению, следовательно, такой подход в обучении не обеспечивает вооружение учащихся начальных классов прочными знаниями и сформированными практическими умениями.

It is argued, that an important condition of improving the quality of knowledge and skills is consistent implementation of interdisciplinary connections in education. Interdisciplinary connections of the academic subjects (mathematics, art and labor training) are investigated in forming graphic skills of junior pupils based on the analysis of content of graphic activity. Based on the analysis of existing curriculums for primary school on mathematics, art and labor training it is stated, that the graphic material on the aforementioned subjects is studied without providing interdisciplinary connections.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Літковець О. Д. 
Формування графічних умінь в учнів початкових класів на уроках трудового начання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. Д. Літковець; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Полтава, 2016. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування графічних умінь в учнів на уроках трудового навчання. Обгрунтовано й уточнено зміст понять: "уміння", "графічні уміння", "художньо-графічні уміння", "технічно-графічні уміння". Проаналізовано сучасний стан проблеми формування графічних умінь в учнів. Розроблено та теоретично обгрунтовано модель формування графічних умінь в учнів початкових класів. Визначено її структурні компоненти, критерії, показники та рівні сформованості графічних умінь. Розроблено та експериментально перевірено поетапну методику формування графічних умінь в учнів цих класів на уроках трудового навчання. Основні результати дослідження впроваджено у навчальний процес навчальних ЗОЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)1-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА423724 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Трудове навчання та креслення у контексті сучасних інновацій: теоретико-методичні аспекти : колект. монографія / Н. В. Вовк, І. С. Голіяд, Д. Е. Кільдеров, Ю. С. Кулінка, О. Д. Літковець, Т. О. Олефіренко, Н. В. Симонович, А. Ю. Цина, Т. Ю. Чернова, Л. О. Чистякова; ред.: О. Д. Літковець. - Рівне : О. Зень, 2018. - 408 c. - укp.

Розглянуто теоретико-методичні аспекти вивчення трудового навчання та креслення у контексті сучасних інновацій у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах. Обгрунтовано понятійний апарат проблеми дослідження та розкрито особливості використання сучасних методик у навчанні учнів на уроках трудового навчання та креслення і підготовці майбутнього вчителя трудового навчання та технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р + Ж6 р + Ч311.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС65432 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського