Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Мазаракі Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Мазаракі Н. 
Медіація в Україні: проблеми теорії та практики / Н. Мазаракі // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2016. - Вип. 1. - С. 92-100. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано напрями правового регулювання процедури медіації як сучасного методу вирішення юридичних спорів з огляду на позитивний закордонний досвід, міжнародні зобов'язання України та потребу покращання вітчизняної системи вирішення юридичних спорів. Визначено шляхи удосконалення правового регулювання процедури медіації у нашій державі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х892.19(4УКР)182

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мазаракі Н. А. 
Зміст та значення принципу самовизначення сторін медіації / Н. А. Мазаракі // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Політологія. Соціологія. Право. - 2017. - № 3/4. - С. 94-97. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Досліджено зміст та значення принципу самовизначення сторін медіації як альтернативного методу вирішення спорів з точки зору його процедурних та змістовних компонентів, ролі медіатора та сторін медіації у дотриманні вказаного принципу. Обгрунтовано важливість принципу самовизначення сторін для досягнення результатів медіаційного процесу - укладення та виконання угоди за результатами медіації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х892.19(4УКР)182

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29126:П.С.Пр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мазаракі Н. 
Сінгапурська конвенція: теоретико-правовий аналіз / Н. Мазаракі // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2019. - № 1. - С. 26-34. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано ключові положення майбутньої Сінгапурської Конвенції, нагальність якої продиктована доцільністю популяризації медіації для вирішення спорів у міжнародній комерційній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(5Сін)901.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мазаракі Н. А. 
Медіація в Україні: теорія та практика : монографія / Н. А. Мазаракі; Київ. нац. торг.-екон. ун-т, Ін-т законодавства ВР України. - Київ, 2018. - 275 c. - Бібліогр.: 223 назви - укp.

Висвітлено теоретико-правові підходи щодо визначення поняття, сутності та місця медіації у правовій системі держави як методу вирішення спорів на основі фундаментальних цінностей суспільства. Проаналізовано теоретичні та практичні особливості принципів медіації, визначено характерні риси та напрями удосконалення договірних конструкцій у сфері медіації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х892.19(4УКР)182

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА834298 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мазаракі Н. 
Діяльність органу вирішення спорів СОТ: подолання невідповідностей / Н. Мазаракі, Ю. Гончарова // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2020. - № 1. - С. 5-13. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано чинники, які призвели до кризи Органу вирішення спорів СОТ у 2018 - 2020 рр. Обгрунтовано необхідність реформування механізму вирішення торговельно-економічних спорів у рамках СОТ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У584.30-651 + Х916.140.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мазаракі Н. 
Механізми вирішення спорів в угодах ЄС про вільну торгівлю / Н. Мазаракі, Т. Погарченко // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2020. - № 3. - С. 5-14. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Проаналізовано механізми вирішення спорів, що передбачено угодами ЄС про вільну торгівлю "нового покоління", виокремлено тенденцію до створення окремих механізмів вирішення інвестиційних спорів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У584.3 + Х916.140.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мазаракі Н. А. 
Теоретико-правові засади запровадження медіації в Україні : автореф. дис. ... д-ра юрид. наук : 12.00.01 / Н. А. Мазаракі; Інститут законодавства Верховної Ради України. - Київ, 2019. - 40 c. - укp.

Присвячено дослідженню та формуванню науково обґрунтованої комплексної теоретико-правової моделі правового забезпечення медіації в Україні як важливого елементу реалізації принципу верховенства права, визначенню напрямів вдосконалення чинного законодавства щодо доступності правосуддя шляхом запровадження медіації як особливої форми компромісу, що застосовується під час вирішення спорів. Надано загальнотеоретичну характеристику медіації як важливого елементу реалізації принципу верховенства права та одвічного прагнення людини до справедливості. Доведено, що медіація є особливою формою компромісу учасників правових відносин у загально-теоретичному та гносеологічному сенсі. Сформулювано концептуальний підхід до забезпечення належності та допустимості медіаційних процедур як ефективного механізму вирішення спорів та на цій основі визначено категорію та критерії медіабельності спору. Під час дослідження розкрито систему принципів медіації, їх інтегративний та змістовний зв'язок, вплив на реалізацію завдань правосуддя, досягнення вищої справедливості. Особливу увагу приділено теоретичним аспектам договірної природи медіації, визначенню особливостей впровадження основних договірних конструкцій медіації. Окреме місце посідає дослідження ролі та значення медіаційного застереження, сформульовано концептуальний підхід для забезпечення виконуваності медіаційних угод. Запропоновано авторський погляд на сучасну парадигму розвитку медіації в Україні. Запропоновано науково обґрунтовану теоретико-правову концепцію розвитку медіації в Україні, визначено напрями та принципи професійної підготовки медіатора та забезпечення реалізації фундаментальних прав людини під час вирішення спору в порядку медіації. Запропоновано шляхи формування державного регулювання та саморегулювання у сфері медіаційної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х001.012

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА439919 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Мазаракі Н. 
Скринінг прямих іноземних інвестицій: між Сціллою та Харибдою / Н. Мазаракі, Ю. Гончарова // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2022. - № 4. - С. 4-16. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Іноземні інвестиції можуть бути як умовою процвітання у державі-реципієнті, так і нести суттєві ризики для національних інтересів та економічної безпеки. Саме тому задекларована державами світу беззастережна відкритість для міжнародних інвестицій компенсується механізмами управління відповідними ризиками, що частіше за все набувають форму механізмів скринінгу іноземних інвестицій. Протиборство міркувань необхідності, бажаності іноземних інвестицій і міркувань національної безпеки та публічного порядку є Сціллою та Харибдою для сучасних законодавців, які намагаються вибудувати збалансовані механізми державного контролю. Але цій проблематиці не приділяється достатньої уваги вітчизняними науковцями. Мета статті - визначити напрями формування політики України щодо запровадження скринінгу прямих іноземних інвестицій через призму практики Європейського Союзу та забезпечення власних національних інтересів. Розвинуті держави та держави, що розвиваються, запровадили нові або посилили наявні механізми скринінгу прямих іноземних інвестицій, встановлюючи нові регуляторні вимоги для інвесторів, розширюючи спектр галузей економіки, що підпадатимуть під моніторинг, надаючи додаткові повноваження регуляторним органам. Основні критерії для проведення скринінгу прямих іноземних інвестицій - національна безпека та публічний порядок - набувають нового розширеного тлумачення у різних юрисдикціях, що несе ризики збільшення обсягів іноземних інвестицій. Висновки: механізми скринінгу прямих іноземних інвестицій традиційно будуються на принципах прозорості, недискримінації, обгрунтованості, об'єктивності, конфіденційності, що дає змогу певною мірою нейтралізувати негативний ефект від такої регуляторної перешкоди. Вітчизняні законодавці мають у своєму розпорядженні значний іноземний досвід запровадження скринінгу прямих іноземних інвестицій та потенційно можуть втілити найкращі практики та захищати національні інтереси України. Запровадження механізму скринінгу прямих іноземних інвестицій супроводжується певними викликами та ризиками, для подолання яких необхідна ретельна законопроєктна робота та високопрофесійна підготовка кадрів для реалізації механізму скринінгу прямих іноземних інвестицій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-563

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Світова індустрія азартних ігор: структура та регулювання : підруч. : у 2 ч. Ч. 1 / С. Г. Осика, Н. А. Мазаракі, Г. В. Дугінець; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ, 2021. - 431 c. - Бібліогр.: с. 404-417 - укp.

Представлено розширений огляд структури світової індустрії азартних ігор, який базується на сучасній практиці Європи та ЄС, США та країн Азії. Проаналізовано механізми державного регулювання індустрії азартних ігор на міжнародному та національному рівнях, у тому числі діяльність універсальних і регіональних міжнародних організацій, а також розглянуто основні документи та існуючі судові практики у цій сфері. Висвітлено підходи органів-регуляторів у сфері азартних ігор до форм і методів державного регулювання у США і Європейському Союзі, проблеми, що виникають у процесі здійснення такого регулювання, та шляхи їх розв’язання, зокрема з питань запобігання відмиванню грошей. Зазначено, що недостатня прозорість індустрії азартних ігор призводить до того, що в більшості країн вводять обмеження або заборону на нього. Однак є і такі країни, де гральний бізнес не тільки офіційно дозволений, але і приносить значний дохід як власникам казино, так і державі у вигляді податку. Наголошено, що це лише один із прикладів існуючих протиріч в індустрії азартних ігор, що потребують певного осмислення. Розкрито питання становлення регулювання індустрії азартних ігор в Україні. Окреслено історію, сучасний стан і перспективи розвитку грального бізнесу в світовій економіці. Використано достатній ілюстративний матеріал, який дозволяє засвоїти теоретичні та прикладні аспекти державного регулювання індустрії азартних ігор на міжнародному та національному рівнях, у тому числі діяльність основних універсальних і регіональних міжнародних організацій у цій сфері, а також оволодіти понятійно-категоріальним апаратом.


Індекс рубрикатора НБУВ: У526.165 я73-1 + Х883.9(4/8) я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В359368/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Національна стійкість України: стратегія відповіді на виклики та випередження гібридних загроз : нац. доп. / Б. В. Бабін, О. В. Буткевич, Н. В. Камінська, О. В. Кресін, І. О. Кресіна, Н. А. Мазаракі, Н. О. Мельниченко, М. А. Пожидаєва, І. М. Проценко, М. А. Рубащенко, К. О. Савчук, Л. О. Тимченко, О. Я. Трагнюк; ред.: С. І. Пирожков, О. М. Майборода, Н. В. Хамітов, Є. І. Головаха, С. С. Дембіцький, В. А. Смолій, О. В. Скрипнюк, С. В. Стоєцький, О. В. Кресін; Національна академія наук України, Інститут політичних і етнонаціональних досліджень імені І. Ф. Кураса. - Київ : ІПіЕнД ім. і. Ф. Кураса, 2022. - 551 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Національна доповідь є спробою в сучасних геополітичних умовах обґрунтувати концепцію національної стійкості (резильєнтності) як стійкості цивілізаційної суб'єктності країни. Визначено стратегію забезпечення збалансованості розвитку та успішної протидії зовнішнім і внутрішнім загрозам, у тому числі гібридним. Досліджено питання взаємодії національної резильєнтності й національної безпеки держави. Звернено увагу на проблему інституційного забезпечення стратегії національної резильєнтності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)110

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС71324 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
11.

Мазаракі Н. 
Критерій повнофункціональності як детермінанта способу концентрації ринкової влади / Н. Мазаракі, А. Герасименко // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2024. - № 1. - С. 60-74. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Досліджено інститут спільних підприємств у координатах конкурентного права. З огляду на обрану засновниками спільного підприємства стратегію взаємодії та фокус на відносинах контролю чи координації, спільні підприємства можуть генерувати різнорідні ризики для конкурентного середовища й повинні досліджуватися та контролюватися за різними процедурами: процедурою контролю за концентрацією суб'єктів господарювання або процедурою контролю за узгодженими діями суб'єктів господарювання. Керуючись інституційним аналізом способів концентрації ринкової влади та європейським досвідом конкурентної політики (правотворення та правозастосування), автори статті висувають, перевіряють і знаходять підтвердження гіпотези щодо спроможності критерію повнофункціональності господарської діяльності спільного підприємства визначити спосіб концентрації ринкової влади, обраний його засновниками, та зрештою детермінувати застосування відповідних йому процедур контролю. Зокрема повнофункціональність є ознакою концентрації суб'єктів господарювання на противагу їх узгодженим діям. Запровадження критерію повнофункціональності в українське законодавство про захист економічної конкуренції, з одного боку, є кроком його наближення до acquis ЄС, а з іншого - способом підвищення ефективності процедур антимонопольного контролю. Запропоновано шляхи подальшого удосконалення практики застосування відповідного критерію як важеля перемикання режимів антимонопольного контролю залежно від способу концентрації ринкової влади.



Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського