Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (7)Книжкові видання та компакт-диски (33)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Макаренко С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Макаренко С.  
Алгоритмы шифрования для передачи данных в открытых сетях / С. Макаренко, А. Брусникин // Прав., нормат. та метрол. забезп. системи захисту інформації в Україні. - 2001. - Вип. 2. - С. 223-229. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Подано стислий перелік вимог до алгоритмів кодування, що використовуються у відкритих мережах.


Ключ. слова: шифр, RSA, DES, IDEA, ГОСТ 28147-89
Індекс рубрикатора НБУВ: З970.403

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70508 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Данчук В. Д. 
Температурне дослідження резонансної міжмолекулярної взаємодії в кристалічних н-парафінах та $E bold alpha -олефінах / В. Д. Данчук, Г. О. Пучковська, А. П. Кравчук, С. П. Макаренко // Укр. фіз. журн. - 2002. - 47, № 1. - С. 66-68. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г522.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26988 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Макаренко С. М. 
Особливості психічних порушень у дітей з хронічною тонзилогенною інтоксикацією : автореф. дис... канд. мед. наук / С. М. Макаренко; Укр. НДІ соц. і суд. психіатрії та наркології. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Вивчено клінічний поліморфізм і структуру непсихотичних психічних розладів (НПР) у дітей та підлітків на фоні хронічної тонзилогенної інтоксикації (ХТІ) та розроблено систему їх діагностування та лікування. У таких хворих виявлено певні НПР, а саме: органічний емоційно лабільний розлад (31,8 %), несоціалізований розлад поведінки (28,3 %), змішаний тривожний і депресивний розлад (21,2 %), гіперкінетичний розлад (18,6 %). Розглянуто коморбідні психопатологічні розлади, а саме: синдром транзиторних тиків і гіперкінезів (14,1 %), психосенсорний розлад (7,0 %), порушення мови у формі заїкування (6,2 %). Показано надійність використаних мікробіологічних, електроенцефалографічних, імунологічних методів дігностики НПР у дітей та підлітків з ХТІ. Як найбільш ефективну лікувальну тактику визначено поєднання антибактріальної та імуномодулювальної терапії, яка передбачає використання стандартних схем психотропної терапії. Запропоновано систему діагностичної тактики та показано доцільність надання терапевтичної допомоги дітям і підліткам з НПР і ХТІ, що дозволить здійснювати раннє їх виявлення та диференційоване лікування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.64-32 + Р733.682.540.116-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355922 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Макаренко С. С. 
Психологічні умови розвитку комунікативної компетентності учителя : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. С. Макаренко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2001. - 18 c. - укp.

Вивчено психологічні умови розвитку комунікативної компетентності учителя. Теоретично обгрунтовано й експериментально виявлено залежність розвитку комунікативної компетентності від сформованості у вчителів рефлексивного ставлення до себе як до суб'єктів професійно-педагогічної діяльності, адекватності та повноти їх уявлень про власну особистість, специфіки їх "імпліцитної концепції особистості", на підставі якої оцінено партнерів у спілкуванні, за наявністю в них умінь диференціювати й адекватно виражати власні почуття та психоемоційні стани. Розроблено й апробовано методику розвитку у вчителів продуктивного рівня комунікативної компетентності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-994 + Ю940.91 + Ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Макаренко С. І. 
Збагачення словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. І. Макаренко; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. - О., 2010. - 21 c. - укp.

Визначено педагогічні умови збагачення словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності: блочно-тематична організація занять з образотворчої діяльності на підставі інтеграції, відповідність методів збагачення словника основним етапам організації образотворчої діяльності (цілеспрямоване сприймання - обговорення змісту малюнка - малювання - художній коментар у процесі зображення - словесна оцінка малюнка), емоційна насиченість образотворчої діяльності за рахунок урізноманітнення засобів втілення образу; поступове уведення у словник дітей спеціальних термінів образотворчої діяльності й експериментальне перевірено їх оптимальність. Охарактеризовано рівні розвитку словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності: високий, достатній, середній, низький.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 + Ч411.355.82 + Ч411.333

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА375745 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Макаренко С. М. 
Підвищення конкурентоспроможності підприємств шляхом оптимізації ресурсоспоживання (на прикладі легкої промисловості) : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / С. М. Макаренко; НАН України, Ін-т пробл. ринку та екон.-екол. дослідж. - О., 2010. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано теоретико-методичні положення та рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності підприємств легкої промисловості на засадах оптимізації споживання ресурсів. Досліджено еволюцію наукових підходів щодо визначення сутності конкуренції та конкурентоспроможності у системі ринкових відносин. Проаналізовано динаміку змін основних техніко-економічних показників господарської діяльності підприємств легкої промисловості регіону, визначено стратегічні альтернативи їх подальшого функціонування. Ідентифіковано фактори забезпечення конкурентоспроможності підприємств. Удосконалено класифікаційні засади градації конкурентоспроможності підприємств легкої промисловості. На підставі запропонованого критерію мінімізації собівартості розроблено організаційно-економічну систему оптимізації ресурсоспоживання. Обгрунтовано заходи та напрями розвитку підприємств легкої промисловості, пов'язані з оптимізацією ресурсоспоживання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.11-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371769 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Макаренко С. І. 
Формування естетичної логосфери дошкільників в образотворчій діяльності / С. І. Макаренко // Освіта на Луганщині. - 2010. - № 2. - С. 18-23. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Представлено теоретичні обгрунтування проблеми розвитку естетичної логосфери дошкільників та з'ясовано потенціал образотворчої діяльності для її розвитку. Подано опис та проаналізовано фрагмент експериментальної роботи, який підводить до виокремлення умов ефективності методики розвитку естетичної логосфери дітей п'ятого року життя в процесі образотворчої діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Надутов В. М. 
Влияние температуры пиролиза цитрата железа на структуру и магнитные свойства полученного порошка / В. М. Надутов, В. З. Войнаш, П. Ю. Волосевич, А. О. Перекос, Е. А. Свистунов, Т. В. Ефимова, В. П. Залуцкий, В. М. Колесник, С. Ю. Макаренко // Металлофизика и новейшие технологии. - 2012. - 34, № 4. - С. 445-459. - Библиогр.: 16 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: К390.1-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14161 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Макаренко С. С. 
Психологічні чинники розвитку професійної кар'єри майбутнього керівника : метод. посіб. / С. С. Макаренко; Львів. держ. ун-т внутр. справ, Навч.-наук. ін-т права, психології та економіки. - Л. : ЛьвДУВС, 2013. - 219 c. - Бібліогр.: с. 218-219 - укp.

Викладено теоретико-методологічні основи дослідження розвитку професійної кар'єри. Наведено передумови, етапи та планування кар'єрного, зростання керівника. Увагу приділено впливу когнітивних процесів на формування готовності керівника до управління. Проаналізовано стилі управлінської поведінки керівника в професійній діяльності. Акцентовано увагу на формуванні керівником сприятливого соціально- психологічного клімату в організації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА770375 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Макаренко С. І. 
Образотворчо-мовленнєва діяльність у дітей дошкільного віку / С. І. Макаренко // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 1. - С. 106-113. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Окреслено питання гендерної соціалізації на етапі дошкільного дитинства. Проаналізовано підсумки експерименту з вивчення характеру та особливостей словника п'ятирічних хлопчиків і дівчаток у зв'язку з зображувальною діяльністю та умов формування їх образотворчо- мовленнєвої діяльності. Наголошено на диференційованому підході до тематики такої діяльності.

Briefly outlines the issue of gender socialization in the process of pre-school children. Analyzed the results of an experiment to study the nature and characteristics of the dictionary five boys and girls in connection with visual activities and conditions of their visual-speech capability. Focus on a differentiated approach to the subject of such activities as one of the ways her organization.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 + Ч411.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Макаренко С. 
Значення та роль світоглядної культури вчителя в системі роботи з обдарованими дітьми та молоддю / С. Макаренко // Нова пед. думка. - 2007. - № 4. - С. 44-46. - укp.

Розглянуто методологічний, емпіричний, теоретичний та світоглядний рівні реалізації життєвої позиції вчителя стосовно об'єктивації його світоглядної культури в системі роботи з обдарованими дітьми. Визначено складові частини життєвої позиції педагога. Досліджено зв'язок життєвого вибору педагога з його творчим ставленням до життя загалом і мірою його особистої причетності до всього , з чим він має справу повсякденно. Акцентовано увагу на ідеалі як елементі світоглядної культури особистості, функціях та формах ідеалу. Розкрито основні групи цінностей педагогічної діяльності. Обгрунтовано важливість формування світоглядної орієнтації вихованців. Прослідковано зв'язок світоглядної культури із становленням громадянськості учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ю937.231

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Андрусенко Т. 
Підтримка творчого розвитку школярів на основі забезпечення доступу до актуальних інформаційних ресурсів / Т. Андрусенко, С. Макаренко, О. Стрижак, Г. Яценко // Нова пед. думка. - 2008. - № 1. - С. 95-96. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто особливості web-програми "Віртуальна школа МАН" у контексті розвитку пізнавальної творчості школярів. Досліджено форми здійснення навчального процесу у "Віртуальній школі".

Рассмотрены особенности web-программы "Виртуальная школа МАН" в контексте развития познавательного творчества школьников. Исследованы формы совершения учебного процесса в "Виртуальной школе".

The article deals with the feature of the web-program "Virtual school MAN" in a context of development of cognitive creativity of schoolboys. Forms of fulfilment of educational process at "Virtual school" are investigated. Corresponding conclusions by results of research are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + З970.312.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Макаренко С. 
Упровадження коучингового підходу в систему післядипломної освіти педагогів дошкільних навчальних закладів / С. Макаренко // Нова пед. думка. - 2012. - № 2. - С. 57-60. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто ефективність використання коучингового підходу в системі післядипломної освіти педагогів, яка зумовлена спрямованістю на особистісну підтримку їх професійної діяльності та досягнення конкретного результату шляхом інтерактивної взаємодії. Розкрито поняття "коучинг" та особливості використання коучингового підходу до реалізації післядипломної педагогічної освіти вихователів дошкільних навчальних закладів щодо вирішення проблеми розкриття самобутності, індивідуальності й неповторності вихованців у процесі малювання.

Рассмотрена эффективность использования коучингового подхода в системе последипломного образования педагогов, которая предопределяется направленностью на личностную поддержку их профессиональной деятельности и достижения конкретного результата путем интерактивного взаимодействия. Раскрыто понятие "коучинг" и особенности использования коучингового подхода к реализации последипломного педагогического образования воспитателей дошкольных учебных заведений по решению проблемы раскрытия самобытности, индивидуальности и неповторимости воспитанников в процессе рисования.

Еxamined the effectiveness of coaching approach to the system of postgraduate education of teachers, which is predetermined orientation on the personal support of their professional activities, and to achieve a specific result by interactive. Discloses the concept of "coaching" and especially the use of coaching approach to the implementation of postgraduate teacher training pre-school teachers to address the issue of disclosure of identity, individuality and diversity of pupils in the process of drawing.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Білогур В. 
Формування світоглядної культури студентів як основа управління процесом становлення їхньої системи цінностей / В. Білогур, С. Макаренко // Вища освіта України. - 2011. - № 1. - С. 93-99. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Досліджено проблему формування у студентів світогляду, актуальну через те, що потреба у світоглядній культурі (СК) є однією з фундаментальних духовних потреб особистості. Поняття СК трактовано як системну організацію внутрішнього світу особистості, її орієнтації в природному та соціальному середовищі, як спосіб внутрішнього впорядкування взаємозв'язків індивідуального та соціального суб'єктів. Виділено функції та компоненти СК. Стверджено, що в педагогічному університеті трансформації навчального процесу вимагають серед іншого гуманітарних та моральних реалій світової соціокультурної динаміки. Відзначено, що предметно-розрізнене вивчення шкільних дисциплін не забезпечує формування СК особистості повною мірою. Розроблено інтегральну характеристику СК студентів. Запропоновано упровадження до навчального процесу інтегрованих курсів, які забезпечують засвоєння провідних світоглядних ідей з опорою на конкретні наукові знання та факти і перетворення їх на власні переконання.

Исследована проблема формирования у студентов мировоззрения, актуальная тем, что потребность в мировоззренческой культуре (СК) является одной из фундаментальных духовных потребностей личности. Понятие СК трактовано как системная организация внутреннего мира личности, ее ориентации в естественной и социальной среде, как способ внутреннего упорядочения взаимосвязей индивидуального и социального субъектов. Выделены функции и компоненты СК. Утверждается, что в педагогическом университете трансформации учебного процесса требуют среди прочего гуманитарных и моральных реалий мировой социокультурной динамики. Отмечено, что предметно-разрозненное изучение школьных дисциплин не обеспечивает формирования СК личности в полной мере. Разработана интегральная характеристика СК студентов. Предложено внедрение в учебный процесс интегрированных курсов, обеспечивающих усвоение ведущих мировоззренческих идей с опорой на конкретные научные знания и факты и превращение их в собственные убеждения.

The article analyzes the philosophical culture of students, which is considered as a basis for the formation of their values and attitudes.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Макаренко С. 
Обдарованість як біопсихологічна ознака людини / С. Макаренко // Вища освіта України. - 2011. - № 4. - С. 56-61. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто обдарованість як цілісну індивідуальну характеристику пізнавальних можливостей і здібностей особистості, що є одночасно і біологічною, і психологічною характеристикою індивіда. Зауважено, що основою обдарованості є здібності до конкретної професії в поєднанні із загальними психічними якостями високого рівня розвитку: сенсорними, вольовими. Відзначено, що обов'язковою умовою обдарованості є наявність доброзичливого ставлення до обдарованої дитини оточення, в першу чергу батьків. Зауважено, що обдаровані діти часто мають проблеми в спілкуванні, демонструють неадекватну поведінку, мають в школі значні труднощі. Важливою особливістю обдарованості є те, що вона розглядається не як статична, а як динамічна характеристика. Наведено теоретичні моделі обдарованості.

Рассмотрена одаренность как целостная индивидуальная характеристика познавательных возможностей и способностей личности, которая является одновременно и биологической, и психологической характеристикой индивида. Отмечено, что основой одаренности являются способности к конкретной профессии в сочетании с общими психическими качествами высокого уровня развития: сенсорными, волевыми. Обязательным условием одаренности является доброжелательное отношение к одаренному ребенку окружения, в первую очередь родителей. Отмечено також, что одаренные дети часто имеют проблемы в общении, демонстрируют неадекватное поведение, испытывают в школе значительные трудности. Важной особенностью одаренности является то, что она рассматривается не как статическая, акак динамическая характеристика. Приведены теоретические модели одаренности.

Аre considered gifted as an integral characteristic of the individual cognitive capacities and abilities that are both biological and psychological characteristics of the individual. It is noticed that the basis of talent is the ability of a particular profession, coupled with common mental qualities of a high level of development: sensory, volitional. It is noted that a prerequisite is the availability of talent-friendly environment for gifted children, especially parents. It is noticed that gifted children often have problems communicating, demonstrate inappropriate behavior, have significant difficulties in school. An important feature of genius is that it is not seen as static, but as a dynamic characteristic. The theoretical model of giftedness.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Макаренко С. 
Поєднання позанавчальної діяльності з реальною суспільною практикою як умова виховання обдарованих дітей / С. Макаренко // Вища освіта України. - 2012. - № 1. - С. 61-66. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто прикладні аспекти гурткової та індивідуальної науково-пошукової діяльності з обдарованими дітьми. Підкреслено, що позашкільна робота має грунтуватися на диференціації та індивідуалізації соціально-виховного процесу. Констатовано необхідність поєднання позанавчальної діяльності з реальною суспільною практикою в контексті вирішення психологічних проблем, з якими діти стикаються в реальному житті; полідисциплінарність проблеми обдарованості. Визначено стратегії діяльності обдарованих дітей: прискорення (інтенсивні курси за спеціальними програмами); поглиблення (більш глибоке вивчення тем чи дисциплін); збагачення (вихід за рамки вивчення традиційних темчерез зв'язки з іншими темами). Наголошено на актуальності використання активних методів здійснення цієї діяльності, серед яких: пояснювально-ілюстративний, проблемного викладання, евристичний, дослідницький, «мозковий штурм», метод ситуаційних вправ, метод проектів.

Рассмотрены прикладные аспекты кружковой и индивидуальной научно-поисковой деятельности с одаренными детьми. Подчеркнуто, что внешкольная работа должна основываться на дифференциации и индивидуализации социально-воспитательного процесса. Констатирована необходимость сочетания внеучебной деятельности с реальной общественной практикой в контексте решения ряда психологических проблем, с которыми дети сталкиваются в реальной жизни; полидисциплинарность проблемы одаренности. Определены стратегии деятельности одаренных детей: ускорение (интенсивные курсы по специальным программам), углубление (более глубокое изучение тем или дисциплин); обогащение (выход за рамки изучения традиционных тем через связи с другими темами). Отмечена актуальность использования активных методов осуществления этой деятельности, среди которых: объяснительно-иллюстративный, проблемное преподавание, эвристический, исследовательский, «мозговой штурм», метод ситуационных упражнений, метод проектов.

Extra-curricular activities in the field of gifted children education are esteemed in their unity with the real social practice of upbringing. It is pointed out that extra-school work has to rely on the principles of differentiation and individualization of social upbringing process, which implies the comprehensive development of the talented pupils.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.3 + Ч311.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Карпец М. В. 
Высокотемпературное дифрактометрическое исследование особенностей окисления сплава FeCoNiMnCr / М. В. Карпец, Е. С. Макаренко, А. Н. Мысливченко, Н. А. Крапивка, В. Ф. Горбань, С. Ю. Макаренко // Металлофизика и новейшие технологии. - 2014. - 36, № 6. - С. 829-840. - Библиогр.: 16 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: К206

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14161 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
18.

Буркинский Б. В. 
Потенциал предпринимательства в Польше и Украине: механизмы регулирования : [монография] / Б. В. Буркинский, В. Вежбенєц, А. И. Бутенко, И. А. Бутенко, А. В. Карпинская, Т. Козак-Шяра, А. В. Курносова, Е. В. Лазарева, А. И. Лайко, В. В. Лукашук, В. М. Лысюк, С. Н. Макаренко, О. В. Никишина, Н. Новикова, Н. Н. Олейник, Р. Пукала, И. Н. Сараева, Б. Сова, Н. Л. Шлафман, И. Циналевская, И. Б. Ясеновая; ред.: Б. В. Буркинский, В. Вежбенец; Гос. высшая техн.-экон. шк. им. Бронислава Маркевича, НАН Украины, Ин-т проблем рынка и экон.-экол. исследований. - Одесса, 2014. - 263 c. - рус.

Рассмотрены основные проблемы предпринимательского сектора экономики двух стран: Польши и Украины. Предложены механизмы решения этих проблем, начиная от системы государственной поддержки предпринимательства и заканчивая политикой стимулирования развития экспортной деятельности. Проанализирован потенциал развития и решения проблем малого предпринимательства Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-131.1-21 + У9(4ПОЛ)0-131.1-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС58359 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Надутов В. М. 
Исследования структуры и распределения химических элементов в литых высокоэнтропийных сплавах системы AlVBxDFeNiCoCuCr / В. М. Надутов, С. Ю. Макаренко, П. Ю. Волосевич, В. П. Залуцкий // Металлофизика и новейшие технологии. - 2014. - 36, № 10. - С. 1327-1341. - Библиогр.: 11 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: К204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14161 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Науменко Л. Ю. 
Професійний аспект індивідуальної програми реабілітації: стан в Черкаській області та сучасні можливості інвалідів для реалізації професійної освіти в Україні / Л. Ю. Науменко, В. В. Лепський, І. С. Борисова, С. В. Макаренко // Сімейна медицина. - 2015. - № 4. - С. 29-31. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

На основі аналізу анкетування осіб з обмеженими можливостями, що одержали індивідуальні програми реабілітації протягом 2013 р. в Черкаській області, визначено високу потребу в професійній реабілітації. Частка інвалідів з причиною "загальне захворювання", що потребують реабілітації у професійній сфері, склала 46,7 %. Раціональне працевлаштування для інвалідів цієї групи є найважливішим питанням. Особи з інвалідністю "з дитинства" найбільш потребують можливості реалізації права на одержання професійної освіти (88,6 %) та працевлаштування (90,8 %). Висвітлено також сучасні можливості одержання освіти інвалідами та дітьми-інвалідами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР-4ЧЕК)297

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22874 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського