Максюта Л. Особливості професійної спрямованості методиста науково-методичних установ районної (міської) ланки освіти / Л. Максюта // Післядиплом. освіта в Україні. - 2013. - № 2. - С. 105-106. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Подано визначення поняття «професійна спрямованість» та обґрунтовано значення дослідження професійної спрямованості у сфері реалізації державної політики в галузі освіти. Відзначено соціально-економічні причини актуалізації проблеми професійної спрямованості фахівців. Визначено професійні завдання та мету діяльності методиста науково-методичних установ регіональних ланок освіти. Виокремлено типи професійної самореалізації методиста залежно від типу особистості: організатор, предметник, комунікатор та методист-інтелігент. Виявлено принципи формування особливостей професійної спрямованості методистів в системі освіти. Значну увагу приділено характеристиці місця методиста в педагогічному колективі. Наголошено на основному напрямку діяльності методиста – розвитку професійної компетентності педагогічних працівників. Дано определение понятия «профессиональная направленность» и обосновано значение исследования профессиональной направленности в сфере реализации государственной политики в области образования. Отмечены социально-экономические причины актуализации проблемы профессиональной направленности специалистов. Определены профессиональные задачи и цели деятельности методиста научно-методических учреждений региональных звеньев образования. Выделены типы профессиональной самореализации методиста в зависимости от типа личности: организатор, предметник, коммуникатор и методист-интеллигент. Выявлены принципы формирования особенностей профессиональной направленности методистов в системе образования. Значительное внимание уделено характеристике места методиста в педагогическом коллективе. Акцентировано на основном направлении деятельности методиста – развитие профессиональной компетентности педагогических работников. Posted is the definition of "professional orientation" and proved the value of the study of professional orientation in implementing state policy in education. Noted are the social and economic causes of problems updating professional orientation specialists. Defined are the professional tasks and activities aim practitioner research and teaching institutions, regional education units. Determined are the types of professional fulfillment practitioner depending on the type of individual organizer, by subject, communicator and methodist-intellectual. Revealed are the principles of formation features professional orientation trainers in education. Special attention is paid to characteristics of the places that are ranked in the methodist teaching staff. Among others, the main direction of the practitioner is developing professional competence of educators. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.462
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ
|