Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Макушок О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Макушок О. В. 
Концепція маркетингу в діяльності сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів / О. В. Макушок // Вісн. Полтав. держ. с.-г. ін-ту. - 2001. - № 5-6. - С. 60-61. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

На підставі анкетного опитування вивчено проблеми функціонування системи маркетингу та причини, що стримують використання маркетингових методів в управлінні сільськогосподарськими обслуговуючими кооперативами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)321.880-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Макушок О. В. 
Формування системи маркетингу у сільськогосподарських обслуговуючих кооперативах : Автореф. дис... канд. екон. наук / О. В. Макушок; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки" УААН. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Досліджено процес формування системи маркетингу в сільськогосподарських обслуговуючих кооперативах. Обгрунтовано системний підхід щодо організації маркетингової діяльності в АПК, уточнено понятійний апарат проблеми дослідження, узагальнено основні підходи щодо визначення понять "система маркетингу", "кооперативний маркетинг". Розроблено типологію маркетингової кооперації та проаналізовано зарубіжний досвід функціонування системи кооперативного маркетингу. Визначено роль маркетингової кооперації у формуванні аграрного ринку в Україні, досліджено особливості маркетингової діяльності сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів. На підставі аналізу розвитку даних структур виявлено проблеми, що виникають під час застосування маркетингових принципів у їх діяльності. Обгрунтовано критерії та запропоновано методику оцінки ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів. Обгрунтовано варіантні підходи щодо вибору організаційних форм здійснення маркетингової діяльності в сільськогосподарських обслуговуючих кооперативах. Розроблено економіко-математичну модель оптимізації логістичних процесів цих кооперативів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321.8-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343502 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського