Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Макєєв С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Макєєв С.  
Статус класового аналізу в сучасній соціології / С. Макєєв // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2006. - № 3. - С. 81-91. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*422

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Макєєв С. Ю. 
Використання інформаційно-комунікаційних засобів у початковій школі як актуальна проблема / С. Ю. Макєєв // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 15, ч. 2. - С. 115-121. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено вплив використання ІКТ на підвищення якості початкової освіти. Розглянуто педагогічні умови використання ІКТ у початковій школі, а також ключову роль ІКТ у процесах оптимізації навчальної діяльності. Виявлено основні проблеми та з'ясовано шляхи їх розв'язання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Макєєв С. Ю. 
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі початкової освіти / С. Ю. Макєєв // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 40. - С. 97-102. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено проблеми впровадження, особливості та методологічні основи використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі початкових класів загальноосвітньої школі. Виділено основні етапи історичного розвитку впровадження ІКТ у навчальний процес початкової школи в Україні та за кордоном, подано класифікацію засобів навчання та програмного забезпечення, від яких залежить ефективність застосування ІКТ у навчальному процесі, виявлено основні проблеми та шляхи їх вирішення.

Освещены проблемы внедрения, особенности и методологические основы использования информационно-коммуникационных технологий в учебном процессе начальных классов общеобразовательной школы. Выделены основные этапы исторического развития внедрения ИКТ в учебный процесс начальной школы в Украине и за рубежом, представлена классификация средств обучения и программного обеспечения, от которых зависит эффективность применения ИКТ в учебном процессе, выявлены основные проблемы и пути их решения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мурашко Н. К. 
Особливості об'ємного мозкового кровообігу у пацієнтів, що страждають на гіпертензивну енцефалопатію з помірними когнітивними порушеннями / Н. К. Мурашко, С. С. Макєєв, Ю. Д. Залісна // Зб. наук. пр. співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2013. - Вип. 22, кн. 2. - С. 144-150. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р627.703 + Р410.030

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70307 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Макєєв С. 
Використання педагогічних програмних засобів на уроках у проектних класах "Інтелект України" / С. Макєєв // Рідна шк.. - 2013. - № 10. - С. 75-80. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Обгрунтовано провідну роль інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у вихованні молодого покоління. Розкрито сутність поняття «педагогічні програмні засоби» (ППЗ) як складової програмного забезпечення ІКТ. Охарактеризовано санітарно-гігієнічні, психологічні та дидактичні умови використання ППЗ на уроках у проектних класах «Інтелект України». Конкретизовано спеціальні дидактичні умови навчання учнів проектних класів початкової школи навичок каліграфічного письма на уроках української мови із застосуванням ППЗ, що формують за допомогою алгоритмічних методів. Наведено приклади використання ППЗ, розроблених як динамічні посібники. Констатовано, що результати дослідно-експериментальної роботи з проблеми використання ППЗ у процесі формування в учнів проектних класів «Інтелект України» навичок каліграфічного письма на уроках української мови свідчать про їх високу ефективність.

Обоснована ведущая роль информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в воспитании молодого поколения. Раскрыта сущность понятия «педагогические программные средства» (ППС) как составляющей программного обеспечения ИКТ. Охарактеризованы санитарно-гигиенические, психологические и дидактические условия использования ППС на уроках в проектных классах «Интеллект Украины». Конкретизированы специальные дидактические условия обучения учащихся проектных классов навыкам каллиграфического письма на уроках украинского языка с применением ППС, которые формируют с помощью алгоритмических методов. Приведены примеры использования ППС, которые разработаны как динамические пособия. Констатировано, что результаты опытно-экспериментальной работы по проблеме использования ППС в процессе формирования у учащихся проектных классов «Интеллект Украины» навыков каллиграфического письма на уроках украинского языка свидетельствуют об их высокой эффективности.

The article substantiates the central role of information and communication technologies (ICT) in the education of the young generation. The essence of the concept of «educational software» (ES) as a component of ICT software have been revealed. Hygienic, psychological and didactic conditions of using ES on lessons in the project classes «Intellect of Ukraine» have been characterized.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Макєєв С. Ю. 
Дидактичні умови використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / С. Ю. Макєєв; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2017. - 20 c. - укp.

Досліджено дидактичні умови використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчально-виховному процесі початкової школи. З’ясовано особливості використання ІКТ під час навчання дітей молодшого шкільного віку, санітарно-гігієнічні та дидактичні вимоги до застосування ІКТ у початковій школі. Обгрунтовано та експериментально перевірено дидактичні умови використання ІКТ у початковій школі (ІКТ розроблено та впроваджено в навчально-виховний процес початкової школи відповідно до критеріїв технологічності - концептуальності, цілеспрямованості, відтворюваності, надійності, оптимальності та діагностичності; підготовка вчителів ЗНЗ І ступеня до впровадження ІКТ у навчально-виховний процес початкової школи здійснюється в міжкурсовий період підвищення кваліфікації педагогічних кадрів і спрямовується на формування в них мотиваційної, теоретичної, практичної та рефлексивної складових відповідної готовності). Уточнено критеріальну базу оцінювання якості процесу навчання з використанням ІКТ у початковій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА428782 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського