Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (38)
Пошуковий запит: (<.>A=Малик Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Ружицький В. В. 
Нагромадження водню і його вплив на мікроструктуру і механічні властивості сталі Х18Н10Т / В. В. Ружицький, Г. Д. Толстолуцька, С. О. Карпов, І. Є. Копанець, Г. М. Малик // Фіз.-хім. механіка матеріалів. - 2007. - 43, № 5. - С. 117-121. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: К222.091

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29109 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Малик Г. Д. 
Педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу у професійній підготовці майбутнього документознавця : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. Д. Малик; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Досліджено педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу у професійній підготовці майбутніх документознавців у контексті її гармонізації зі світовими освітніми тенденціями. Розкрито сутність та структуру професійної компетентності документознавця, обгрунтовано зміст понять "компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутнього документзнавця", "умови реалізації компетентнісного підходу у професійній підготовці майбутнього документзнавця". Розроблено критерії, показники та методику діагностики рівнів сформованості навчально-пізнавальних, соціальних, комунікативних, іншомовних, документознавчих, інформаційно-аналітичних та інформаційно-технологічних компетенцій на різних етапах професійної підготовки. Обгрунтовано педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу та перевірено їх ефективність, виявлено позитивну динаміку формування ключових і професійних компетенцій, що дозволяє використовувати розроблений комплекс умов у широкій документознавчій освітній практиці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч24 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА381904 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Малик Г. 
Застосування методу моделювання у реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутнього документознавця / Г. Малик // Вища шк.. - 2012. - № 1. - С. 70-85. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

З'ясовано специфіку моделювання як методу осмислення цілісності, багатовимірності й комплексності компетентнісного підходу (КП). Розроблено відповідний аналог для реалізації цього підходу у професійній підготовці майбутнього документознавця. Визначено моделювання реалізації КП у професійній підготовці майбутнього документознавця як дослідження алгоритму зміни чинної педагогічної реальності завдяки встановленню чітких зв'язків між сутнісними (понятійними, концептуальними, процесуальними) характеристиками КП, окремими аспектами навчально-виховного процесу, суб'єктами освітнього процесу й особливостями документно-інформаційної діяльності на різних рівнях соціокультурного простору. Конкретизовано тип означеної макромоделі. Здійснено її опис з деталізацією таких підсистем: цільового, опорно-стратегічного, інституційно-екпериментального, навчально-процесуального, оцінювально-рефлексивного блоків. Деякі з блоків представлено моделями, зокрема, онтологічною моделлю компетентнісного підходу, моделлю документно-інформаційної діяльності, процесуальною моделлю реалізації КП в освітньому просторі ВНЗ, моделлю реалізації КП з погляду формування та виконання індивідуального навчального плану студента. Розкрито особливості моделі. Унаочнено процеси адаптації змісту вітчизняної документознавчої освіти до міжнародних вимог. Констатовано, що реалізація моделі можлива за наявності суспільного консенсусу й усвідомлення суб'єктами освітнього процесу необхідності змін, прозорої, логічно побудованої Національної рамки кваліфікації вищої освіти.

Рассмотрена специфика моделирования как метода осмысления целостности, многомерности и комплексности компетентностного подхода (КП). Разработан соответствующий аналог для реализации этого подхода в профессиональной подготовке будущего документоведа. Определено моделирование реализации КП в профессиональной подготовке будущего документоведа как исследование алгоритма изменения действующей педагогической реальности благодаря установлению четких связей между сущностными (понятийными, концептуальными, процессуальными) характеристиками КП, отдельными аспектами учебно-воспитательного процесса, субъектами образовательного процесса и особенностями документно-информационной деятельности на различных уровнях социокультурного пространства. Конкретизирован тип указанной макромодели. Осуществлено ее описание с детализацией следующих подсистем: целевого, опорно-стратегического, институционально-екпериментально, учебно-процессуального, оценочно-рефлексивного блоков. Некоторые из блоков представлены моделями, в частности, онтологической моделью компетентностного подхода, моделью документно-информационной деятельности, процессуальной моделью реализации КП в образовательном пространстве ВУЗ, моделью реализации КП с точки зрения формирования и выполнения индивидуального учебного плана студента. Раскрыты особенности модели. Наглядно показано процессы адаптации содержания отечественного документоведческого образования с международными требованиями. Констатировано, что реализация модели возможна при наличии общественного консенсуса и осознания субъектами образовательного процесса необходимости изменений, прозрачной, логически построенной Национальной рамки квалификации высшего образования.

The author analyses the possibilities of applying the method of modeling to introducing competence approach into educational practice and presents the macro model of professional training of would-be experts in documentation on the competence basis.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч241 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Малик Г. 
Професійні стандарти і компетентнісні профілі з документознавства та інформаційної діяльності: досвід західних країн / Г. Малик // Вісн. Кн. палати. - 2010. - № 9. - С. 47-52. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано проблему розробки національного професійного стандарту з документознавства та інформаційної діяльності й удосконалення галузевого стандарту вищої освіти з однойменного напряму підготовки фахівців. Висвітлено вимоги професійних асоціацій США, Канади та Європи до інформаційних фахівців, зокрема документознавців, у контексті компетентнісного підходу до їх професійної діяльності та підготовки. Подано узагальнений перелік компетенцій західного менеджера документально-інформаційної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч24 р31(4/8) + Ч244(4/8) + Ч23 р31(4/8) + Ч234(4/8)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Малик Г. Д. 
Особливості вживання артикля в англомовному антропонімічному просторі / Г. Д. Малик // Прикарпат. вісн. НТШ. Сер. Слово. - 2018. - № 4. - С. 344-359. - Бібліогр.: 54 назв. - укp.

Акцентовано на розбіжностях між правилами прескриптивної граматики та мовленнєвою реальністю щодо артиклевості англомовних антропонімів. Описано найтиповіші контексти реалізації семантики артиклів в антропонімічних моделях різної структури. Матеріалом для дослідження послужили різножанрові тексти, створені у різний час, що уможливило розгляд функціонально-семантичних особливостей антропологічного артикля як багатовимірної категорії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-212.73 + Ш143.21-316.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73616 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського