Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Мангушев Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Мангушев Д. В. 
Регулювання конкурентних стратегій в умовах турбулентних ринків : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Д. В. Мангушев; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Х., 2010. - 20 c. - укp.

Вдосконалено теоретичне розуміння сутності турбулентності ринків, понятійно-термінологічний апарат, уявлення про фактори. Доведено релевантність показників зміни регіональних індексів людського розвитку та сили тиску імпортних товарних потоків меті своєчасного регулювання конкурентних стратегій. Запропоновано методологічну розробку про сигнальну інформацію на локальних рівнях. Розроблено моделі спрямованості регулювання, законодавчої підтримки, розширення програми регіонального моніторингу даними сигнальними індикаторами та руху інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373002 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мангушев Д. В. 
Услуги как индикатор роста макроэкономических показателей стран / Д. В. Мангушев // Бізнес Інформ. - 2014. - № 2. - С. 45-52. - Библиогр.: 20 назв. - рус.

Рассмотрены факторы и тенденции развития сферы услуг, ее роль в структуре ВВП, мировой торговле и занятости трудоспособного населения стран мира. Выполнен вертикальный и горизонтальный анализ мировой торговли услугами, по странам и регионам, рассмотрена доля и структура торговли услугами ведущих стран мира и Украины в частности. Проанализирована динамика структуры приоритетных видов услуг и социально-экономическая роль туризма как на международном, так и на уровне развития отдельных стран. Указаны основные социально-экономические направления дальнейшего развития сферы услуг в глобальном масштабе, даны рекомендации по усовершенствованию туристических услуг на Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.20 + У9(4УКР)442.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Мангушев Д. В. 
Регулювання конкурентних стратегій на турбулентних ринках : монографія / Д. В. Мангушев; Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Харків, 2013. - 151 c. - Бібліогр.: с. 139-151 - укp.

Узагальнено теорію турбулентності сучасних ринків, виділено домінуючі для українських ринків чинники, створено адаптовану до сучасної української економіки модель ламінарних і турбулентних бізнес-потоків. Доведено коректність використання сигнальних індикаторів турбулентності ринків, показників зміни регіональних індексів людського розвитку. Удосконалено процес регулювання економічної конкуренції та конкурентних стратегій у формі моделей спрямованості регулювання, розширення програми моніторингу, руху інформації і складових механізму регулювання економічної конкуренції. Доведено, що в Україні індекси споживчих цін і фізичного обсягу продажів товарів (послуг) формуються під впливом багатьох факторів і не мають домінанти. Обгрунтовано й експериментально перевірено принцип доведення хаотичності формування індексу споживчих цін в Україні, що служить подальшому розвитку теорії пізнання урегульованості процесів та явищ у турбулентних середовищах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА769316 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мангушев Д. В. 
Туристичні послуги: особливості маркетингу та сучасний стан ринку / Д. В. Мангушев, В. К. Пилипчук, Н. О. Смірнова // Бізнес Інформ. - 2016. - № 4. - С. 177-182. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто поняття туристичної послуги та її особливості, що дозволяють відрізняти її від інших послуг та товарів взагалі, ринок туристичних послуг, особливість туристичного продукту та значення туризму у сфері міжнародних економічних відносин. Проведено аналіз ситуації на туристичному ринку Україну, розглянуто динаміку руху туристів в країну та з неї, частку витрат на туристичні послуги серед загального доходу українцев, а також структуру країн, які мають відносини у сфері туризму з Україною, та мету пересування. Розглянуто поняття "конкурентоспроможність бренда" та його значення для підприємств, які пропонують туристичні послуги. Розкрито складові бренда, проведено аналіз споживачів та впливу лояльності на діяльність фірми. Проведено аналіз та розроблено висновки стосовно функціонування туристичної фірми в конкурентному середовищі, стану туристичної сфери України, можливих причин та заходів з його покращання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Євтушенко В. А. 
Вплив міжнародного туризму на економічний розвиток та імідж окремої країни / В. А. Євтушенко, М. С. Рахман, Д. В. Мангушев // Проблеми економіки. - 2017. - № 2. - С. 26-34. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження динаміки економічних показників міжнародного туризму, основних проблем, тенденцій і перспектив розвитку галузі на світовому ринку й окремо взятої країни, ролі іміджу країни та його впливу щодо створення конкурентоздатного туристичного продукту. Проаналізовано статистичні показники структури міжнародного туризму в динаміці, зокрема туристичний потік, внесок у ВВП і зайнятість світу, та національну економіку. Проведено аналіз стану туристичної галузі України у розрізі основних економічних показників і готельної інфраструктури, зокрема Харківської області. Виявлено роль іміджу і його вплив на конкурентоздатність національного туристичного продукту. На основі кореляційного аналізу створено прогнозні моделі для ряду показників. Виявлено сучасні тенденції розвитку та наведено рекомендації щодо вдосконалення конкурентоздатності туристичної галузі України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)844.135.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Рахман М. С. 
Аналіз конкурентних переваг ПАТ КБ "ПриватБанк" серед банківських установ з державним капіталом / М. С. Рахман, Д. В. Мангушев // Бізнес Інформ. - 2018. - № 4. - С. 344-350. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Визначено поняття "конкурентоспроможність банку" та наведено систему засобів, які забезпечують конкурентні переваги банку на ринку банківських та фінансово-кредитних послуг. Проаналізовано стан банківського ринку в результаті очищення банківської системи України, розглянуто структурні зміни у фінансових активах та конкурентні позиції ПАТ КБ "ПриватБанк" у групі банків з державним капіталом. Виявлено вплив націоналізації "ПриватБанку" на стан банківської ІТ-інфраструктури та динаміку операцій з використанням платіжних карток, емітованих українськими банками. Проаналізовано позиції банків з державним капіталом у щорічному рейтингу "ТОП-50" банків України за 2016 р.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Мангушев Д. В. 
Операції з міжнародного туризму в Україні / Д. В. Мангушев, К. Р. Леоненко // Бізнес Інформ. - 2021. - № 11. - С. 211-216. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Мета роботи - виявлення та виокремлення особливостей функціонування ринку міжнародних туристичних послуг в Україні та національних і світових тенденцій, а також аналіз і синтез наявних інформаційних збірок і вибірок. Проаналізовано статистичні та теоретичні матеріали за останні роки та виокремлено основні проблеми, наявні у сфері міжнародних туристичних послуг України за різними спрямуваннями. Розглянуто стан розвитку туризму за напрямами прибуття та вибуття щодо міжнародного туризму та умови надання даних послуг, спираючись на основні документи та законодавство України. Охарактеризовано основні теоретичні засади, які є фундаментальними та мають значний вплив на функціонування даної галузі. Визначено ісубієктів міжнародних туристичних послугі і сутність цього терміна на основі законодавчих документів, чинних на території України. Окреслено основні тенденції, що існують сьогодні у сфері міжнародних туристичних послуг. Розраховано основні показники діяльності ринку в структурі та динаміці, які характеризують стан функціонування галузі. Охарактеризовано вплив міжнародного туризму на ВВП країн світу та бюджетоформування. Проведено ретроспективний аналіз за відповідними показниками задля відображення актуальних змін на ринку. Визначено основні країни - партнери України в галузі туристичних послуг і проаналізовано динаміку розвитку відносин з даними країнами. Сформовано ряд рекомендацій на основі попереднього аналізу, спрямованих на подолання виокремлених проблем; стабілізацію ринку; відновлення ефективної діяльності, економічного зростання України; залучення нових інвестицій з боку держав, компаній і фізичних та юридичних осіб у галузь; посилення позицій на світовому ринку; розкриття з нового боку туристично-рекреаційного потенціалу України та розширення пропозиції на ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.435 + У049(4УКР)642.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Чатченко Т. В. 
Механізм забезпечення конкурентної стратегії підприємства / Т. В. Чатченко, Д. В. Мангушев, В. Герасічкін // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2022. - № 5/6. - С. 88-96. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Мета роботи - узагальнити розробки конкурентної стратегії з зазначенням показників ефективності. У дослідженні використано як загальнонаукові методи дослідження, такі як аналіз і синтез для аналізу досліджень науковців і бізнес-літератури, узагальнення - для узагальнення алгоритму розробки стратегій і підходів до формування конкурентних статей, спеціальні методи, серед яких фінансового аналізу для формування необхідних показників ефективності діяльності підприємства, матричні методи - для аналізу конкурентів, та інших. В результаті проведеного дослідження узагальнено алгоритм розробки конкурентної стратегії підприємства в контексті стратегічного профілю підприємства, запропоновано узагальнену групу показників, які можуть бути використані як при постановці цілей так при аналізі ефективності реалізації даної стратегії. Особливий акцент зроблено на аналізі зовнішнього середовища підприємства та його непрямих конкурентів і підприємств-лідерів інших видів діяльності для можливого використання кращого досвіду та практик у своїй діяльності. Практична значимість полягає у можливості застосуванні узагальненого алгоритму розробки стратегії та комплексу показників оцінювання конкурентного становища підприємства, які можуть бути використані як при цілепокладанні так і при оцінці рівня досягнення цілей стратегії. Також велике значення є у бенчаркінгу підприємств-лідерів інших видів діяльності, досвід яких може бути використаний у діяльності фірми.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Шуміло О. С. 
Формування системи маркетингового менеджменту підприємства / О. С. Шуміло, Д. В. Мангушев, О. А. Поліщук // Бізнес Інформ. - 2022. - № 11. - С. 257-262. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження суті маркетингового менеджменту підприємства та формування системи управління ним з метою забезпечення стійкого функціонування підприємства на ринку. Зазначено, що успішне функціонування підприємства на сучасному ринку в умовах зростаючої конкуренції, розвитку технологій залежить від застосування маркетингових інструментів у діяльності, які сприятимуть розвитку й адаптації підприємства до мінливих умов ринку. Маркетинговий менеджмент розглядається як інноваційний підхід до управління підприємством, що дозволяє досягти оптимальної економічної результативності та позитивного соціального ефекту одночасно, погоджуючи різні інтереси власників, менеджерів, співробітників, партнерів, споживачів і соціуму. Обгрунтовано застосування комплексного підходу до управління маркетингом, а саме: необхідність формування системи маркетингового менеджменту на підприємстві зі значною кількістю взаємопов'язаних структурних складових, які різняться своїми цілями, діють автономно, при цьому інтегрують функції менеджменту та спрямовані на досягання єдиної мети - забезпечення стабільності всіх сфер діяльності підприємства в сучасних ринкових умовах і перетворення потреби споживачів у доходи підприємства. Запропоновано, враховуючи положення загальної теорії систем і теорії управління, систему маркетингового менеджменту розглядати як кібернетичну систему, що здатна перетворювати інформацію. Також зазначено, що система маркетингового менеджменту підприємства є відкритою системою, яка підлягає впливу маркетингового середовища, де складовими є макро- та мікросередовище. Доведено, що чинники зовнішнього (макро-) середовища формують вплив на маркетингові програми та маркетингову діяльність підприємства, а чинники внутрішнього (мікро-) середовища визначають маркетингову діяльність підприємства. Визначено об'єктивні тенденції розвитку маркетингового середовища. Запропоновано модель системи маркетингового менеджменту як логічно-структурної схеми, на основі якої наведено алгоритм оптимізації й управління маркетинговою діяльністю, де представлено взаємозв'язки та співвідношення елементів (відповідно до функцій маркетингового управління).


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
10.

Мангушев Д. В. 
Маркетинговий консалтинг як засіб ефективної діяльності підприємств / Д. В. Мангушев, М. А. Несен // Бізнес Інформ. - 2023. - № 5. - С. 257-262. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Досліджено розвиток маркетингового консалтингу в Україні та у світі, а також його вплив на ефективність роботи сучасного бізнесу після безпосереднього його впровадження. Мета роботи - аналіз результатів проведення маркетингового консалтингу в компаніях, визначення проблем і перспектив розвитку, а також розробка шляхів для досягнення максимального ефекту при проведенні. Описано, як консультанти з маркетингу додають цінності бренду та маркетинговій діяльності, а також як їх експертне бачення допомагає запобігти можливим помилкам власникам і зберегти кошти в майбутньому. Розкрито необхідність даного інструменту для додавання цінності бренду та вдосконалення маркетингової діяльності. Розглянуто важливість регулярного оновлення тактик взаємодії зі споживачами та проведення регулярного аналізу цільової аудиторії за сегментами для охоплення всієї категорії. Обгрунтовано актуальність дослідження теоретичних аспектів маркетингового консалтингу та важливість даних консультаційних послуг як окремого інструменту для поліпшення роботи організацій та підрозділів. Охарактеризовано важливість побудови маркетингового фундаменту задля пришвидшення розвитку компанії. Вказано основні проблеми, які закриває послуга маркетингового консалтингу. Підбито підсумки та запропоновано шляхи з удосконалення впровадження маркетингового консалтингу у функціонування організацій завдяки вживанню зазначених заходів. Надано відповідь на запитання про те, що таке маркетинговий консалтинг, як він може допомогти компанії та як його використовувати для досягнення максимальних результатів. Отже, стаття допомагає зрозуміти, яким чином маркетинговий консалтинг може бути корисним для розвитку сучасного бізнесу та поліпшення маркетингової стратегії.



Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
11.

Мангушев Д. В. 
Значення консультування для українського ринку продажу нових легкових автомобілів / Д. В. Мангушев, Н. М. Бабенко // Бізнес Інформ. - 2023. - № 6. - С. 191-196. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження управлінського консультування як бізнесу та ефективного методу продажів і прибутковості фірми, розгляд значення консультування на ринку легкових автомобілів. Розглянуто різницю між термінами "управлінське консультування" та "консультування". Виявлено характерні риси управлінського консультування для підприємств. Розглянуто консультування на прикладі продажів легкових автомобілів та їх темпів зростання впродовж 2018 - 2022 рр. Описано, з якими проблемами стикаються спеціалісти та компанії у своїй роботі. Виявлено, які марки легкових автомобілів та в якій кількості було продано протягом зазначених років. Розглянуто, які марки автомобілів було продано найбільше, особливо для таких державних структур, як Національна поліція України, Служба безпеки України, Міністерство юстиції України, Державне агентство лісових ресурсів України, Державне бюро розслідувань України та Служба зовнішньої розвідки України, а також яка агенція в якій кількості та на яку суму придбала легкових автомобілів. Проаналізовано, які марки авто за даними Prozorro входять в п'ятірку найпопулярніших по продажах серед державних структур. Виділено, які фактори (політичні, економічні, соціальні, технологічні, екологічні тощо) впливають на управлінське консультування та що саме може вплинути на рішення про покупку легкового автомобіля. Описано, які функції має виконувати консультант у своїй роботі, а також його навички в психології. Виділено перспективи розвитку управлінського консультування в майбутньому, враховуючи сучасні тенденції.



Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського