1. |
Маранчак М. М. Стратегії репутаційного інтернет-маркетингу публічних бібліотек України : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.03 / М. М. Маранчак; Київський національний університет культури і мистецтв. - Київ, 2021. - 16 c. - укp.Доведено необхідність підвищення ефективності реалізації публічними бібліотеками України репутаційного інтернет-маркетингу як системи цілеспрямованих заходів, скерованих на створення та покращення продуктивного бренду бібліотек у мережі. Науково обґрунтовано ефективність комплексного підходу до реалізації репутаційного інтернет-маркетингу як послідовної політики бібліотеки, спрямованої на системне перевищення очікувань реальних і потенційних користувачів від якості її інформаційних продуктів та сервісів. Розроблено концепцію поєднання іміджевих і сервісних стратегій реалізації публічними бібліотеками України репутаційного інтернет-маркетингу, які охоплюють процеси формування, просування та підтримки привабливого іміджу бібліотек у мережі через створення брендованого контенту та його системного поширення каналами онлайн- та офлайн-комунікації. Покращено методики підвищення ефективності реалізації репутаційного інтернет-маркетингу публічних бібліотек через активізацію їх інтерактивної комунікаційної взаємодії з користувачами під час першого та другого локдаунів в умовах пандемії COVID-19. Удосконалено напрями інноваційної діяльності публічних бібліотек, спрямовані на рекламування та просування їх привабливого бренду, підвищення лояльності користувачів і підтримку їх зацікавленості бібліотечними продуктами та сервісами. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4УКР)751.1 + Ч73 ф с51
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА450675 Пошук видання у каталогах НБУВ
|