1. |
Мартинюк З. Сучасні підходи до розробки психолінгвістичного інструментарію щодо корекції дизорфографічних порушень письма в учнів молодшої ланки навчання з тяжкими порушеннями мовлення / З. Мартинюк, Т. Слинькова // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1. - С. 56-62. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Наведено психолінгвістичний інструментарій щодо корекції дизорфографічних помилок (ДОП) у письмі учнів із тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ), які навчаються в молодших класах. Наукова новизна полягає в розробці сучасних підходів до методики корекції ДОП із позицій психолінгвістичного підходу. Виявлено психолінгвістичні механізми ДОП у зазначеної категорії учнів і визначено неповноцінні ланки в структурі орфографічного дефекту, їх вплив на формування та закріплення в учнів правильного орфографічного письма. Отримані результати впроваджено в педагогічну практику, зокрема в школах для дітей із ТПМ у Київській та інших областях України. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.93
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ
|