Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Марчій-Дмитраш Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Марчій-Дмитраш Т. М. 
Підготовка майбутніх учителів іноземних мов до організації навчальної діяльності у початковій школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. М. Марчій-Дмитраш; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2010. - 20 c. - укp.

Проаналізовано особливості організації навчальної діяльності та динамічних ігор під час вивчення іноземної мови, простежено їх вплив на особистісний розвиток молодших школярів. Уточнено сутність понять "навчальна діяльність", "готовність майбутніх учителів іноземних мов до організації навчальної діяльності у школі I ступеня". Конкретизовано критерії (когнітивний, реконструктивний, креативно-ігровий), показники та рівні сформованості готовності (початковий, репродуктивний, креативний) студентів до організації навчальної діяльності у школі I ступеня. Розроблено модель підготовки майбутніх учителів іноземних мов до організації навчальної діяльності у початковій школі. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови підготовки студентів до означеного виду діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377859 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Марчій-Дмитраш Т. М. 
Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до організації навчальної діяльності учнів початкової школи / Т. М. Марчій-Дмитраш // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 2. - С. 44-49. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Визначено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів іноземних мов до організації навчальної діяльності молодших школярів. Проаналізовано компоненти, особливості означеної діяльності, доцільність використання навчально-педагогічних ігор, дискусій, розв’язання педагогічних задач у системі підготовки студентів. Подано результати експериментального дослідження.

Определены педагогические условия подготовки будущих учителей иностранных языков к организации учебной деятельности младших школьников. Проанализированы компоненты, особенности учебно-педагогические игры, дискуссий, решения педагогических задач в системе подготовки студентов. Приведены результаты экспериментального исследования.

The pedagogical conditions of future foreign languages teachers training for organiring educational activity with primary school pupils are substantiated in the article. The components, pecularities of this activity are analyzed. The expediency of using learning pedagogical games, discussions, doing pedagogical task are investigated. The results of experimental research are shown.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-1 + Ш12-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Марчій-Дмитраш Т. М. 
Ігрове моделювання у процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи / Т. М. Марчій-Дмитраш // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 13. - С. 216-219. - Бібліогр.: 10 назв - укp. - пол. - рус. - англ.

Обгрунтовано зміст ігрового моделювання і його значення для ефективної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано труднощі, які виникають у процесі його використання. Актуалізовано проблему самореалізації особистості й охарактеризовано ознаки творчого вчителя. Висвітлено зміст самостійної роботи студенів.

Обосновано содержание игрового моделирования и его значение для эффективной подготовки будущих учителей начальной школы. Проанализированы трудности, которые возникают в процессе его использования. Актуализировано проблему самореализации личности и охарактеризованы признаки творческого учителя. Отражено содержание самостоятельной работы студентов.

The content of playing model and its value for effective future primary school teachers’ training is substantiated in the article. The difficulties that arise up in the process of its usage are analyzed. The problem of self-realization of personality is actualized and the qualities of creative teacher are described. The content of independent students’ work is reflected.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.46 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Марчій-Дмитраш Т. М. 
Дидактична гра як системотвірний метод організації навчальної діяльності молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови / Т. М. Марчій-Дмитраш // Пед. науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 100-105. - Бібліогр.: 8 назв - укp.

Актуалізовано використання дидактичних ігор як методу організації навчальної діяльності й вивчення іноземної мови в початковій школі. Конкретизовано та проаналізовано структурні компоненти дидактичних ігор. Обгрунтовано послідовність етапів і визначено завдання кожного з них у процесі організації дидактичних ігор.

Актуализировано использование дидактических игр как метода организации учебной деятельности и изучения иностранного языка в начальной школе. Конкретизированы и проанализированы структурные компоненты дидактических игр. Обоснована последовательность этапов и определены задачи каждого из них в процессе организации дидактических игр.

The usage of didactic games as a method of educational activities organization and learning of foreign language in primary school is modified. It is concretized and analyzed the structural components of didactic games. The sequence of steps is justified and the tasks of each of them in the process of didactic games organization are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського