Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Матюхін В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Шейко В. М. 
Інформаційний сервіс в Інтернеті : Навч. посіб. для вищ. навч. закл. / В. М. Шейко, Б. М. Смоляницький, Л. Я. Філіппова, В. П. Матюхін, С. В. Частник; Харк. держ. акад. культури. - Х., 1998. - 208 c. - Бібліогр.: 35 назв. - укp.

Обгрунтована необхідність впровадження інформаційного сервісу глобальної мережі Інтернет в гуманітарній сфері для рішення різноманітних завдань. Розглянуто теоретичні основи та принципи організації основних послуг Інтернету, їх застосування для пошуку необхідних інформаційних ресурсів та формування власних Web-сторінок. Систематизовано основні інформаційні ресурси гуманітарного профілю та методику їх використання.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.312 Internet я73-1 + Ч11 ф + А6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585447 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Матюхін В. О. 
Модель стратегії розвитку регіонального туризму / В. О. Матюхін, Я. М. Кашуба, О. В. Кобзєва // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2007. - Вип. 3. - С. 235-247. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.135.8-55 + У9(4УКР)441.358-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Матюхін В. О. 
Особливості маркетингової стратегії розвитку вищого навчального закладу / В. О. Матюхін // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 580. - С. 269-273. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто особливості товару вищого навчального закладу (ВНЗ) на ринку освіти та праці. Запропоновано динамічну модель комплексу маркетингу освітніх послуг "7Р". Проаналізовано особливості моделі та наведено характеристики семи елементів маркетингу-мікс. Наведено оцінку відносної вагомості елементів "7Р". На базі матричного методу аналізу відомих моделей стратегій проаналізовано маркетингові стратегії для ВНЗ. Запропоновано аналітичне співвідношення оцінки ефективності маркетингової стратегії, яке пов'язано з елементами маркетингу-мікс і товаром ВНЗ на ринку освіти та праці.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського