Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Махмудов Х$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Махмудов Х. З. 
Обурунтування витрат на рекламу / Х. З. Махмудов // Вісн. Полтав. держ. с.-г. ін-ту. - 1999. - № 3. - С. 45-47. - укp.

Висвітлено методичні підходи до визначення витрат на рекламу, залежність обсягу витрат від інтенсивності реклами, неможливість шаблонного визначення кошторису реклами, планування фінансування реклами відносно товарних груп і за рівнем цін.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Махмудов Х. З. 
Реклама в системі маркетингу (теоретичні і практичні аспекти) / Х. З. Махмудов, В. М. Рабштина. - Полтава : Полтава, 1997. - 195 c. - Бібліогр.: с. 195. - укp.

Розглядаються сутність і значення реклами, основні вимоги до організації рекламного впливу, психологія та дієвість реклами. Висвітлюються організаційні форми рекламної діяльності, її планування; вибір засобів реклами та каналів її розповсюдження; вузлові засади підготовки тексту реклами; значення та різновиди рекламної кореспонденції; оформлення, виробництво та розсіювання засобів реклами; концепція комунікативності, її сутність і методи; контроль і ревізія рекламної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587145 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Махмудов Х. З. 
Шляхи поліпшення обліку витрат на рекламу / Х. З. Махмудов // Вісн. Полтав. держ. с.-г. ін-ту. - 1999. - № 5. - С. 67-70. - укp.

Визначено сутність витрат на рекламу, розподіл їх за заходами ФОПСТИЗ, основні напрямки удосконалення обліку витрат на рекламу за окремими її видами. Наведено схему взаємодії підприємств-виробників та фірм-постачальників.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Махмудов Х. З. 
Економіко-організаційний механізм формування попиту і стимулювання збуту (ФОПСТИЗ) : Моногр. / Х. З. Махмудов; Полтав. держ. аграр. акад. - Полтава, 2004. - 268 c. - Бібліогр.: 106 назв. - укp.

Висвітлено актуальні питання формування та взаємодії ринкових явищ, їх циклічність в економіці та науці. Викладено теоретичні, методологічні та методичні засади розвитку ринку продовольства. Запропоновано систему заходів досягнення конкурентоспроможного функціонування ринку продовольства, формування попиту та стимулювання збуту.

Освещены актуальные вопросы формирования и взаимодействия рыночных явлений, их цикличность в экономике и науке. Изложены теоретические, методологические и методические принципы развития рынка продовольствия. Предложена система мер достижения конкурентоспособного функционирования рынка продовольствия, формирования спроса и стимулирования сбыта.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-592 + У9(4УКР)421.51-361

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661399 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Махмудов Х. З. 
Економіко-організаційний механізм формування попиту і стимулювання збуту (ФОПСТИЗ) : монографія / Х. З. Махмудов; Полтав. держ. аграр. акад. - Полтава, 2008. - 360 c. - Бібліогр.: с. 343-359. - укp.

Розглянуто питання формування та взаємодії ринкових явищ, їх циклічність в економіці та науці. Викладено теоретичні, методологічні та методичні засади розвитку ринку продовольства. Запропоновано систему заходів досягнення конкурентоспроможності функціонування ринку продовольства, формування попиту та стимулювання збуту (ФОПСТИЗ). Показано роль споживачів у системі ФОПСТИЗ. Проаналізовано вплив собівартості на рівень ціни сільськогосподарської продукції. Увагу приділено ціновій політиці підприємства та державному регулюванню процесу ціноутворення, ФОПСТИЗ за умов вступу України у СОТ і ЄС.

Рассмотрены вопросы формирования и взаимодействия рыночных явлений, их цикличность в экономике и науке. Изложены теоретические, методологические и методические основы развития рынка продовольствия. Предложена система мероприятий для достижения конкурентоспособности функционирования рынка продовольствия, формирования спроса и стимулирования сбыта (ФОССТИС). Проанализировано влияние себестоимости на уровень цены сельскохозяйственной продукции. Внимание уделено ценовой политике предприятия и государственному регулированию процесса ценообразования, ФОССТИС в условиях вступления Украины в ВТО и ЕС.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА704263 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Махмудов Х. З. 
Витратно-ціновий моніторинг формування попиту і стимулювання збуту на продовольчому ринку / Х. З. Махмудов // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад. - 2005. - № 1. - С. 172-176. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Висвітлено актуальні питання витратно-цінового моніторингу формування попиту і стимулювання на ринку продовольства, управлінські рішення, спрямовані на конкретизацію кожної окремої задачі, одержання маркетингової інформації, здійснення ринкових досліджень у сфері маркетингових послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Махмудов Х. З.О. 
Організаційно-економічний механізм реклами в комерційно-збутовій діяльності (на прикладі товарного ринку) : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Х. З.О. Махмудов; Нац. аграр. ун-т. - К., 2000. - 19 c. - укp.

Розглянуто проблему підвищення економічної ефективності реклами на товарному ринку України, запропоновано класифікацію видів реклами. Визначено чинники, що обумовлюють ефективність реклами, а також критерії та показники оцінки її економічної ефективності. Проаналізовано стан та тенденції розвитку рекламування на товарному ринку України, запропоновано послідовність здійснення маркетингового дослідження щодо вивчення та прогнозування розвитку реклами. Висвітлено основні методичні підходи щодо оптимізації рекламного впливу, організаційних форм, планування та засобів реклами, її оформлення і розсіювання, обліку, контролю та витрат на рекламу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА308698 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Махмудов Х. З. 
Економіко-організаційний механізм формування попиту і стимулювання збуту на ринку продовольства : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Х. З. Махмудов; Ін-т аграр. економіки УААН. - К., 2010. - 36 c. - укp.

Висвітлено проблеми удосконалення економіко-організаційного механізму формування попиту та стимулювання збуту аграрно-продовольчої продукції та забезпечення конкурентоспроможного виробництва, спрямованого на подальше становлення, розвиток і ефективне функціонування ринку продовольства. Досліджено специфіку та функції маркетингу в аграрній сфері економіки. Визначено маркетингові важелі забезпечення конкурентоспроможності в системі формування попиту та стимулювання збуту на продовольчому ринку. Проведено аналіз і оцінку сучасного стану та виявлено тенденції розвитку галузей рослинництва та тваринництва, ринку аграрно-продовольчої продукції. Розкрито сутність позиціювання та сегментації як чинників підвищення конкурентоспроможності. Висвітлено значення якості продукції в системі формування попиту та стимулювання збуту. Обгрунтовано визначення ціни з урахуванням і у взаємозв'язку з часткою ринку, впливу собівартості на рівень ціни товару. Розкрито напрями державного регулювання ціноутворення та їх вплив на формування попиту та стимулювання збуту аграрно-продовольчої продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370728 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Гусейнов Р. М. 
Граница блокированный электрод - твердый электролит в хроноамперо- и хронопотенциометрическом режимах заряжения / Р. М. Гусейнов, Х. М. Махмудов, Р. А. Раджабов, З. Н. Бахмудкадиева, З. А. Зайнутдинова // Укр. хим. журн.. - 2015. - 81, № 9/10. - С. 46-51. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

С помощью метода операционного импеданса исследована кинетика процесса заряжения границы блокированный (инертный) электрод - твердый электролит в хроноамперометрическом (импульсном потенциостатическом) и хронопотенциометрическом (импульсном гальваносгатическом) режимах в случае замедленной диффузии и адсорбции-десорбции 2-х сортов электрохимически активных частиц. В расчетах применяется диффузионная модель, предложенная Джекобсоном и Вестом, справедливая для относительно больших времен заряжения рассматриваемой границы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г576.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21854 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Наукове забезпечення соціально-економічних і управлінських засад розвитку, правового регулювання, провайдингу екоінновацій та енергоефективних технологій в умовах глобалізації в аграрній і суміжних сферах : кол. монографія / Н. В. Баган, Є. В. Березницький, О. Г. Богославець, Н. О. Бойко, М. В. Вернигора, Н. В. Волкова, Л. В. Громоздова, Т. А. Дейнека, Л. М. Демиденко, І. Л. Загребельна, І. О. Ілляшенко, Ю. П. Калюжна, І. М. Каневська, Г. І. Кириченко, Ж. А. Кононенко, М. А. Крутько, В. П. Кустов, Г. М. Лайко , І. М. Лайко, Т. М. Лозинська , В. М. Маляревський , Х. З. Махмудов, І. Г. Миколенко, О. С. Михайлова, С. В. Міщенко, О. В. Олексієнко , С. В. Писаренко , Н. Ю. Процюк, А. В. Резнік , Ю. В. Самойлик , М. В. Срібний , С. І. Страпчук, Н. К. Татару, С. М. Ткаченко, С. І. Туль, К. В. Черненко , Л. О. Чіп, Р. А. Шило, О. В. Шкурупій , І. О. Яснолоб; ред.: Ю. Самойлик; Полтавська державна аграрна академія. - Полтава : Укрпромторгсервіс, 2021. - 242 c. - Бібліогр. в кінці гл. - укp.

Наведено результати досліджень науковців і практиків на основі міжсекторального підходу щодо соціально-економічних і управлінських аспектів розвитку, правового регулювання, провайдингу екоінновацій та енергоефективних технологій в умовах глобалізації в аграрній і суміжних сферах. Висвітлено питання розвитку соціально-економічних систем і міжнародних економічних відносин під впливом глобалізації, глокалізації та пандемії COVID-19. Розглянуто підходи щодо управління, стратегії, правового регулювання та потенціалу соціально-економічного розвитку аграрної сфери, а також напрями формування конкурентних переваг суб'єктів господарювання в умовах глобалізації, конкурентні позиції підприємства та фактори впливу на них, напрями забезпечення продовольчої безпеки на основі провайдингу екоінновацій. Приділено увагу особливостям використання енергоефективних технологій в аграрній та суміжних сферах і забезпечення енергонезалежності сільських територій, а також перспективи розвитку освітнього простору в системі соціально-економічних відносин під впливом глобалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320 + У9(4УКР)830 + У9(4УКР)0-982-995

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА854590 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського