Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Маховський Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Маляр Д. В. 
Застосування збалансованої системи показників у публічному управлінні / Д. В. Маляр, Д. В. Маховський // Держава та регіони. Сер. Держ. упр.. - 2012. - Вип. 4. - С. 132-137. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто публічне управління як певну форму соціального управління, а також можливості використання збалансованої системи показників у ньому, що забезпечує вищий рівень конкурентоспроможності території в геоекономічному масштабі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)013

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Держав.упр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Маховський Д. В. 
Стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємств з переробки м'яса птиці : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Д. В. Маховський; Дніпропетр. держ. аграр.-екон. ун-т. - Дніпропетровськ, 2016. - 20 c. - укp.

Узагальнено теоретико-методичні та науково-практичні аспекти стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємств (КСП) з переробки м'яса птиці. Систематизовано та доповнено класифікацію видів стратегії КСП. Установлено їх зв'язок з ключовими компетенціями підприємства. Удосконалено методичний підхід до побудови економіко-математичної моделі підвищення КСП на основі системи ідентифікаційного брендінгу з використанням кількісних оцінок бренд-дисциплін. Запропоновано системний підхід до комплексного аналізу й оцінювання конкурентних переваг підприємств з переробки м'яса птиці, який уключає розробку системи показників їх оцінювання на різних рівнях конкурентного поля для формування стратегії підвищення конкурентоспроможності на внутрішньому та зовнішньому ринках. Розроблено концептуальну модель підвищення КСП шляхом розвитку ключових компетенцій засобами внутрішнього маркетингу. Удосконалено методичний підхід до побудови економіко-математичної моделі формування медіаплану підприємства, який на відміну від наявних, ураховує психологічну властивість сприйняття споживачами рекламної інформації залежно від каналів її розміщення та періодичності надання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.253.1-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА426610 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського