Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Маценка С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Маценка С.  
Автобіографічність як проблема ідентифікації у творчості Крісти Вольф / С. Маценка // Слово і час. - 2006. - № 10. - С. 68-75. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4НІМ)-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27444 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Бандровська О. Т. 
Діалогічні обертони : наук. зб. на пошану пам'яті проф. Н. Копистянської / О. Т. Бандровська, М. М. Барабаш, Т. В. Бовсунівська, С. О. Варецька, П. Ю. Воловецька; ред.: С. П. Маценка, О. С. Левицька; НАН України, Ін-т І. Франка. - Львів, 2014. - 414, [1] c. - (Сер. "Літературознавчі обрії"; вип. 19). - укp. - рус.

Досліджено методологічні напрацювання Н. Копистянської. Розкрито поняття "жанр" у його сталості та змінності. Викладено історіографічні аспекти дослідження поетики художнього часопростору. Досліджено вплив містичної релігійної традиції на часопростір роману С. Хілл "Напровесні". Описано візит австро-угорського цісаря Франца Йосифа І до Борислава у творчості І. Франка. Розглянуто відгук на монографію Н. Х. Копистянської "Жанр, жанрова система у просторі літературознавства". Запропоновано новий погляд на чеську та російську подорожню літературу у праці Д. Кшіцової "Подорожі до Святої землі".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш4 я434 + Ш5(0)-3 я434 + Ш4 г(4УКР)6 д Копистянська Н.Х. я434

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС57550 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Маценка С. П. 
"Театр із духу музики": музично-драматичні засади Б. Брехта в сучасному театрі / С. П. Маценка // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 44. - С. 210-213. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Музичне мистецтво розглянуто як важливий драматургічний принцип епічного театру з виділенням брехтівської вимоги самостійності музики, слова й візуального образу, а також важливості жестикуляційної музики як засадничих у сучасному театрі.

Музыкальное искусство рассмотрено как важное драматургическое начало эпического театра с выделением брехтовского требования самостоятельности музыки, слова и визуального образа, а также важности жестикуляционной музыки как основополагающих в современном театре.

The art of music is regarded in the article as a significant dramaturgic principle of epic theatre. Brechtian requirement regarding the independence of the musical, the verbal and the visual as well as the importance of gesticulatory music as foundingprinciples of modern theatre are explored.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ334.3(4НІМ)6-8 + Щ334.078

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Маценка С. П. 
Полісемантика і структура діалогу літератури з музикою в німецькомовному романі XX ст. : автореф. дис. ... д-ра філол. наук : 10.01.04, 10.01.06 / С. П. Маценка; НАН України, Ін-т л-ри ім. Т.Г. Шевченка. - Київ, 2015. - 40 c. - укp.

Запропоновано новий підхід до вивчення феномену взаємодії літератури з музикою, який належить до активно дискутованих та інтенсивно досліджуваних мистецьких явищ сучасного літературного процесу. Поряд із загальновживаними концептами "музика в літературі" (С. П. Шер), "взаємовисвітлення мистецтв" (У. Вайсштайн), "музикалізація літератури" (В. Вольф) проголошено ідею їх діалогічних взаємовідносин. Подано позицію, згідно з якою література здатна адекватно передавати музику. З цією метою використано поняття музичного тексту як відкритого повідомлення культури, усвідомлення якого можливе діалогічним шляхом. Зацікавлення мистецтва слова музикою обгрунтовано, виходячи із переконливого художнього досвіду німецькомовного роману XX ст., який уможливив виображення та теоретичне узагальнення складного багаторівневого діалогу романного слова та музичного тексту. Вперше запропоновано поглиблені роздуми щодо жанрової трансформації роману, який тяжіє до музики. Це перше дослідження, в якому подано типологічну характеристику таких творів, а також зумовленість специфіки художніх текстів певною музичною естетикою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0)943.24-304.5 + Щ313(0)6-074

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА413416 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського