Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Мачушник О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Мачушник О. Л. 
Дослідження особливостей формування моральних якостей чесності і правдивості у першокласників / О. Л. Мачушник // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2001. - Вип. 8. - С. 88-92. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

The article highlights the peculiarities of development of such moral qualities as honesty and sincerity among first form pupils.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мачушник О. Л. 
Пізнавальна активність як психологічна проблема / О. Л. Мачушник // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 13. - С. 257-259. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Подано теоретичний аналіз становлення проблеми пізнавальної активності в психологічній науці.

Подан теоретический анализ становления проблемы познавательной активности в психологической науке.

The article considers the theoretical analysis of the cognitive activity problem in psychology.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220 + Ю935.10

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мачушник О. Л. 
Інтерес до професії як чинник пізнавальної активності майбутніх психологів / О. Л. Мачушник // Наука і освіта. - 2014. - № 5. - С. 248-254. - Бібліогр.: 4 назви. - укp.

Експериментально досліджено чинники розвитку пізнавальної активності майбутніх психологів (студенти-психологи НПУ ім. М. П. Драгоманова, Житомирського державного університету ім. І. Франка та Житомирського інституту МАУП – всього – 318 осіб). Виявлено зв’язок між інтересом до професії та пізнавальною активністю студентів, показником якої є рівень їх успішності. Досліджено, що впевнені у правильному виборі професійного шляху студенти більш відповідально ставляться до навчання та опановування професійними навичками, є більш активними та самостійними у пошуку необхідної для навчання інформації. Тих студентів, які були впевнені у правильності вибору професії та виявляли бажання спробувати у ній свої сили, виявилося 197 осіб (група А). Проаналізовано успішність студентів (121 респондент), які вважали, що зробили неправильний професійний вибір (група Б), і тому не мають наміру йти працювати за отриманою спеціальністю. На основі компаративного аналізу студентів виділених груп на питання: "Чому Ви обрали спеціальність психолога?", визначено, що більшість представників групи А вказали на свідомі позитивні причини вибору професії – професійні мотиви та інтерес до психології; у групі Б цей показник значно нижчий – половина респондентів. Негативне або індиферентне ставлення продемонстрували в групі А третина респондентів та у групі Б – більше половини опитаних осіб. Успішність професійної підготовки, на думку 75,6 % студентів групи А та 55,4 % студентів групи Б залежить від їх власної активності, самостійності та ініціативності; допомоги від батьків очікує приблизно однакова кількість студентів обох груп.

Экспериментально исследованы факторы развития познавательной активности будущих психологов (студенты-психологи НПУ им. М. П. Драгоманова, Житомирского государственного университета им. И. Франко и Житомирского института МАУП, всего – 318 человек). Выявлена связь между интересом к профессии и познавательной активностью студентов, показателем которой является уровень их успеваемости. Доказано, что уверенные в правильном выборе профессионального пути студенты в целом более ответственно относятся к учебе и овладению профессиональными навыками, являются более активными и самостоятельными в поиске необходимой для обучения информации. Тех студентов, которые были уверены в правильности выбора профессии и проявляли желание попробовать в ней свои силы, оказалось 197 человек (группа А). Проанализирована успеваемость студентов (121 респондент), которые считали, что сделали неправильный профессиональный выбор (группа Б) и поэтому не намерены идти работать по полученной специальности. На основе сравнительного анализа студентов выделенных групп на вопрос: "Почему Вы выбрали специальность психолога?", определено, что большинство представителей группы А указали на сознательные положительные причины выбора профессии – профессиональные мотивы и интерес к психологии; в группе Б этот показатель значительно ниже – половина респондентов. Отрицательное или индифферентное отношение продемонстрировали в группе А треть респондентов и в группе Б – более половины опрошенных лиц. Успешность профессиональной подготовки, по мнению 75,6% студентов группы А и 55,4% студентов группы Б зависит от их собственной активности, самостоятельности и инициативности; помощи от родителей ожидает примерно одинаковое количество студентов обеих групп.

The article is devoted to the problem of cognitive activity that is currently of special importance to future psychol-ogists whose professional occupation lies in providing another people with expert psychological assistance. Future spe-cialists are constantly searching for new knowledge and rich information in order to solve professional problems. The sufficient level of cognitive activity will serve as the force that will help them solve professional tasks successfully.The aim of the research lies in finding the factors of cognitive activity of future psychologists. The paper empirically studies the aspects of the connection of interest and the level of cognitive activity to profession.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 + Ю941.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського