Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Маяраш Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Маяраш Д. Г. 
Цифрова трансформація діяльності оператора телекомунікацій на основі систем операційної та бізнес-підтримки / Д. Г. Маяраш, В. В. Жебка, В. О. Корецька, К. О. Гордієнко // Зв'язок. - 2022. - № 1. - С. 10-15. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Основні фактори збільшення доходів операторів зв'язку - розвиток нових послуг та підвищення їх якості. Доходи операторів телекомунікаційних мереж залежать також від своєчасного реагування на зміни попиту та ефективності роботи мережі. Тому важливого значення набуває система підтримки операційної та бізнес-діяльності оператора, завдяки яким можна досягти більшої ефективності в процесі впровадження нових послуг. Ці системи оптимізують роботу телекомунікаційних мереж, мінімізуючи витрати та сприяючи зростанню прибутку. Зараз на ринку телекомунікацій існує кілька тенденцій, які спонукають операторів до впровадження операційних систем і систем бізнес-підтримки. По-перше, ринок традиційних операторів уже насичений, тому корпоративні прибутки зростають не стрімкими темпами. Саме тому питання підвищення ефективності роботи є достатньо важливим. По-друге, оператори переходять від мереж TDM до мереж наступного покоління, побудованих на базі NGN-технології, а оскільки технології NGN є більш складними в експлуатації та наданні послуг, постає питання про важливість упровадження операційних систем і систем бізнес-підтримки на етапі планування концепції мережі з використанням NGN. Сьогодні оператори також часто віддають перевагу аутсорсингу послуг із керування мережею, оскільки кожному окремому оператору невигідно купувати одні й ті самі рішення в одних і тих самих постачальників. Реалізацію систем операційної та бізнес-підтримки спрямовано на впорядкування процесів керування операторами, а саме: процесів експлуатації та обслуговування, оптимізацію процесів за критеріями, вибраними відповідно до цілей замовника. Тому невстановлення критеріїв керування й функціонування може призвести до відмови того чи іншого компонента, що істотно впливає на швидкість, якість і надійність послуги.


Індекс рубрикатора НБУВ: З88 + У010.354 ф121.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14808 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського