1. |
Ма Цзюнь Формування вокального слуху майбутнього вчителя музики : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ма Цзюнь; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2011. - 21 c. - укp.Розглянуто проблему формування вокального слуху майбутніх вчителів музики. Визначено, що специфіка вокального слуху полягає в тому, що вокальний слух - це особливий вид музичного слуху, який включає звуковисотний, динамічний, тембровий, ритмічний слух, а також барорецепцію та вокально-тілесну схему. Розроблено цілісну структуру формування вокального слуху студентів у взаємозв'язку наступних компонентів: мотиваційно-ціннісного, акустично-фізіологічного, творчо-виконавського, об|рунтовано їх критерії та показники, виявлено педагогічні умови ефективного формування вокального слуху майбутніх вчителів музики. У результаті експериментального дослідження встановлено етапи формування вокального слуху майбутніх вчителів музики, а саме: аналітико-регулятивний, технологічно-пошуковий, діяльнісно-результативний, що забезпечували реалізацію мети й експериментальних завдань відповідно до логіки формування у студентів означеного феномену в процесі занять з постановки голосу. Ефективність формування вокального слуху майбутніх вчителів музики підтверджена даними теоретико-методичного осмислення даного феномену та результатами експериментального дослідження. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.701 р (4УКР)31-34
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА386893 Пошук видання у каталогах НБУВ
|