![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Микитів О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Микитів О. Ю. Менеджмент видавничої справи в умовах глобалізації (на прикладі України) : автореф. дис. ... канд. наук з соц. комунікацій : 27.00.06 / О. Ю. Микитів; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2010. - 16 c. - укp.На підставі дослідження використання базових понять зі сфери сучасних масових комунікацій, загальної теорії менеджменту й інформаційно-комунікаційного менеджменту проаналізовано проблеми та перспективи формування видавничої сфери новітньої України в контексті глобальних і регіональних впливів на становлення та розвиток національної інформаційної сфери. Розглянуто вітчизняну видавничу діяльність як об'єкт інформаційно-комунікаційного менеджменту, а менеджмент видавничої сфери як різновид інформаційно-комунікаційного менеджменту. Розкрито особливості та проблеми набуття й інституалізації статусу (національного, регіонального, локального), типології та функції мас-медіа за умов глобальних перетворень у контексті балансування між інтересами збуту й іміджу та функцій засобів масової комунікації в системі соціальних комунікацій українського суспільства. Визначено основні критерії суспільно-політичної, соціально-економічної та культурно-освітньої парадигми інформаційної політики України. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.4(4УКР)8
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА370159 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Микитів О. Ю. Менеджмент видавничої справи в умовах глобалізації (на прикладі України) : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / О. Ю. Микитів; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. - К., 2011. - 18 c. - укp.Висвітлено проблеми та перспективи формування видавничої сфери (ВС) новітньої України в контексті глобальних і регіональних впливів на становлення та розвиток національної інформаційної сфери сучасного українського суспільства (УС) за результатами дослідження та використання базових понять зі сфери сучасних масових комунікацій, загальної теорії менеджменту та інформаційно-комунікаційного менеджменту (ІКМ) в системі соціальних комунікацій УС. Увагу приділено видавничій діяльності в Україні як об'єкту ІКМ, а також менеджменту ВС як різновиду ІКМ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.4(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА378640 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Микитів О. М. Підготовка майбутніх фахівців видавничо-поліграфічної галузі до формування інформаційно-медійного простору засобами інфографіки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Микитів; Запорізький національний університет. - Запоріжжя, 2021. - 20 c. - укp.Досліджено на основі теоретичного аналізу наукових праць підготовку майбутніх фахівців видавничої справи та редагування до формування інформаційно-медійного простору засобами інфографіки як специфічну педагогічну проблему, розроблено модель підготовки, визначено, науково обґрунтовано, експериментально перевірено комплекс організаційно-педагогічних умов: оновлення навчально-методичного забезпечення навчання засобами інфографіки, формування квазіпрофесійного контенту підготовки майбутніх фахівців із видавничої справи та редагування, створення інформаційно-медійного середовища в закладі фахової передвищої освіти. Визначено та науково обґрунтовано структуру, показники та рівні готовності вищезазначеного фахівця до формування інформаційно-медійного простору засобами інфографіки (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, особистісний компоненти). Розроблено навчальні, навчально-методичні, презентаційні матеріали (навчально-методичний комплекс: навчальні посібники, методичні вказівки до практичних занять, методичні рекомендації до лабораторних робіт, відеотренінг, майстер-клас впроваджено та використовуються в освітньому процесі закладів фахової освіти, коледжів України, рекомендації з удосконалення інформаційно-медійної діяльності прийнято підприємством із видавництва та поліграфії. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617 р30
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА452776 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|