1. |
Мичковська В. Р. Формування самостійної навчально-пізнавальної діяльності курсантів вищих військових навчальних закладів у процесі вивчення іноземної мови : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В. Р. Мичковська; Нац. акад. держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. - Хмельниц., 2004. - 19 c. - укp.Уперше виявлено та науково обгрунтовано шляхи формування самостійної навчально-пізнавальної діяльності курсантів вищих військових навчальних закладів у процесі вивчення іноземної мови: оптимізація, планування та керівництво самостійною роботою курсантів, удосконалення її змісту, форм і засобів, використання методичних рекомендацій, спрямованих на підвищення якості організації цієї форми роботи. Розроблено, теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено модель формування самостійної навчально-пізнавальної діяльності курсантів. Розглянуто компоненти прояву самостійності (мотиваційно-цільовий, змістовий, результативний) та їх критерії. Визначено показники та рівні сформованості дослідженої діяльності (суб'єктивно-творчий, обмежено-пошуковий, репродуктивний, догматичний) та самоорганізації (високий, середній, низький) під час вивчення іноземної мови. Розкрито суть, а також висвітлено зміст та функції самостійної роботи курсантів вищого військового навчального закладу (мотиваційно-стимулюючу, виховну, розвивальну, індивідуалізуючу, діагностичну, контролюючу, систематизуючу). Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.53-913-2 + Ц4,8(4УКР)390-31
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА333594 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
2. |
Бец Ю. Теоретичні основи структури професійної компетентності курсантів-перекладачів / Ю. Бец, В. Мичковська, Т. Новікова // Молодь і ринок. - 2015. - № 2. - С. 98-102. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Розкрито сутність понять "професійна компетентність", "професійна компетенція" та "професійна компетентність курсанта-перекладача". Розглянуто проблему формування професійної компетентності курсантів-перекладачів. Висвітлено структурні компоненти професійної компетентності зазначених фахівців. Охарактеризовано ключові компетенції перекладача, зокрема: лінгвістичну, соціокультурну, психологічну та інформаційно-технічну. Раскрыто понятие компетентности и компетенции, проанализирована проблема формирования профессиональной компетентности курсантов-переводчиков. Представлены компоненты профессиональной компетентности. Рассмотрены ключевые компетенции курсантов-переводчиков. Deals with the notion of competence and competencies, the problem of formation of professional competence of students-translators. Presented components of professional competence. Reveals the core competencies of students and interpreters. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.377
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ
|