Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Можевенко Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Можевенко Т. Ю. 
Визначення імовірності контакту цільової аудиторії із різними елементами медіакомбінації при здійсненні рекламних комунікацій / Т. Ю. Можевенко, І. В. Чумаченко // Економіка та упр. п-вами машинобуд. галузі: пробл. теорії та практики. - 2011. - № 2. - С. 136-146. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто питання вдосконалення методичного інструментарію пошуку оптимальних для рекламодавця рішень під час планування рекламних кампаній за умов значної варіативності способів і засобів поширення рекламної інформації. Зауважено, що ключовою умовою забезпечення ефективності рекламної компанії є забезпечення найбільшого охоплення рекламною інформацією цільової аудиторії, а процес формування рівня обізнаності цільової аудиторії під час рекламної кампанії є ймовірнісним процесом. Запропоновано методичний підхід до визначення ймовірностей контакту цільової аудиторії з різними елементами медіакомбінацій, які можуть використовуватись рекламодавцем для поширення рекламних анонсів, який базується на основі обліку результатів маркетингового дослідження медіапереваг цільових споживачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Можевенко Т. Ю. 
Планування рекламних комунікацій промислових підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Т. Ю. Можевенко; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2012. - 20 c. - укp.

Узагальнено теоретичні положення проведення процесу рекламних комунікацій виробників товарів (послуг) з цільовими споживачами, а також теоретичні аспекти медіапланування. Систематизовано практичний досвід планування й оцінювання ефективності рекламних комунікацій підприємства. Виявлено залежність рівня охоплення цільової аудиторії за повторень рекламних дій під час рекламних кампаній підприємства. Розроблено методичний підхід до визначення ймовірностей контакту цільової аудиторії з різними медіакомбінаціями у ході планування рекламних кампаній підприємства. Обгрунтовано критерій оптимального розподілу коштів рекламного бюджету на проведення рекламних комунікацій підприємства. Розроблено методичні рекомендації щодо попереднього відбору медіакомбінацій для формування оптимального медіаплану. Обгрунтовано методичні положення щодо оптимізації розподілу коштів, що виділяються на проведення рекламних комунікацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА391047 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Камнєва А. В. 
Антикризове управління підприємством : навч. посіб. / А. В. Камнєва, Т. Ю. Можевенко; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є. Жуковського "Харків. авіац. ін-т". - Харків, 2015. - 83 c. - Бібліогр.: с. 81-82 - укp.

Приділено увагу кризам в соціально-економічному розвитку систем макро- і мікрорівня. Розкрито поняття кризи у соціально-економічному розвитку, причини й наслідки виникнення криз. Висвітлено суть банкрутства як економічної категорії. Викладено методи діагностики банкрутства підприємства. Розглянуто ризики в антикризовому управлінні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-97-21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА799500 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Можевенко Т. Ю. 
Стратегічне управління зовнішньоекономічною діяльністю вітчизняних підприємств / Т. Ю. Можевенко, В. І. Бережна // Актуал. проблеми економіки. - 2018. - № 2. - С. 31-40. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Досліджено особливості стратегічного управління зовнішньоекономічною діяльністю (ЗЕД) підприємства. Проаналізовано вплив зовнішнього та внутрішнього середовища на вітчизняні підприємства. Розроблено специфічну методику дій у процесі стратегічного управління ЗЕД підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)829.0-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Можевенко Т. Ю. 
Процеси диверсифікації продукції та послуг підприємств в умовах невизначеності зовнішнього середовища / Т. Ю. Можевенко, А. В. Камнєва // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2020. - № 6. - С. 63-66. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Мета роботи - розкрити особливості існуючих методів диверсифікації продукції та послуг підприємств, звертаючи увагу на вплив зовнішнього середовища на діяльність підприємства. Розкрито суть процесу диверсифікації, наведено ефективні диверсифікаційні методи, розкрито суть показників ефективності здійснення диверсифікаційних послуг, факторів та умов успішної диверсифікації продукції та послуг підприємства. Наукова новизна дослідження полягає у розгляді ключових компетенцій, які є умовою досягнення успішної диверсифікації. В результаті виділено головну компетенцію та охарактеризовано різні диверсифікаційні методи та надано умови їх застосування. Приділено увагу важливості особливостей галузі функціонування підприємства у період диверсифікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Можевенко Т. Ю. 
Тенденції розвитку менеджменту підприємств ресторанного бізнесу / Т. Ю. Можевенко, А. В. Камнєва // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2021. - № 4. - С. 72-75. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено тенденції сучасного середовища, які здійснюють вплив на розвиток менеджменту підприємств ресторанного бізнесу. У дослідженні зроблено акцент на сучасні умови існування підприємств ресторанного бізнесу, що змушені адаптуватися до нових умов існування. Епідеміологічна ситуація в країні та у світі у зв'язку із розповсюдженням коронавірусної інфекції (COVID-19), а саме карантинні обмеження негативним чином впливають на діяльність підприємств ресторанного бізнесу. Нові умови існування змушують підприємства шукати нові методи управління ресторанним бізнесом. В роботі розглянуто основні методи, що застосовуються в управлінні підприємствами ресторанного бізнесу в сучасних умовах, зокрема в умовах пандемії. Багато ресторанів зазнають колосальних збитків через закриття залів і переходять на доставку їжі додому. В умовах мінімальної рентабельності успіх цієї стратегії багато в чому залежить від цінової політики ресторану, асортименту меню і стимулювання попиту. Ресторани змушені перебувати в постійному пошуку нових рішень, щоб підвищити попит на свою продукцію. Автором запропоновано кілька заходів по підвищенню ефективності діяльності ресторанних підприємств, здатних допомогти зберегти бізнес.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.1-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244:екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського