Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Моклович Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Моклович Ю. Я. 
Інклюзивна форма освіти: досвід колективу загальноосвітнього навчального закладу / Ю. Я. Моклович // Дефектологія. - 2013. - № 1. - С. 40-44. - укp.

Висвітлено досвід впровадження інклюзивної освіти в загальноосвітній школі в рамках проекту українсько-канадської співпраці "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні". Визначено фактори успішності впровадження інклюзивної освіти в освітню систему України. Відзначено роль формування позитивного психологічного клімату в колективі учнів та загальноосвітнього закладу в цілому для успішної реалізації інклюзивної моделі освіти. Зосереджено увагу на проведенні просвітницької роботи із батьківським колективом. Розкрито особливості організації навчання дітей з особливими потребами в перших класах.

Освещён опыт внедрения инклюзивного образования в общеобразовательной школе в рамках проекта украинско-канадского сотрудничества "Инклюзивное образование для детей с особыми потребностями в Украине". Определены факторы успешности внедрения инклюзивного образования в образовательную систему Украины. Отмечена роль формирования позитивного психологического климата в коллективе учеников и в целом в общеобразовательном заведении для успешной реализации инклюзивной модели образования. Сосредоточено внимание на проведении просветительской работы с родительским коллективом. Отражены особенности организации обучения детей с особыми потребностями в первых классах.

Reported is the experience inclusive education implementing in secondary school as a part of the Ukrainian-Canadian cooperation project "Inclusive education for children with special needs in Ukraine". The factors of the successful implementation of inclusive education in the Ukrainian educational system are determined. Noticed is the role of creating a positive psychological climate in the team of students and generally in the school for the successful implementation of inclusive education model. Attention is focused on parents’ conducting outreach. The peculiarities of the children-with-special-needs education in the first class are marked.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського