Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Москальов М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Москальов М. В. 
Психологічні умови підготовки майбутніх менеджерів до управління змінами в організації : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / М. В. Москальов; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менеджменту освіти". - К., 2009. - 19 c. - укp.

Розкрито основні підходи до розуміння сутності поняття управління змінами в організації. Розкрито зміст і структуру психологічної готовності майбутніх менеджерів до управління змінами в організації, що містить взаємопов'язані компоненти: мотиваційний, когнітивний, операційний, особистісний. Визначено особливості психологічної підготовки майбутніх менеджерів до управління змінами в організації. Проаналізовано взаємозв'язок між типами сформованості структур психологічної готовності майбутніх менеджерів до управління змінами в організації та низкою соціально-професійних чинників. Розроблено програму психологічної підготовки майбутніх менеджерів до управління змінами в організації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + У9(4УКР)212.14 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367086 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Карамушка Л. М. 
Психологія підготовки майбутніх менеджерів до управління змінами в організації : монографія / Л. М. Карамушка, М. В. Москальов; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Укр. асоц. організац. психологів та психологів праці. - К.; Л. : Сполом, 2011. - 216 c. - Бібліогр.: 242 назв. - укp.

Обгрунтовано зміст і структуру психологічної готовності (ПГ) майбутніх менеджерів (ММ) до управління змінами в організації (УЗО) та визначено чинники впливу на її становлення. Висвітлено проблеми психологічної підготовки ММ до УЗО. Проаналізовано рівні сформованості та типи структури ПГ ММ до УЗО, розкрито взаємозв'язок між даними структурами, соціально-демографічними та організаційно-професійними чинниками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18 + У9(4УКР)212.14 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА743425 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Москальов М. В. 
Психологічні особливості підготовки майбутніх практичних психологів до управління змінами в освітніх організаціях / М. В. Москальов // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2011. - № 16 (2). - С. 75-78. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто зміни в освітніх організаціях, психологічні особливості управління цими змінами, роль практичних психологів освітніх організацій в управлінні змінами. Зосереджено увагу на підготовці практичних психологів освітніх навчальних закладів, визначено основні підходи щодо сутності означених змін: стратегічний, інноваційний, структурно-процесуальний, особистісний. За результатами спостережень зроблено висновок, що управління змінами в організації є одним із важливих напрямків управлінської діяльності практичних психологів, який полягає в здатності визначати перспективно-інноваційні напрямки роботи організації, брати на себе відповідальність за їх реалізацію, сприяти запобіганню та подоланню опору змінам з боку персоналу організації. В процесі управління змінами в організації слід враховувати як негативні аспекти змін (ризики), так і позитивні аспекти змін (можливості) і створювати максимальні умови для реалізації позитивних аспектів змін (можливостей) для організації загалом та для кожного працівника зокрема. Для успішного управління змінами в організації слід дотримуватися спеціального алгоритму змін, що передбачає впровадження певних етапів та організаційно-психологічних умов. Центральною психологічною проблемою в управлінні змінами в організації є проблема профілактики та подолання опору персоналу змінам в організації.

Рассмотрены изменения в образовательных учреждениях, психологические особенности управления этими изменениями. Обращено внимание на то, что носителями этих изменений должны быть практические психологи образовательных учебных заведений. Изучены психологические особенностей подготовки будущих практических психологов к управлению изменениями в образовательных учреждениях, отмечены основные подходы к сущности этих изменений: стратегический, инновационный, структурно-процесуальный, личностный. По результатам наблюдений сделан вывод, что управление изменениями в учреждении является одним из важных направлений управленческой деятельности практичичских психологов. В процессе управления изменениями в учреждении нужно считаться с негативными аспектами изменений (рисками) и позитивными (возможностями), организовывать в учреждениях максимальные условия для реализации позитивных аспектов (возможностей), для учреждений в общем и для каждого работника в отдельности. Для успешного управления изменениями в учреждении нужно придерживатся специального алгоритма, который предполагает, внедрение этапов и организационно-психологических условий. Сделан вывод, что центральной психологической проблемой в управленнии изменениями в учреждении является проблема профилактики и преодоление сопротивления персонала изменениям.

We consider a very important issue of our time - the changes in educational organizations. The author raises the question of the study of psychological characteristics of change management in an educational organization. Attention is drawn to the factthat carriers of these changes have to be practical psychologists of educational institutions. Studied the psychological characteristics of practical training of future psychologists to change management in educational organizations, noted the main approaches to the essence of these changes in educational organizations: a strategic, innovative, structurally protsesualny, personal. During the observations it is concluded that change management in an organization is one of the important areas of management praktichichskih psychologists. In the process of change management in an organization need to take into account the negative aspects of change (risk) and positive (opportunities), to organize in organizations maximal conditions for realization of the positive aspects (features) for organizations in the above privacy for each employee directly. To successfully manage change in an organization need to priderzhivatsya special algorithm, which assumes implementation of the stages and the organizational and psychological conditions. It is concluded that the central psychological problem in the management of change in organizations is a problem of prevention and win support staff Amendments to the organization.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949 р(4УКР)3:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Москальов М. А. 
Вплив великого капіталу на суспільно-політичні процеси в Україні (за матеріалами ділових ЗМІ) : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / М. А. Москальов; МОНМС України, Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці, 2012. - 20 c. - укp.

Вперше проаналізовано важливі аспекти оцінок експертного товариства ролі та впливів великого капіталу на суспільно-політичне життя України перехідної доби. З'ясовано особливості ставлення громадської думки, висвітлені у матеріалах соціологічних опитувань і ЗМІ, щодо соціальної відповідальності великого капіталу за умов неоднозначних трансформаційних процесів. Уточнено сучасні концептуальні підходи стосовно оцінок ролі даного капіталу в суспільно-політичному житті сучасного соціуму. Набуло подальшого розвитку положення про необхідність більш активного залучення громадських та аналітичних оцінок у процес формування сучасної публічної сфери та соціально відповідальної політики Української держави.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф3(4УКР)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА387382 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Москальов М. В. 
Психологічна підготовка педагогічних працівників до управління змінами в освітніх організаціях / М. В. Москальов // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 2. - С. 212-219. - Бібліогр.: 5 назв - укp.

Розглянуто проблему підготовки педагогічних працівників до змін в освітніх організаціях. Звернено увагу на те, що носіями цих змін мають бути педагогічні працівники освітніх організацій. Вивчено специфіку підготовки педагогічних працівників до управління змінами в освітніх організаціях. Визначено специфіку основних психологічних особливостей підготовки педагогічних працівників до управління змінами в освітніх організаціях. Зроблено висновки, що суттєвим напрямком управлінської діяльності в сучасних освітніх організаціях є управління змінами, а традиційні управлінські функції (планування, організація та контроль) та власне психологічні функції (мотивація, прийняття управлінського рішення, вплив і спілкування) специфічно виявляються у процесі управління змінами. Рекомендовано для забезпечення ефективної управлінської діяльності педагогічних працівників освітніх організацій щодо управління змінами проводити їх спеціальну психологічну підготовку, насамперед, у ВНЗ. Уточнено, що зміст такої підготовки має бути спрямовано, в першу чергу, на формування психологічної готовності педагогічних працівників освітніх організацій до управління змінами в організації.

Рассмотрена проблема подготовки педагогических работников к изменениям в образовательных организациях. Обращено внимание на то, что носителями этих изменений должны быть педагогические работники образовательных организаций. Изучена специфика подготовки педагогических работников к управлению изменениями в образовательных организациях. Определена специфика основных психологических особенностей подготовки педагогических работников к управлению изменениями в образовательных организациях. Сделаны выводы, что существенным направлением управленческой деятельности в современных образовательных организациях является управление изменениями, а традиционные управленческие функции (планирование, организация и контроль) и собственно психологические функции (мотивация, принятие управленческого решения, влияние и общение) специфически проявляются в процессе управления изменениями. Рекомендуется для обеспечения эффективной управленческой деятельности педагогических работников образовательных организаций по управлению изменениями проводить их специальную психологическую подготовку, прежде всего, в ВУЗ. Уточнено, что содержание такой подготовки должно быть направлено, в первую очередь, на формирование психологической готовности педагогических работников образовательных организаций к управлению изменениями в организации.

Consider the problem of training of teachers to changes in educational organizations. Drawn attention to the fact that carriers of these changes should be teaching staff of educational institutions. Studying the specific training of teachers to change management in educational organizations. The specificity of the basic psychological features of preparation of teachers to change management in educational organizations. Concluded that a significant trend of modern management in educational organizations is change management and traditional management functions (planning, organization and control) and the actual psychological functions (motivation, managerial decision-making, influence and communication) is specifically manifested in the change management process. Recommended to ensure the efficient management activities teaching staff of educational organizations change management to spend their special psychological training, primarily in higher education. Clarified that the content of such training should be focused primarily on the formation of psychological readiness of teaching staff of educational institutions to change management in the organization.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314.2

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Москальов М. В. 
Психологічні особливості входження особистості в організацію / М. В. Москальов // Пед. процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 5. - С. 224-232. - Бібліогр.: 7 назв - укp. - англ.

Розглянуто важливу проблему підготовки людини до діяльності в організації. Особливу увагу приділено початковому етапу – входженню в організацію. Проаналізовано зарубіжні та вітчизняні підходи щодо визначення сутності поняття "входження" та "входження в організацію". Виокремлено психологічні особливості працівників за умови входження в організацію. Наголошено необхідність підготовки працівників у процесі входження в організацію з метою їх вдалої діяльності.

Расмотрена важная проблема подготовки человека к деятельности в организации. Особое внимание отводится начальному этапу - это вхождение в организацию. Проанализированы зарубежные и отечественные подходы относительно определения сущности понятия "вхождение" и "вхождение в организацию". Выделено психологические особенности работников при вхождении в организацию. Сделано ударение на необходимость подготовки работников при вхождении в организацию с целью их удачной деятельности.

In article very important problem of preparation of the person to activity in the organization is considered. The special attention is allocated to the initial stage is an ocurrence in the organization. The author has analysed foreign and domestic approaches concerning definition of essence of concept “ocurrence” and "ocurrence in the organization".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського