Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Моськін С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Моськін С. І. 
Психологічні умови професійного становлення особистості учнів закладів профтехосвіти : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. І. Моськін; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк, 2011. - 20 c. - укp.

Вперше обгрунтовано психологічні умови професійного становлення особистості учнів професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ), розроблено концептуально-психологічну модель їх професійного становлення та визначено психологічний зміст її структури, основними складовими якої є професійний самовибір, професійне самовизначення, психолого-професійна зрілість. Удосконалено психодіагностичний інструментарій. Набуло подальшого розвитку наукове розуміння про поетапність професійного становлення особистості учнів ПТНЗ і засоби організації психолого-педагогічного супроводу цього процесу в умовах навчання у ПТНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19 + Ч461.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380058 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Моськін С. І. 
До проблеми вивчення професійного становлення особистості учнів ПТНЗ: теоретичний аспект / С. І. Моськін // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 5. - С. 79-85. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні підходи щодо вивчення проблеми професійного становлення особистості учнів ПТНЗ. Визначено психологічні критерії та кризи даного процесу. Особливу увагу приділено питанням професійного самовизначення молоді, яка навчається.

Проанализированы теоретические подходы к рассмотрению проблемы профессионального становления личности учеников ПТУ. Установлены психологичекие критерии и кризисы данного процесса. Особое внимание уделено вопросам профессионального самоопределения учащейся молодежи.

Theoretical approaches to the problem of vocational schools students' personality professional becoming are considered. Psychological criteria and crises of the personality's professional becoming are determined. Special attention is devoted to the process of students' professional self-determination.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.351.6 + Ю952.2-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Моськін С. 
Професійний самовибір як умова професійного становлення особистості учнів професійно-технічних навчальних закладів / С. Моськін // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2008. - № 1. - С. 198-204. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему професійного вибору учнів професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ) як умову професійного особистісного становлення та охарактеризовано його етапи: І - формування професійних намірів, ІІ - професійна підготовка, ІІІ - професійна реалізація. Обгрунтовано актуальність дослідження в теоретичному й експериментальному контексті та наведено методику його реалізації у Міжрегіональному центрі професійної перепідготовки звільнених у запас військовослужбовців (м. Кривий Ріг). Визначено критерії, показники та психодіагностичний інструментарій вивчення ступеня усвідомленості здійсненого професійного вибору учнів. Проаналізовано матеріали емпіричного дослідження та виявлено ступінь сформованості професійного самовибору учнів на етапі вступу до ПТНЗ.

Рассмотрена проблема профессионального выбора учащихся профессионально-технических учебных заведений (ПТУЗ) как условие профессионального личностного становления и охарактеризованы его этапы: І - формирование профессиональных намерений, ІІ - профессиональная подготовка, ІІІ - профессиональная реализация. Обоснована актуальность исследования в теоретическом и экспериментальном контексте и приведена методика его реализации в Межрегиональном центре профессиональной переподготовки уволенных в запас военнослужащих (г. Кривой Рог). Определены критерии, показатели и психодиагностический инструментарий изучения степени осознания осуществленного профессионального выбора учащихся. Проанализированы материалы эмпирического исследования и выявлена степень сформированности профессионального самовыбора учащихся на этапе поступления в ПТУЗ.

The problem of professional self-determination of the personality of the students in the is examined in the article as the condition of their professional becoming; research actuality is grounded in the theoretical and experimental context; criteria are certain, indexes and psychodiagnostical tool of study of the professional self-determination personality of the students; materials of empiric research are analyzed; the degree of formed of professional is exposed to the self-determination of the personality of the students on the stage of entry to the PTE.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.351.6 + Ю941.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського