Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Муковіз О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Андрущенко В. П. 
Особистісно орієнтовані технології навчання і виховання у вищих навчальних закладах : кол. моногр. / В. П. Андрущенко, Н. О. Дівінська, Б. І. Корольов, М. М. Левшин, В. І. Луговий, О. П. Муковіз; АПН України, Ін-т вищ. освіти. - К. : Пед. думка, 2008. - 254 c. - укp.

Наведено теоретико-методологічне обгрунтування особистісно орієнтованої освіти. Описано інтегративно-синергетичну модель психолого-педагогічного проектування особистісно орієнтованих технологій навчання та виховання. Розкрито особистісну орієнтацію Болонського процесу в євроінтеграційному контексті. Проаналізовано інноваційні підходи до реалізації моделі особистісно орієнтованого навчання та виховання. Визначено потенціал інформаційно-комунікаційних технологій у забезпеченні особистісно орієнтованого підходу до навчання. Розглянуто процес особистісно-професійного становлення студентів.

Изложено теоретико-методологическое обоснование личностно ориентированного образования. Описана интегративно-синергетическая модель психолого-педагогического проектирования личностно ориентированных технологий обучения и воспитания. Раскрыта личностная ориентация Болонского процесса в евроинтеграционном контексте. Проанализированы инновационные подходы к реализации модели личностно ориентированного обучения и воспитания. Определен потенциал информационно-коммуникационных технологий в обеспечении личностно ориентированного подхода к обучению. Рассмотрен процесс личностно-профессионального становления студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.7 + Ю940.3-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711222 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Муковіз О. П. 
Формування вмінь самостійної пізнавальної діяльності у студентів педагогічних факультетів засобами інформаційних технологій : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. П. Муковіз; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування вмінь самостійної пізнавальної діяльності у студентів педагогічних факультетів засобами інформаційних технологій, розкрито її педагогічну значущість, функціональну цінність, відповідність соціальним потребам інформаційного суспільства. Спроектовано модель формування вмінь даної діяльності у студентів, удосконалено зміст і структуру програмно-педагогічної системи, реалізованої в інструментальній оболонці "Moodle". Розроблено відповідну методику формування вмінь самостійної пізнавальної діяльності у студентів та доведено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359222 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Муковіз О. П. 
Формування вмінь самостійної пізнавальної діяльності у студентів педагогічних ВНЗ засобами інформаційних технологій : монографія / О. П. Муковіз; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - Умань : ПП Жовтий, 2010. - 182 c. - Бібліогр.: 233 назв. - укp.

Проаналізовано проблему формування вмінь самостійної пізнавальної діяльності у студентів педагогічних ВНЗ засобами інформаційних технологій, розкрито її педагогічну значущість, функціональну цінність, відповідність соціальним потребам інформаційного суспільства. Описано модель формування даних вмінь, висвітлено зміст і структуру програмно-педагогічної системи, реалізованої в інструментальній оболонці "Moodle". Викладено відповідну методику формування зазначених вмінь і доведено її ефективність.

Проанализирована проблема формирования умений самостоятельной познавательной деятельности у студентов педагогических ВУЗ с помощью информационных технологий, раскрыты её педагогическая значимость, функциональная ценность, соответствие социальным потребностям информационного общества. Описана модель формирования данных умений, освещены содержание и структура программно-педагогической системы, реализованной в инструментальной оболочке "Moodle". Изложена соответственная методика формирования указанных умений и доказана её эффективность.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.69 + Ч489.511.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА724510 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Левшин М. 
Електронний підручник у системі навчально-методичного забезпечення ВНЗ / М. Левшин, Ю. Прохур, О. Муковіз // Вища освіта України. - 2007. - № 1. - С. 60-67. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано різноманітні трактування поняття "електронний підручник" та розробку його структури. Репрезентовано модель електронного підручника, що відповідає розв'язанню завдань формування вмінь самостійної пізнавальної діяльності студентів. Доведено, що використання даної моделі уможливлює підвищення рівня вмінь самостійної пізнавальної діяльності студентів.

Проанализированы различные определения понятия "электронный учебник" и разработки его структуры. Представлена модель электронного учебника, соответствующая задачам формирования умений самостоятельной познавательной работы студентов. Доказано, что использование данной модели способствует повышению уровня умений самостоятельной познавательной деятельности студентов.

The article analysed various definitions of concept " the electronic textbook " and development of its structure. The model of the electronic textbook corresponding to tasks of formation of skills of independent cognitive work of students is submitted. It is proved, that use of the given model promotes increase of a level of skills of independent cognitive activity of students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Муковіз О. 
Особливості організації дистанційного навчання у системі неперервної освіти вчителів початкової школи / О. Муковіз // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2013. - Вып. 28. - С. 211-218. - Бібліогр.: с. 218 (8 назв) - укp.

З’ясовано особливості організації дистанційного навчання як інноваційної форми вищої освіти, запропоновано науково обґрунтовані принципи організації дистанційного навчання в системі неперервної освіти вчителів початкової школи. Розглянуто процес взаємодії між суб’єктами навчання. Висвітлено проблеми, які виникають під час організації дистанційного навчання.

Раскрыты особенности организации дистанционного обучения как инновационной формы высшего образования, предложены научно обоснованные принципы организации дистанционного обучения в системе непрерывного образования учителей начальной школы. Рассмотрен процесс взаимодействия между субъектами обучения. Освещены проблемы, которые возникают при организации дистанционного обучения.

The article is analized the organization of distance learning, as an innovative form of higher education, and the proposed scientific-based principles of organization in the system of continual education of primary school teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Підготовка вчителя до використання інноваційних педагогічних технологій у початковій школі : монографія / О. М. Коберник, Г. І. Коберник, Г. П. Волошина, О. П. Муковіз, В. М. Голуб; ред.: Г. І. Коберник; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань : Сочінський М.М., 2017. - 190 c. - укp.

Розглянуто проблеми підвищення якості підготовки студентів, магістрантів через використання інноваційних педагогічних технологій, а також підготовки майбутніх вчителів до упровадження інтерактивного навчання та виховання у практику їх роботи. Розкрито сутність інноваційного навчання. Визначено ефективні шляхи формування готовності вчителя до упровадження інноваційних педагогічних технологій у початковій школі. Увагу приділено підготовці вчителя початкової школи до використання технологій дистанційного навчання, застосуванню сучасних підходів у процесі підготовки майбутніх учителів до формування логічних умінь молодших школярів на уроках математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА812483 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Муковіз О. П. 
Теоретичні та методичні засади дистанційного навчання у системі неперервної освіти вчителів початкової школи : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. П. Муковіз; Нац. акад. пед. наук УкраїниCКиїв, Ін-т педагогічної освіти і освіти дорослих. - Київ, 2017. - 39 c. - укp.

Викладено результати дослідження теоретико-методичних основ дистанційного навчання у системі неперервної освіти вчителів початкової школи. З'ясовано та уточнені дефініції таких основних понять дослідження: "дистанційне навчання в системі неперервної освіти вчителів початкової школи", "структура готовності вчителя початкової школи до дистанційного навчання". Спроектовано модель дистанційного навчання в системі неперервної освіти вчителів початкової школи, взаємопов'язаними структурними компонентами якої визначено: методологічний, теоретичний, навчально-методичний, результативний блоки. Обгрунтовано теоретичні засади дистанційного навчання у неперервній освіті вчителів початкової школи: закономірності, принципи, структурні компоненти змісту дистанційного навчання як засобу професійного становлення і розвитку вчителя, організаційно-педагогічні умови, матрицю комунікативних зв'язків організатора дистанційного навчання із суб'єктами освітнього процесу тощо. Розроблено навчально-методичну систему підготовки вчителів початкової школи до дистанційного навчання: навчально-методичне забезпечення процесу формування готовності вчителів початкової школи до дистанційного навчання; навчально-методичну підсистему професійно-педагогічного вдосконалення організаторів дистанційного навчання. Експериментально перевірено вплив розробленої системи дистанційного навчання у системі неперервної освіти на ефективність професійно-педагогічного розвитку вчителів початкової школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА428562 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Інновації в початковій освіті: теоретичний та практичний аспекти : колект. монографія / Г. П. Волошина, П. В. Дячук, Г. І. Коберник, Л. В. Красюк, О. П. Муковіз, Л. П. Перфільєва, В. М. Чичук, Б. А. Якимчук, І. П. Якимчук, О. М. Ящук; ред.: О. П. Муковіз; Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. - Умань : Сочінський М. М., 2021. - 359 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Розглянуто інновації в початковій освіті, розкрито сутність поняття "зміст освіти", теоретико-методологічний вимір дослідження початкової освіти в європейському просторі. Охарактеризовано формування професійно-педагогічної компетентності та конструктивно-проективних умінь у майбутніх учителів початкової школи як психолого-педагогічну проблему. Розкрито роль інтерактивної технології та її застосування в процесі навчання молодших школярів. Висвітлено формування основ професіоналізму майбутніх учителів початкових класів як психолого-педагогічну проблему. Проаналізовано систему дистанційного навчання вчителів початкової школи у вимірах її оновлених стратегічних орієнтирів, теоретичні основи підготовки майбутніх учителів до формування логічних умінь в учнів початкової школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА852020 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського