1. |
Мукомела Л. А. Комунікативно-економічна конкуренція та концентрація як фактори ефективної діяльності друкованих ЗМІ (з досвіду сучасної преси ФРН) : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.01.08 / Л. А. Мукомела; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. - К., 2001. - 22 c. - укp.Досліджено явища конкуренції та концентрації в журналістиці, їх вплив на ефективність діяльності друкованих засобів масової інформації (ЗМІ) на прикладі сучасної преси Німеччини. Визначено основні форми та методи конкурентної боротьби, способи досягнення рівня конкурентоспроможності видань і реалізації стратегічних факторів успіху, з'ясовано особливості комунікативної (публіцистичної) конкуренції. Підкреслено, що конкуренція обумовлює успішну діяльність друкованих видань за умов ринкової економіки, є надійним гарантом свободи преси, високого естетичного та змістового рівня видань. Доведено, що концентрація преси підсилює публіцистичну та фінансову ефективність ЗМІ, не впливає негативно на плюралізм і різноманітність друкованих видань. Наведено пропозиції щодо поліпшення якості видань, організації роботи та діяльності за умов ринку та прискорення інтеграції у міжнародний інформаційний простір. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.4(4НІМ)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА315707 Пошук видання у каталогах НБУВ
|