Мязіна Н. Б. Глобальний маркетинг агропромислової продукції : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Н. Б. Мязіна; Терноп. нац. екон. ун-т. - Т., 2011. - 20 c. - укp.
Узагальнено теоретичні основи формування системи глобального маркетингу. Досліджено вплив процесів глобалізації на аграрний сектор. Виділено структурні особливості функціонування світового аграрного ринку. Визначено місце вітчизняного аграрного ринку в системі глобальних зв'язків і маркетингову позицію вітчизняних підприємств на глобальному ринку сільськогосподарської продукції Запропоновано корекції маркетингових методик аналізу ринку агропродукції. Розроблено систему сегментування ринків аграрної сировини та запропоновано варіанти маркетинг-мікс для конкретних сегментів глобального ринку агропромислової продукції.