Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Мільто Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Мільто Л. О. 
Методика розв'язання педагогічних задач / Л. О. Мільто; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми : ВВП "Мрія-1" ЛТД, 2000. - 132 c. - Бібліогр.: 69 назв. - укp.

Викладено технологічні основи розв'язання педагогічних задач. Висвітлено педагогічну технологію та педагогічну творчість як єдиний інтегрований педагогічний процес. Описано структуру розв'язання педагогічних задач. Наведено класифікацію педагогічних задач. Проаналізовано форми та методи роботи щодо навчання студентів розв'язанню педагогічних задач на основі особистісно зорієнтованих технологій. Запропоновано варіанти розв'язання педагогічних задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01-215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605946 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мільто Л. О. 
Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя в процесі професійної педагогічної підготовки : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. О. Мільто; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2001. - 20 c. - укp.

Вивчено проблему формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя. Визначено сутність і суттєві якості, ознаки творчої індивідуальності вчителя, розкрито загальне значення поняття "творча індивідуальність". Висвітлено педагогічні умови (реалізацію особистісного підходу, діагностику особистості студентів, використання в процесі навчання завдань творчого характеру), які необхідно створити під час навчального процесу для формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя. Обгрунтовано модель її формування та становлення. Для оцінки рівня сформованості основних якостей творчої індивідуальності студента (творчої активності, самоусвідомлення, свободи самовираження, морально-ціннісних орієнтацій, самореалізації та педагогічної спрямованості) використано основний діагностичний засіб - педагогічне спілкування, що включає цілеспрямоване спостереження, бесіду, інтерв'ю, особистісне осмислення, самооцінку. Психолого-педагогічне тестування й анкетування студентів виконувало допоміжну функцію. Доведено, що застосування моделі сприяє самоактуалізації особистості студентів, орієнтує їх на творче розв'язання педагогічних задач, допомагає у формуванні індивідуального стилю педагогічної діяльності, підвищує інтерес до професії педагога.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314015 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Огієнко О. І. 
Підготовка сучасного вчителя: інформаційно-технологічне забезпечення : монографія / О. І. Огієнко, Т. Г. Калюжна, Ю. С. Красильник, Л. О. Мільто, Ю. Л. Радченко; ред.: О. І. Огієнко; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К. : Імекс, 2013. - 223 c. - укp.

Висвітлено результати комплексної науково-дослідної роботи відділу інноваційних педагогічних технологій Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України. Обгрунтовано сутність інформаційно-технологічного забезпечення професійної підготовки майбутнього вчителя за умов коледжу та університету. Визначено теоретичні засади та специфіку застосування дистанційної форми навчання. Увагу приділено проблемам використання сучасних інформаційних технологій у професійній підготовці вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253.1

Шифр НБУВ: ВА775765 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мільто Л. О. 
Розвиток ідей педагогічної майстерності в теорії і практиці освіти Росії (середина XVIII - кінець XX століття) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Л. О. Мільто; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Київ, 2019. - 39 c. - укp.

Здійснено цілісне дослідження розвитку ідей педагогічної майстерності вчителя в теорії і практиці освіти Росії (середина XVIII - кінець XX ст.). Проведено історіографічний аналіз проблеми й обгрунтовано періодизацію історіографії розвитку ідей педагогічної майстерності вчителя в теорії і практиці освіти Росії означеного періоду. На основі сучасних методологічних засад обгрунтовано періодизацію та виявлено тенденції розвитку ідей педагогічної майстерності в Росії середини XVIII - кінця XX ст.: перший період (середина XVIII - кінець XIX ст.) - зародження, розвиток і створення російської системи професійної підготовки вчителів і другий період (початок XX - кінець XX ст.) - наукове розроблення проблем теорії і практики розвитку педагогічної майстерності. Охарактеризовано зміст, організаційні форми та методи формування педагогічної майстерності у ВНЗ Росії середини XVIII - кінця XX ст. Узагальнено творчий внесок діячів освіти, науки, культури Росії досліджуваного періоду та представників української наукової еліти. Здійснено прогностичне обгрунтування творчого використання конструктивний ідей історико-педагогічного досвіду розвитку педагогічної майстерності в теорії і практиці освіти Росії середини XVIII - кінця XX ст. в умовах модернізації педагогічної освіти України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4РОС) + Ч311.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА438865 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського