Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Мінц М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Мінц М. О. Розвиток початкової освіти на Півдні України (1861 - 1917 рр.) : автореф. дис... канд. іст. наук / М. О. Мінц; Запоріз. нац. ун-т. - Запоріжжя, 2007. - 19 c. - укp.Досліджено процеси становлення та розвитку початкової освіти з 1861 р. до 1917 р., наведено загальну характеристику народних шкіл, підпорядкованих різним відомствам. Висвітлено роль держави, земств, церкви, громад у розповсюдженні писемності серед жителів південного регіону України. Розглянуто організацію навчального процесу, систему підготовки педагогічних кадрів, фінансово-матеріального забезпечення та контролю за роботою народних шкіл. Проаналізовано законодавчу діяльність уряду в галузі освіти. Встановлено, що початкові школи були основними осередками поширення освіти на Півдні України. Виявлено взаємозв'язок між підвищенням престижу освіти і зростанням кількості шкіл на території Херсонської губернії. З'ясовано, що основними навчальними предметами у початкових школах були: закон Божий, російська мова (письмо), читання, арифметика, та, по можливості, церковні співи; заняття проводилися винятково російською мовою, що негативно позначилось на розумінні та засвоєнні навчального матеріалу україномовним населенням. Зроблено висновок, що народні школи були основними початковими закладами освіти на Півдні України у другій половині XIX - на початку XX ст. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР7)5-7 + Ч413(4УКР7)516
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА355042 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Бондаренко І. Дослідження можливостей використання 6-хвилинного веслування на ергометрі Concept2 для оцінки рівня витривалості у студентів / І. Бондаренко, М. Мінц, Ю. Сергієнко, І. Головаченко, О. Бондаренко, Г. Кураса // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2020. - № 1. - С. 41-48. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.Мета дослідження - дослідити можливості використання у фізичному вихованні студентів 6-хвилинного веслування на ергометрі Concept2 із визначенням довжини дистанції, яку долають студенти, та розробити шкалу для оцінки рівня витривалості. У дослідженні брали участь студенти Чорноморського національного університету імені Петра Могили (Миколаїв) (n = 200), серед яких студентів з України - 125 (n = 69 юнаків; n = 56 дівчат) і студентів з Індії - 75 осіб (n = 48 юнаків; n = 27 дівчат). Тестування проводилося на веслувальних ергометрах Concept2 на водно-спортивному комплексі. Використано методи: аналіз наукових джерел, метод аналогії, педагогічне тестування, антропометричне вимірювання та методи математичної статистики. Досліджено застосування 6-хвилинного тесту з ходьбою з метою визначення функціональних можливостей; використання веслувального ергометра для визначення часу, за який долається студентами дистанція 1000, 500 м. Запропоновано використання ергометра Concept2 для оцінки рівня витривалості у студентів, розроблено 5-бальну шкалу; визначено довжину дистанції, яку долали студенти за 6 хв. веслування на ергометрі. Визначено відмінності у фізичному розвитку студентів з України та Індії. Підтверджено можливість застосування веслувальних ергометрів у системі фізичного виховання студентів. Виявлено кореляційні зв'язки між масою тіла та довжиною дистанції, яку долали студенти за 6 хв. на веслувальному ергометрі. Звернено увагу на відмінності показників довжини дистанції (м), яку долали студенти Індії (1210,50 +- 113,40) та України (1391,32 +- 113,69). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18 + Ч517.177.091
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|