Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Місько Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Місько Г. А. 
Вплив факторів ринкового середовища на управління економічною стратегією підприємства харчової промисловості / Г. А. Місько // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2010. - № 34. - С. 70-72. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто дискусійні аспекти класифікації факторів ринкового середовища. Досліджено основні групи факторів, які впливають на управління економічною стратегією підприємства. Складено матрицю зовнішніх стратегічних факторів, які найбільш всього впливають на економічну стратегію підприємства харчової промисловості за умов ринкового середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Антонова Л. Н. 
Оцінка дії вітру на процес перемішування водних мас у водоймищі-охолоджувачі / Л. Н. Антонова, Д. В. Михайський, Г. І. Канюк, Л. М. Омельченко, В. В. Червоний, Г. Р. Місько // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2011. - № 4/8. - С. 4-7. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проведено теоретичні дослідження дії вітру на процес перемішування водних мас в поверхневому шарі теплої води глибоководних стратифікованих водоймищ-охолоджувачів на базі аналізу рівняння балансу кінетичної енергії.


Індекс рубрикатора НБУВ: З46-046-03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Місько Г. А. 
Оцінювання економічної стратегії підприємств харчової промисловості : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Г. А. Місько; Одес. нац. екон. ун-т. - О., 2012. - 18 c. - укp.

Удосконалено теоретичні та методичні підходи до оцінювання економічної стратегії підприємств харчової промисловості. Уточнено термінологічне значення поняття "економічна стратегія підприємства". Набули подальшого розвитку етапи формування економічної стратегії підприємства. Досліджено тенденції розвитку підприємств з виробництва фруктових та овочевих соків. Проаналізовано чинники, що впливають на економічну стратегію підприємств, складові економічної стратегії підприємства з виробництва фруктових та овочевих соків. Вперше розроблено модель оцінювання складових економічної стратегії даного підприємства, що грунтується на використанні здобутків теорії нечітких множин, а саме: пакета Fuzzy Logic Toolbox системи MATLAB.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА393863 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Місько Г. 
Хоровий рух на Тернопільщині першої половини ХХ століття як важливий чинник професіоналізації музичного мистецтва краю / Г. Місько // Молодь і ринок. - 2012. - № 10. - С. 141-145. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено розвиток хорового руху на Тернопільщині першої половини ХХ ст., який за умов складної суспільно-політичної ситуації активно пропагував кращі взірці хорової музики, утверджував ідеї національної свідомості українців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1-73(4УКР-4ТЕР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Місько Г. 
Інтонації зимово-обрядового дійства у хорових творах композиторів Тернопільщини / Г. Місько // Молодь і ринок. - 2013. - № 10. - С. 121-124. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Здійснено аналіз використання інтонацій зимового обрядового дійства в хоровій творчості композиторів першої половини ХХ ст., зокрема М. Гайворонського та В. Барвінського.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Місько Г. 
Корпоративна соціальна відповідальність як чинник конкурентоспроможності підприємства / Г. Місько // Наук. вісн.. - 2014. - № 12. - С. 98-108. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано вплив корпоративної соціальної відповідальності на підвищення конкурентоспроможності підприємства. Встановлено, що з одного боку програми корпоративної соціальної відповідальності - це управління ризиками, а з іншого боку - це можливості для бізнесу (інвестиції, лояльність співробітників, інноваційні технології, зниження витрат). Запропоновано рекомендації з оцінювання характеристик корпоративної соціальної відповідальності підприємства, що дозволить підвищити конкурентоспроможність підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-645.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Місько Г. С. 
Дослідження обрядового фольклору Західного Поділля та його використання у творах західноукраїнських композиторів / Г. С. Місько // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. - 2014. - № 1. - С. 42-48. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Досліджено проблему запису та впорядкування обрядового фольклору Західного Поділля у рукописних співаниках і друкованих виданнях початку XVIII - першої половини XX ст. Розглянуто хронологічні етапи дослідження обрядового фольклору Західного Поділля. Охарактеризовано трансформацію та використання фольклорного матеріалу в творчості західноукраїнських композиторів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)0 + Ш3(4УКР)-633

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937:Мист. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Місько Г. 
Розвиток корпоративної соціальної відповідальності на підприємствах харчової промисловості / Г. Місько, О. Малюта // Наук. вісн.. - 2015. - № 8. - С. 111-120. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто сутність корпоративної соціальної відповідальності. Для виявлення питань, які охоплює соціальна відповідальність на базі міжнародного стандарту ISO 26000:2010 досліджено основні теми та надано їх характеристику, а саме: організаційне управління, права людини, трудові практики, добросовісні ділові практики, навколишнє середовище, захист прав споживачів, участь у житті громади та її розвиток. Виходячи з наведених характеристик корпоративної соціальної відповідальності запропоновано рекомендації щодо оцінки характеристик соціальної відповідальності підприємства за рівнями: високий, середній і низький. Проаналізовано офіційні сайти підприємств харчової промисловості, а саме: ТОВ "Сандора", СП "Вітмарк-Україна" ТОВ, ПРАТ "Ерлан", ПРАТ "Виробниче об'єднання "Одеський консервний завод" щодо реалізації програм і проектів з корпоративної соціальної відповідальності. Встановлено, що згідно з інформацією, представленою на сайтах підприємств, основними напрямками реалізації корпоративної соціальної відповідальності є: захист прав споживачів та участь у житті громад і співпраця з ними. Відзначено, що розвиток корпоративної соціальної відповідальності підприємствами харчової промисловості стимулює підвищення конкурентоспроможності, через підвищення іміджу, росту обсягів реалізації продукції, виходу на міжнародні ринки, формування лояльності споживачів, впровадження новітніх технологій, зниження витрат, залучення інвестицій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-645.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Місько Г. 
Розвиток корпоративної соціальної відповідальності підприємства харчової промисловості на засадах взаємодії зі стейкхолдерами / Г. Місько // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2017. - № 5. - С. 126-138. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто соціальну відповідальність СП "Вітмарк-Україна" ТОВ у сфері організаційного управління, прав людини, трудових практик, добросовісних ділових практик, навколишнього середовища, захисту прав споживачів, участі у житті громади та її розвиток. Дослідженно сутність поняття "стейкхолдер" та "взаємодія зі стейкхолдерами" відповідно до міжнародного стандарту ISO 26000:2010. Побудовано карту стейкхолдерів та матрицю стейкхолдерів СП "Вітмарк-Україна" ТОВ з метою встановлення діалогу між підприємством та стейкхолдерами для подальшого розвитку. Запропоновано для налагодження діалогу з акціонерами та інвесторами: проводити збори акціонерів та надавати повну інформацію щодо діяльності підприємства, враховувати їх інтереси при формуванні стратегії розвитку, надавати звіти для акціонерів та інвесторів підприємства, проводити прес-конференції, обговорювати питання з соціальної відповідальності у фокус-групах, удосконалити комунікації через гарячу лінію. Для налагодження діалогу з персоналом запропоновано: посилити корпоративні заходи соціального напряму: організувати корпоративний транспорт; прописати в Кодексі Компанії зобов'язання співробітників у сфері реалізації основних напрямків соціальної відповідальності; проводити з персоналом тренінги та заняття на тему: "Я-співробітник соціально відповідальної Компанії"; проводити опитування "Як працівник Компанії реалізує принципи соціальної відповідальності".


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-645.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Місько Г. 
Хорова Капела "Галичина" центру народної творчості Тернопільщини - лауреат обласного конкурсу імені Соломії Крушельницької / Г. Місько // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавcтво. - 2017. - № 2. - С. 79-84. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено участь аматорської народної хорової капели "Галичина" обласного науково-методичного центру Тернопільщини у III обласному конкурсі-фестивалі хорових колективів та окремих виконавців ім. С. Крушельницької. Звернено увагу на історію становлення і творчу діяльність хорової капели "Галичина" під орудою заслуженого діяча мистецтв України Ігоря Левенця. Проаналізовано репертуар колективу та його участь у міжнародних, всеукраїнських і обласних конкурсах-фестивалях хорової музики


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1-73(4УКР)-68

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/Мист. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Місько Г. 
Стратегія розвитку управління ПрАТ "КИЇВСТАР" на засадах корпоративної соціальної відповідальності / Г. Місько, І. Титаренко // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2018. - № 8. - С. 112-124. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено цілі та завдання управління, визначено розробку та запровадження поставлених завдань на довгострокову перспективу, які залежить від запровадженої системи та процесів стратегічного управління розвитком підприємства. У зв'язку із цим, проаналізовано актуальні завдання, сформулювати стратегію розвитку та підвищити ефективність діяльності на підприємстві у відповідності з тенденціями стратегічного розвитку України. Досліджуючи стратегічне управління, можемо зробити висновок, що такий процес грунтується на прийнятті комплексу управлінських рішень та їх процесів стосовно деталізації заходів в складі загального напрямку розвитку підприємства. Вибір і формування стратегії потребує досконалого вивчення поточних результатів діяльності, дослідження короткострокових цілей та постановка довгострокового стратегічного напряму. Опрацьовуючи суттєві складові стратегії управління, основною складовою є соціальна корпоративна відповідальність. Застосування правил та умов корпоративної соціальної відповідальності у сфері телекомунікацій має вагоме значення. Розглянуто соціальну відповідальність ПрАТ "Київстар". Систематизовано підходи науковців щодо визначення поняття "стратегія розвитку підприємства", висвітлено цілі сталого розвитку. Запропоновано власне бачення щодо важливості корпоративної соціальної відповідальності у формуванні стратегії розвитку підприємства. Доведено, що формування стратегії розвитку підприємства на засадах корпоративної соціальної відповідальності обумовлена досягненням Цілей сталого розвитку до 2030 р. та "Стратегія розвитку України у період до 2020 року". Встановлено, що стратегія розвитку ПрАТ "Київстар" спрямована на досягнення цілей сталого розвитку N 4 "Забезпечення всеохоплюючої і справедливої якісної освіти та заохочення можливості навчання впродовж усього життя для всіх" та ЦСР N 13 "Вжиття невідкладних заходів щодо боротьби зі зміною клімату та його наслідками". Проаналізовано основні заходи, спрямовані на управління корпоративної соціальної відповідальності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)386.1-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Місько Г. 
Нефінансова звітність підприємств в контексті корпоративної соціальної відповідальності / Г. Місько // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2019. - № 5. - С. 188-202. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність формування нефінансових звітів. Сформульовано рекомендації щодо надання нефінансової звітності та висвітлено рівень розкриття інформації українськими підприємствами за категорією "Звітність". Досліджено види нефінансової звітності. Систематизовано складові нефінансової звітності підприємств в контекст корпоративної соціальної відповідальності. Проаналізовано сайти українських компаній щодо корпоративної соціальної відповідальності та наявності нефінансових звітів. Узагальнено результати оцінки сайтів українських підприємств за "Індексом прозорості та підзвітності". Встановлено, що найбільший рівень розкриття інформації з КСВ-політик та їхніх результатів мають такі компанії: ПАТ "Миронівський хлібопродукт", ДТЕК, ДП "НАЕК "Енергоатом", ПАТ "АрселорМіттал Кривий Ріг", ДП "НАЕК "Укренерго", ТОВ "Лайфселл", НАК "Нафтогаз України". Разом із тим, значна частка підприємств України не складає нефінансову звітність. Обгрунтовано переваги складання підприємством нефінансової звітності, що надасть можливість покращити управління підприємством, підвищити довіру до нього з боку інвесторів та порівняти свої здобутки у сфері корпоративної соціальної відповідальності з іншими підприємствами. Запропоновано складати нефінансовий звіт підприємству, що сприятиме формуванню ефективної управлінської системи з виявлення існуючих і прогнозування потенційних внутрішніх та зовнішніх загроз його діяльності, а також їх уникнення чи здійснення заходів щодо мінімізації впливу даних загроз на результати діяльності підприємства на засадах корпоративної соціальної відповідальності; оцінювати сайт підприємства за "Індексом прозорості та підзвітності", що дозволить підвищити рівень корпоративної соціальної відповідальності підприємства за напрямками: організаційне управління, права людини, трудові практики, навколишнє середовище, добросовісні ділові практики, захист споживачів, участь у житті громади та її розвиток.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4Укр)229.16-15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Технології стратегічного управління стійким розвитком сучасних організацій : монографія / І. О. Кузнецова, О. С. Балабаш, А. А. Дюк, В. О. Кравченко, В. Г. Коба, І. В. Тарновська, Н. Л. Шпортюк, І. А. Сокуренко, Л. М. Своробович, Н. В. Карпенко, Т. Б. Кублікова, О. Ю. Малютенко, Ю. В. Карпенко, Г. А. Місько, І. Д. Гречкосій, О. В. Осичка, О. В. Максимець, О. В. Піскун, В. В. Полянко, О. М. Саковська, О. Г. Шпикуляк, А. В. Горбатенко, К. В. Вітковська, Ю. О. Ольвінська, С. Ю. Ясинська, О. М. Данчева; ред.: І. О. Кузнецова, О. С. Балабаш; Одеський національний економічний університет. - Харків : Діса плюс, 2020. - 227 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Розглянуто теоретичні аспекти та надано практичні рекомендації щодо формування та реалізації технології стратегічного управління стійким розвитком сучасних організацій.У монографії визначено теоретичні основи управління стійким розвитком сучасних організацій, роль соціального підприємництва як чинника стійкого розвитку економічних систем, параметри забезпечення сталого розвитку підприємства на засадах формування соціально-корпоративної відповідальності. Виділено фактори забезпечення стійкого розвитку підприємств, що функціонують у різних галузях економіки України. Авторами запропоновано рекомендації щодо формування стратегії стійкого розвитку сучасних організацій. Виділено стратегічні ризик-фактори стійкого функціонування у нестабільних економічних умовах. Низка статей присвячена удосконаленню науково-практичні основи реалізації стратегії стійкого розвитку сучасних організацій через реалізацію стратегії зовнішньоекономічної діяльності, управління інноваційною діяльністю підприємства, забезпечення вертикального лідерства в організації. Авторами запропоновано антикризові технології в контексті управління стійким розвитком сучасних організацій. Сформовано підходи щодо забезпечення системи трудової мотивації персоналу сучасної організації. Розкрито особливості технології корпоративного управління, розвитку кооперації та соціального капіталу в контексті реалізації парадигми стійкого розвитку Сучасні організації функціонують в умовах, коли особливо гостро постають проблеми раціонального використання природних ресурсів, охорони навколишнього середовища та збереження геному людини, створення соціальних, економічних, політичних механізмів зміцнення економічного потенціалу з метою задоволення потреб і прагнень майбутніх поколінь. Менеджмент сучасних організацій потребує теоретико-методологічної підтримки в процесі прийняття управлінських рішень. Насамперед, у виборі стратегічних напрямів розвитку. В таких умовах, нагальною постає необхідність розробки технології стратегічного управління стійким розвитком сучасних організацій. Науково-практичні рекомендацій з розробки та удосконалення технології стратегічного управління стійким розвитком сучасних організацій дозволяють сформувати комплексну систему управління, розробити заходи з досягнення стабільності внутрішнього середовища організації та забезпечення стійкості у мінливому зовнішньому конкурентному середовищі, як сьогодні, так і на майбутнє. У монографії визначено теоретичні основи управління стійким розвитком сучасних організацій, роль соціального підприємництва як чинника стійкого розвитку економічних систем, параметри забезпечення сталого розвитку підприємства на засадах формування соціально-корпоративної відповідальності. Виділено фактори забезпечення стійкого розвитку підприємств, що функціонують у різних галузях економіки України. Авторами запропоновано рекомендації щодо формування стратегії стійкого розвитку сучасних організацій. Виділено стратегічні ризик-фактори стійкого функціонування у нестабільних економічних умовах. Низка статей присвячена удосконаленню науково-практичні основи реалізації стратегії стійкого розвитку сучасних організацій через реалізацію стратегії зовнішньоекономічної діяльності, управління інноваційною діяльністю підприємства, забезпечення вертикального лідерства в організації. Авторами запропоновано антикризові технології в контексті управління стійким розвитком сучасних організацій. Сформовано підходи щодо забезпечення системи трудової мотивації персоналу сучасної організації. Розкрито особливості технології корпоративного управління, розвитку кооперації та соціального капіталу в контексті реалізації парадигми стійкого розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-96

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА859025 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
14.

Місько Г. А. 
Сутність поняття результативність та ефективність в менеджменті / Г. А. Місько // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2020. - № 3/4. - С. 97-102. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Мета роботи - систематизація підходів науковців до визначення поняття "ефективність" та "результативність" менеджменту підприємства. Для визначення сутності поняття "результативність" та "ефективність" менеджменту підприємства, використано метод логічного та теоретичного узагальнення результатів. На підставі емпіричних узагальнень систематизовано підходи науковців до визначення поняття "ефективність" і "результативність" менеджменту підприємства. Запропоновано під результативністю розуміти ступінь реалізації певної стратегії, а під ефективністю розуміти оцінку використання ресурсів підприємства у ході її реалізації. Встановлено, що основними факторами, які впливають на результативність дистриб'юторського підприємства є: обсяг продажу, обертання дебіторської заборгованості, системні торгові точки, кількість планових візитів, кількість результативних замовлень та ІТ-забезпечення управління дистриб'юцією. Запропоновано використовувати на підприємстві "Управління продажем з аналітикою КПД (якісна побудова дистрибуції)" - автоматизація для налаштування прибуткової системи продажу. Практична значимість полягає в тому, що запропоновано використовувати на підприємстві "Управління продажем з аналітикою КПД (якісна побудова дистрибуції)".


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-212.1 + У9(4УКР)290-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського