Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Надвинична Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Фурман А. В. 
Основи гендерної рівності : навч. посіб. / А. В. Фурман, Т. Л. Надвинична; Терноп. нац. екон. ун-т. - Т. : Екон. думка, 2006. - 168 c. - укp.

Висвітлено інтелектуальні та соціальні передумови виникнення гендерних досліджень. Розкрито теоретико-методологічні засади соціальної психології гендера. Увагу приділено гендерній соціалізації та стратифікації, закономірностям функціонування чоловічої та жіночої психології, економічній залежності та поділу проці, проблемам жіночої дискримінації у постсоціалістичних країнах і в Україні.

Освещены интеллектуальные предпосылки возникновения гендерных исследований. Раскрыты теоретико-методологические основы социальной психологии гендера. Уделено внимание гендерной социализации и стратификации, закономерностям функционирования мужской и женской психологии, экономической зависимости и распределению труда, проблемам женской дискриминации в постсоциалистических странах и в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.3 я7 + Ю952.1 я7 + С5*423.3*344

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717935 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Надвинична Т. Л. 
Психологічне проектування вчителем системи навчальних задач : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. Л. Надвинична; Нац. акад. держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. - Хмельниц., 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено проблематику наукового осмислення, проектування й експериментального впровадження системи навчальних задач в освітній процес загальноосвітніх навчальних закладів традиційного й інноваційного спрямування за змістом і організацією навчання. Теоретично обгрунтовано категорію "навчальна задача". Наведено визначення поняття "псхологічне проектування процесів формування та розв'язування системи навчальних задач". Запропоновано психодидактичну технологію його впровадження, в якій відображено основні аспекти психологічної організації інноваційного навчання. Експериментально доведено ефективність використання психологічного проектування системи навчальних задач у новаторській практиці модульно-розвивального типу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-9 + Ч421.290 + Ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366362 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Надвинична Т. 
Параметри, критерії та організація діяльності вчителя з психологічного проектування системи навчальних задач / Т. Надвинична // Освіта і упр.. - 2010. - 13, № 4. - С. 60-67. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Запропоновано психолого-проективний підхід до формування та розв'язування навчальних задач. Психологічне проектування трактовано як систему психологічних структур і процесів, які спочатку потрібно найточніше передбачити, а потім перевірити їх практичну відповідність, воно є засобом вираження наших знань про той чи інший процес та механізми його функціонування, і метою його є сприяння більш ефективному впливу професіоналів на явища майбутнього у потрібному напрямі. Виокремлено параметри ефективного психологічного проекту: цілепокладеність, операційність, оптимальність, результативність. Обгрунтовано систему критеріїв навчальних задач. Стверджено, що невід'ємною складовою проектного творення особистості учня є контрольований психосоціальний розвиток, що основна ціль проектування - проектний розвиток індивідуальних можливостей і посферних здібностей учня в процесі навчання і самоосвіти.

Предложен психолого-проективный подход к формированию и решению учебных задач. Психологическое проектирование истолковано как система психологических структур и процессов, которые сначала нужно точно предсказать, а затем проверить их практическое соответствие, оно является средством выражения наших знаний о том или ином процессе и механизме его функционирования, и целью его является содействие более эффективному воздействию профессионалов на явления будущего в нужном направлении. Выделены параметры эффективного психологического проекта: целеустановленность, операционность, оптимальность, результативность. Обоснована система критериев учебных задач. Утверждается, что неотъемлемой составляющей проектного творчества личности ученика является контролируемое психосоциальное развитие, что основная цель проектирования - проектное развитие индивидуальных возможностей и посферных способностей ученика в процессе обучения и самообразования и т.д.

On the basis of the detailed analysis of scientific approaches to the question of planning of educational process, from positions the personality the orientated study which is maximally effectively incarnate in the module-developing system, in the article certain parameters of the psychological planning, system of criteria of educational tasks, and also features of methodical organization of activity of teacher subject to the condition innovative study.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ю983.724

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Соціальна відповідальність : навч. посіб. / ред.: Т. Л. Надвинична; Терноп. нац. екон. ун-т. - Тернопіль : ТНЕУ, 2017. - 139 c. - Бібліогр.: с. 134-139 - укp.

Наведено теоретико-методологічні засади психосоціального пізнання людської відповідальності. Розкрито поняття відповідальності у літературній мові та філософії. Висвітлено проблему відповідальності у зарубіжній та вітчизняній психології. Розглянуто соціальну відповідальність як систему. Розкрито сутність, складові та принципи соціальної вдповідальності. Приділено увагу компонентам відповідальності особистості. Розглянуто психологічні механізми відповідальної поведінки.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*332.121.316

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА820495 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Психологія професійної діяльності : підручник / В. С. Біскуп, А. Н. Гірняк, Г. С. Гірняк, З. І. Крупник, Т. Л. Надвинична, С. К. Шандрук, О. М. Яремко; Західноукраїнський національний університет. - Тернопіль : ЗУНУ, 2022. - 254 c. - Бібліогр. в кінці тем - укp.

З позицій фундаментальних засад сучасної психології, соціології та правової практики розкрито сутнісний зміст, завдання, функції та напрямки психології професійної діяльності особистості, актуалізуються питання щодо передумов, зовнішніх і внутрішніх спонук самореалізації фахівця. Висвітлено різнобічні аспекти та етапи його становлення у сучасному суспільстві. Послідовно зреалізовано принцип історичного й суспільно зумовленого поступу-розвитку інституту професій, аналізуються детермінанти трансформації старих і зародження нових форм долучення особистості до трудової діяльності. Увагу зосереджено на практичних аспектах психологічного супроводу професійного становлення фахівця, презентації сучасних технологій командотворення, управління часом, побудови кар’ери й розвитку лідерських властивостей особистості, й водночас на компетентностях щодо залучення правових механізмів врегулювання потенційних конфліктних ситуацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА862791 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського