Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Найчук В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Лежнюк П. Д. 
Математичне моделювання усталених режимів електричних систем. Лабораторний практикум з дисципліни "Математичні задачі електроенергетики" : Навч. посіб. для студ. Ч. 1 / П. Д. Лежнюк, В. Ц. Зелінський, В. А. Найчук, С. В. Бевз; Вінниц. держ. техн. ун-т. - Вінниця, 2003. - 93 c. - укp.

Викладено основні теоретичні положення розв'язання складних алгебричних рівнянь у матричному вигляді, розглянуто усталені режими електроенергетичних систем. Наведено методику проведення лабораторних робіт і варіанти завдань до них, а також приклади виконання лабораторних робіт на ЕОМ, висвітлено порядок їх виконання, математичного формування задачі, формалізації та введення даних в ЕОМ.

Изложены основные теоретические положения решения сложных алгебраических уравнений в матричном виде, рассмотрены усталостные режимы электроэнергетических систем. Приведены методика проведения лабораторных работ и варианты заданий к ним, а также примеры выполнения лабораторных работ на ЭВМ, освещены порядок их выполнения, математического формирования задачи, формализации и ввода данных в ЭВМ.


Індекс рубрикатора НБУВ: З2с116я73

Шифр НБУВ: В347761 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Найчук В. В. 
Особливості динаміки модально-специфічної пам'яті в процесі розвитку естетичного сприйняття у молодших школярів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / В. В. Найчук; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2015. - 20 c. - укp.

Досліджено динаміку модально-специфічної пам'яті в процесі розвитку естетичного сприйняття молодших школярів. Викладено теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження, в ході якого визначено рівень компонентів естетичного сприйняття, рівень модально-специфічної пам'яті молодших школярів, виділено основні структурні компоненти естетичного сприйняття (здатність до чуття форми, синестезія, емоційність), розкрито особливості сприйняття естетичних об'єктів із використанням методу семантичного диференціалу. Розроблено розвивальну програму, спрямовану на розвиток естетичного сприйняття у молодших школярів. Показано, що ця програма виявилася ефективною як для розвитку компонентів естетичного сприйняття, так і для розвитку слухової та тактильної модально-специфічної пам'яті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.512

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА412533 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Освіта та підприємництво: точки дотику : колект. монографія / В. В. Гурочкіна, О. А. Євась, О. А. Жукова, Ф. В. Михайлик, В. В. Найчук, Д. І. Наумов, О. М. Олійник, О. В. Омельченко, В. А. Пригоцький, К. В. Савіцький, В. О. Сімхович, М. Б. Сокур, В. В. Тручак, В. В. Швед; ред.: В. В. Швед, Д. І. Наумов; Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна". - Вінниця : Нілан-ЛТД, 2021. - 223 c. - Бібліогр.: с. 201-221 - укp. - англ. - пол.

Розглянуто базові аспекти конвергенції підприємницької та освітньої діяльності. Висвітлено питання, присвячені управлінським аспектам підприємництва та соціальному контексту розвитку освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484 + У010.331

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА853073 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Реабілітація: соціальна, психологічна, фізична : матеріали I Всеукр. конф., 23 жовт. 2019 р. Ч. 1 / ред.: Г. В. Давиденко, С. Ю. Ілініч, Н. П. Лєсніченко, О. О. Костенко, В. В. Найчук, О. О. Куц-Бурдейна. - Вінниця, 2019. - 275 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Висвітлено процес формування професійної спрямованості у майбутніх соціальних працівників. Розглянуто використання інтерактивних методів навчання у професійній підготовці осіб з інвалідністю. Проаналізовано систему соціального захисту та пенсійного страхування в країнах Європейського Союзу. Охарактеризовано особливості соціальної аддаптації військовослужбовців. Досліджено гендер як соціокультурну характеристику особистості. Розглянуто основні соціальні послуги для громадян похилого віку в Україні. Висвітлено проблему конкурентоспроможності особистості в психологічному вимірі. Увагу приділено лідерству як соціально-психологічному процесу групового розвитку. Увагу приділено соціальній ідентичності особистості як чинника вибору стилю поведінки у конфлікті. Проаналізовано мотиваційні компоненти у структурі самосвідомості особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: С49-35 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В359078/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Реабілітація: соціальна, психологічна, фізична : матеріали I Всеукр. конф., 23 жовт. 2019 р. Ч. 2 / ред.: Г. В. Давиденко, С. Ю. Ілініч, Н. П. Лєсніченко, О. О. Костенко, В. В. Найчук, О. О. Куц-Бурдейна. - Вінниця, 2019. - 287 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Досліджено процес фізичної реабілітації при хронічній серцевій недостатності. Охарактеризовано особливості реабілітації дітей раннього віку хворих на спастичну форму ДЦП. Розглянуто масаж як метод фізичної реабілітації хворих з остеохондрозом хребта. Увагу приділено основним аспектам реабілітації при переломах стегна. Висвітлено особливості реабілітації осіб після вогнепальних пошкоджень. Охарактеризовано особливості фізичної терапії осіб з надмірною вагою. Проаналізовано сучасні погляди на ерготерапію та фізичну терапію дітей з ДЦП. Досліджено новітні технології фізичної терапії при остеохондрозі хребта. Розглянуто медико-біологічні аспекти старіння та вплив на його процеси. Охарактеризовано сучасні інформаційні технології у фізичній реабілітації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р354.1 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В359078/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Соціально-психологічна підтримка осіб з інвалідністю в умовах війни : колект. монографія / І. Маслянікова, А. Базиленко, Н. Барна, Н. Гаєвська, О. Гаєвська, С. Георгієва, А. Гребенюк, Г. Давиденко, О. Литовченко, К. Мілютіна, В. Найчук, О. Овчаренко, А. Османова, Т. Острянко, О. Поджинська, І. Таланчук, Ю. Турчина; ред.: І. Маслянікова; Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна". - Київ : Ун-т "Україна", 2023. - 215 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Створено за результатами найкращих доповідей, представлених на XXII Міжнародній науково-практичній конференції "Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи, кращі практики" (30 листопада — 1 грудня 2022 року). Визнано, що тема інвалідності не втрачає своєї актуальності в українському суспільстві, адже крім відомих причин її набуття додається ще одна — "інвалідність внаслідок війни". Зазначено, що питання надання соціально-психологічної підтримки особам з інвалідністю в умовах війни постає особливо гостро та привертає увагу все більшого кола людей. Наголошено, що з’являється нагальна потреба у висвітленні на широку аудиторію результатів наукових та практичних напрацювань у цій галузі. Саме такою є основна ідея видання монографії авторським колективом Відкритого міжнародного університету розвитку людини "Україна". Обґрунтовано, що світова гармонія в житті людей настане тоді, коли будуть створені такі системи освіти й виховання, що кожна людина матиме можливість максимально розвинути свої індивідуальні здібності і готова буде об’єднати свої можливості із зусиллями інших людей, щоб отримати синергетичний ефект — максимум щастя для максимальної кількості людей. Стрижнем поведінки буде божий принцип: не роби людині те неприємне, що не хочеш, аби тобі його робили. Показано, що внесок у це досягнення інклюзивних принципів і дистанційних технологій та цифровізації навчання буде дуже вагомим, якщо не вирішальним, так, сьогодні, коли йде війна, онлайн навчання чи не єдине місце, де студенти, учні й усі інші учасники процесу найменше відчувають, що ведуться бойові дії. Необхідно тільки організувати кваліфіковану соціоемоційну підтримку. Встановлено, що онлайн-майданчик Університету "Україна" є тим місцем, де народжуються нові ідеї та творяться інклюзивні дива. Зауважено, що Університет "Україна" твориться десятками регіонів і сотнями людей з усієї України і майже ровесник в останнє відродженої української держави, а також університет належить до потужних освітянських структур вищої освіти. Окреслено роль міжнародного стажування в підготовці студентів з інвалідністю, досвід Болгарії в умовах надання тимчасового прихистку українцям. Розглянуто навчання самообороні жінок з інвалідністю та без, як превенція насилля та відновлення почуття безпеки, втрачене через військові дії. Зроблено огляд закордонного досвіду в роботі з набутою інвалідністю (ампутантами). Описано технології подолання апатії, паніки і тривоги людьми з інвалідністю в умовах війни, теорії та підходи до поняття стресу, як складової дослідження стресостійкості студентів з інвалідністю. Розкрито особливості психологічної допомоги особистості в наслідок дії травмуючих ситуацій у воєнний час, висвітлено соціально-психологічну підтримку дітей в умовах війни та роль закладів позашкільної освіти. Виокремлено особливості психологічного супроводу дітей з інвалідністю під час війни (арт-терапевтичний підхід).


Індекс рубрикатора НБУВ: С49-35(4УКР) + С493.9(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА870816 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського