Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Недосєкова Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Недосєкова Н. С. 
Мультимедійні технології як засіб формування творчої активності майбутніх інженерів-педагогів під час лекцій з виробничого навчання / Н. С. Недосєкова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2010. - № 26/27. - С. 132-136. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто сутність впровадження комп’ютерних технологій під час лекцій із виробничого навчання. Використання мультимедійних засобів навчання та комп’ютерних технологій дозволяє формувати в майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю творчу активність.

Рассмотрена сущность внедрения компьютерных технологий во время проведения лекций по производственному обучению. Использование мультимедийных средств обучения и компьютерных технологий позволяет формировать у будущих инженеров-педагогов пищевого профиля творческую активность.

The article considers the essence of implementing computer technologies while giving lectures in industrial training. The use of multimedia facilities of teaching and computer technologies allows forming creative activity in the future teacher-engineers of food profile.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.71 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Недосєкова Н. С. 
Формування готовності до професійної діяльності майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю у процесі виробничої практики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. С. Недосєкова; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2014. - 20 c. - укp.

Вперше введено в обіг поняття "формування готовності до професійної діяльності майбутнього інженера-педагога харчового профілю", теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови цього процесу, що передбачають становлення студентів-практикантів як компетентних фахівців харчової галузі на основі розвитку їх стійких узагальнених професійних умінь. Розроблено й експериментально перевірено модель формування готовності до професійної діяльності майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю у процесі виробничої практики, що за допомогою обраного методологічного інструментарію забезпечує ефективну реалізацію запропонованих педагогічних умов і, як наслідок, підготовку фахівця харчової галузі до майбутньої професійної діяльності. Уточнено поняття узагальнених професійних умінь, під якими ми розуміється сукупність таких професійних умінь студентів, що полягають в їх здатності усвідомлювати цілі розв'язання технологічних задач, відбирати засоби розв'язування, оцінювати продукти діяльності та порівнювати їх з еталоном. Вдосконалено зміст і навчально-методичне забезпечення виробничої практики системою технологічних задач, що сприяють створенню творчих проектів майбутніми фахівцями харчової галузі й уможливлюють їх кращу адаптацію до умов виробництва. Набули подальшого розвитку засоби організації виробничої практики майбутніх інженерів-педагогів на основі інформаційно-комунікативних технологій, що передбачають упровадження енкаридж-технології під час практики та забезпечують ефективність її проходження студентами та постійну підтримку з боку керівників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л80 р(4УКР)3-37

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА406517 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського