Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Неруш Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Неруш Н. 
Супровід та підтримка обдарованих школярів у громадсько-активній школі / Н. Неруш // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 3. - С. 66-77. - укp.

На досвіді роботи Хотівського НВК "ЗОШ I-III ступенів - гімназія" висвітлено основні принципи, цілі, завдання громадсько-активної школи (ГАШ), яка включає життя в свої уроки, позаурочну діяльність, створюючи єдине поле громадянського виховання не тільки учнів, а й інших учасників освітнього процесу, результатом якого є комплексне, системне виховання громадянина. Окреслено семантичні блоки двокомпонентної (партнерство, волонтерство) структури моделі ГАШ; механізм переходу від традиційної школи до ГАШ. Охарактеризовано волонтерські проекти громадянського, екологічного та патріотичного спрямування. Зазначено, що ефективність такої моделі школи доведена високим рівнем знань випускників школи.

На опыте работы Хотивского УВК "общеобразовательная школа I-III степеней - гимназия" представлены основные принципы, цели, задачи общественно активной школы (ОАШ), которая включает жизнь в свои уроки, внеурочную деятельность, создавая единое поле гражданского воспитания не только учащихся, но и других участников образовательного процесса, результатом которого является комплексное, системное воспитание гражданина. Очерчены семантические блоки двухкомпонентной (партнерство, волонтерство) структуры модели ОАШ, механизм перехода от традиционной школы к ОАШ. Освещены волонтерские проекты гражданского, экологического и патриотического направления. Указано, что эффективность такой модели школы доказана высоким уровнем знаний выпускников школы.

The article suggest the experience of the public active school where positive changes in the community are considered to be possible only when people are open and work together for the solution of general problems. The public active school includes life into its lessons and after- class activity creating a united field of civil education of students and other participants of the educational process. As a results, the complex, system education of the citizen continues not only at school but also out of it.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського