Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Норіцина Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Алимов О. М. 
Структура промислового виробництва в системі ринкової економіки / О. М. Алимов, Н. П. Гончарова, В. В. Лобанов, Н. І. Норіцина, О. В. Курдінович, О. А. Швиданенко; НАН України. Ін-т економіки. - Препр. - К., 2000. - 56 c. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто методичні питання формування збалансованої структури економіки, в межах якої створюється ринкове середовище, що сприяє стабілізації та розвитку промислового виробництва. На підставі аналізу стану структури промислового виробництва розроблено науково-методичні засади формування самодостатньої структури промисловості. Запропоновано методи оцінки промислового розвитку та структури виробництва. Особливу увагу приділено перспективам структурного реформування промисловості України. Висвітлено питання формування збалансованої структури на основі інноваційної складової промислового потенціалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)300-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р89606 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Норіцина Н. І. 
Маркетингова політика комунікацій : Курс лекцій / Н. І. Норіцина; Міжрегіон. акад. упр. персоналом (МАУП). - К., 2003. - 120 c. - Бібліогр.: с. 117. - укp.

Розглянуто суть та цілі маркетингової комунікативної політики. Проаналізовано структуру комплексу комунікацій та особливості його формування. Охарактеризовано рекламу як основний інструмент маркетингової комунікативної політики. Розглянуто особливості стимулювання збуту та його застосування у діяльності виробників та інших учасників ринку. Висвітлено місце паблік рилейшнз у формуванні ефективної комунікативної політики виробника. Розглянуто основні проблеми формування іміджу підприємства та комунікативний інструментарій іміджіології, а також можливості прямого та інтерактивного маркетингу.

Рассмотрены сущность и цели маркетинговой коммуникативной политики. Проанализированы структура комплекса коммуникаций и особенности его формирования. Охарактеризована реклама как основной инструмент маркетинговой коммуникативной политики. Рассмотрены особенности стимулирования сбыта и его применения в деятельности производителей и других участников рынка. Освещено место паблик рилейшнз в формировании эффективной коммуникативной политики производителя. Рассмотрены основные проблемы формирования имиджа предприятия и коммуникативного инструментария имиджиологии, а также возможности прямого и интерактивного маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73-2(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА640427 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Єрмошенко М. М. 
Маркетинг для магістрів : Навч. посіб. Т. 1 / М. М. Єрмошенко, С. А. Єрохін, А. В. Базилюк, А. М. Ашуєв, С. А. Вегера, О. В. Зав'ялова, О. В. Кобяк, Г. Ф. Курочкін, Н. І. Норіцина, Т. В. Сахарова, В. Є. Сахаров, В. О. Семеніхін, Т. В. Серкутан, В. Г. Шматько; Нац. акад. упр. - К., 2007. - 603 c. - укp.

Розглянуто основні питання маркетингового менеджменту, товарознавства, стандартизації та сертифікації продукції та послуг, логістики, маркетингової товарної політики, товарної інноваційної політики, маркетингової політики розподілу, інфраструктури товарного ринку, промислового та інформаційного маркетингу.

Рассмотрены основные вопросы маркетингового менеджмента, товароведения, стандартизации и сертификации продукции и услуг, логистики, маркетинговой товарной политики, товарной инновационной политики, маркетинговой политики распределения, инфраструктуры товарного рынка, промышленного и информационного маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я7 + У9(4УКР)290-211.1 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: В350028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Швиданенко Г. О. 
Економіка підприємства : підручник / Г. О. Швиданенко, В. Г. Васильков, Н. П. Гончарова, А. І. Дмитренко, В. М. Колот, В. В. Лавриненко, О. Г. Мендрул, Н. І. Норіцина, О. І. Олексюк, І. А. Павленко; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2009. - 598 c. - укp.

Розкрито теоретичні, методичні та практичні аспекти забезпечення ефективного господарювання та розвитку підприємств. Розглянуто їх організаційно-правові форми. Висвітлено питання управління, планування та ресурсного забезпечення діяльності підприємств, охарактеризовано зовнішнє середовище їх функціонування. Увагу приділено проблемам інноваційної діяльності, організації виробництва конкурентоспроможної продукції, методичним підходам до визначення витрат і формування цін. Описано технологію діагностики фінансово-економічної результативності й ефективності діяльності підприємств, охарактеризовано сучасні моделі їх розвитку.

Раскрыты теоретические, методические и практические аспекты обеспечения эффективного хозяйствования и развития предприятий. Рассмотрены их организационно-правовые формы. Освещены вопросы управления, планирования и ресурсного обеспечения деятельности предприятий, охарактеризована внешняя среда их функционирования. Уделено внимание проблемам инновационной деятельности, организации производства конкурентоспособной продукции, методическим подходам к определению расходов и формированию цен. Описана технология диагностики финансово-экономической результативности деятельности предприятий, охарактеризованы современные модели их развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35 я73-1 + У9(4УКР)29 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА725182 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Швиданенко Г. О. 
Економічна безпека бізнесу : навч. посіб. / Г. О. Швиданенко, В. М. Кузьомко, Н. І. Норіцина, І. С. Капарулін, В. М. Кужель, О. А. Швиданенко, Л. А. Шергіна; ред.: Г. О. Швиданенко; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - К. : КНЕУ, 2011. - 510 c. - укp.

Висвітлено ключові теоретичні, методичні та практичні аспекти забезпечення економічної безпеки бізнесу. Висвітлено сутність, роль і передумови формування економічної безпеки підприємств. Розглянуто зміст ринкової, інтелектуальної, фінансової, інформаційної, політико-правової, техніко-технологічної, силової й екологічної безпеки бізнесу. Розкрито критерії, індикатори та технологію діагностики економічної безпеки підприємства. Охарактеризовано зміст і завдання системи управління нею. Розглянуто завдання, структуру, порядок організації й оцінювання економічної ефективності діяльності служби безпеки підприємства. Висвітлено зарубіжний досвід створення надійних умов для неї.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.19-995 я73 + У9(4УКР)291.9-995 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748003 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гончарова Н. П. 
Технології інноваційного розвитку підприємств у контексті інституціоналізму : монографія / Н. П. Гончарова, Г. О. Швиданенко, І. С. Капарулін, Ю. В. Литюга, Н. І. Норіцина; ред.: Г. О. Швиданенко; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - К. : КНЕУ, 2012. - 225 c. - Бібліогр.: с. 216-224 - укp.

Висвітлено технологію інноваційного розвитку підприємств у контексті інституціоналізму з позиції сучасних науково-методичних засад. Значну увагу присвячено економічному розвитку підприємств на інноваційних засадах і стратегіям інноваційного розвитку. Інноваційний розвиток підприємства розкрито через його параметри, стан, принципи оцінювання рівня, стратегії формування, інвестиційне й організаційне забезпечення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА758994 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Норіцина Н. І. 
START-UP: створення та функціонування. Тренінг-курс : навч. посіб. / Н. І. Норіцина, В. М. Кужель; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - Київ : КНЕУ, 2014. - 300 c. - Бібліогр.: с. 281-283 - укp.

Акцентовано увагу на практичних аспектах започаткування й організації діяльності start-up та виконанні спеціальних завдань, що забезпечать формування відповідних прикладних навичок. Запропоновано використання таких сучасних прийомів активізації аудиторної роботи студентів, як брейнстормінг, ігроізація, інфографіка тощо. Розкрито особливості формування та функціонування start-up. Висвітлено питання сутності start-up, відмінності бізнес-планування start-up від традиційного планування діяльності підприємства. Визначено особливості розробки бізнес-моделі у форматі start-up, розкрито специфічні форми фінансування та залучення капіталу для створення start-up компаній. Запропоновано використання спеціальних тестових завдань для оцінювання персональних якостей кожного з метою розподілу ролей та обов'язків в команді.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)293.3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА791659 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського