Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Нічуговська Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Нічуговська Л. І. 
Математичне моделювання в системі економічної освіти : Моногр. / Л. І. Нічуговська; Укоопспілка, Полтав. ун-т спожив. кооперації. Каф. вищ. математики і фізики. - Полтава : РВВ ПУСКУ, 2003. - 289 c. - Бібліогр.: с. 263-281. - укp.

Висвітлено теоретико-методичні засади використання математичного моделювання в навчанні математичним дисциплінам у економічному вузі. Визначено роль та місце математичних знань у системі багатоступеневої економічної освіти. Запропоновано сучасну концепцію математичної підготовки студентів економічних спеціальностей вищого освітнього закладу, а також методичну систему, що реалізує її та надає можливість реального розв'язання задач економічної освіти засобами математики.

Освещены теоретико-методические основы использования математического моделирования в обучении математических дисциплин в экономическом вузе. Определены роль и место математических знаний в системе многоступенчатого экономического образования. Предложены современная концепция математической подготовки студентов экономических специальностей высшего учебного заведения, а также реализующая ее методическая система, дающая возможность реально решать задачи экономического образования средствами математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.в611р(4УКР)3

Шифр НБУВ: ВА638565 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Нічуговська Л. І. 
Адаптивна концепція математичної освіти студентів ВНЗ і конкурентоспроможність випускників: методологія, теорія, практика : монографія / Л. І. Нічуговська; Полтав. ун-т спож. кооп. України, каф. вищ. математики і фізики. - Полтава : РВВ ПУСКУ, 2008. - 154 c. - Бібліогр.: с. 127-152. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади формування конкурентоспроможності студентів бізнес-спеціальностей ВНЗ. Показано значення самостійної роботи майбутніх фахівців як способу самотворення конкурентоспроможної особистості. Розроблено адаптивну концепцію математичної освіти студентів економічних спеціальностей ВНЗ з метою підвищення якості підготовки фахівців для бізнес-діяльності з урахуванням існуючих євроінтеграційних тенденцій, вимог суспільства й індивідуальних потреб особистості. На базі даної концепції розроблено професійно-компетентнісну та білінгвістичну моделі навчання математичних дисциплін, обгрунтовано шляхи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів. Розкрито можливості використання сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі з метою підвищення ефективності математичної підготовки студентів. Проаналізовано інтеграційні зв'язки між математичними та спеціальними дисциплінами економічного циклу.

Освещены теоретико-методологические основы формирования конкурентоспособности студентов бизнес-специальностей ВУЗ. Показано значение самостоятельной работы будущих специалистов как способа формирования конкурентоспособной личности. Разработана адаптивная концепция математического образования студентов экономических специальностей ВУЗ с целью повышения качества подготовки специалистов для бизнес-деятельности с учетом существующих евроинтеграционных тенденций, требований общества и индивидуальных потребностей личности. На базе данной концепции разработаны профессионально-компетентностная и билингвистическая модели обучения математическим дисциплинам, обоснованы пути активизации учебно-познавательной деятельности студентов. Раскрыты возможности использования современных информационных технологий в учебном процессе с целью повышения эффективности математической подготовки студентов. Проанализированы интеграционные связи между математическими и специальными дисциплинами экономического цикла.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3 + У.р(4УКР)3 в

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА712301 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Нічуговська Л. І. 
Науково-методичні основи математичної освіти студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Л. І. Нічуговська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 36 c. - укp.

На підставі врахування сучасних тенденцій євроінтеграції, суспільних вимог та індивідуальних потреб особистості науково обгрунтовано й експериментально апробовано адаптивну концепцію математичної освіти студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів з метою підвищення якості професійної підготовки фахівців. Визначено психолого-педагогічні передумови та методичні вимоги щодо забезпечення необхідного рівня математичної підготовки студентів й обгрунтовано доцільність використання диференційованого підходу до навчального процесу. Встановлено організаційно-методичні зв'язки між математичними та фаховими дисциплінами, визначено пріоритетну роль математичного моделювання у структурі математичних дисциплін. Обгрунтовано ефективні шляхи та методи удосконалення методики навчання математичних дисциплін студентів економічних спеціальностей. Здійснено експериментальну перевірку адаптивної концепції математичної освіти з використанням професійно-компетентнісної та білінгвістичної моделей за умов диференційованого навчання. Виявлено позитивний вплив запропонованої навчальної методики на підвищення якості математичної підготовки та формування професійної компетентності майбутніх економістів й експериментально підтверджено основні теоретичні положення адаптивної концепції математичної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336226 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Нічуговська Л. І. 
Технології дистанційного навчання в організації самостійної роботи студентів ВНЗ під час навчання математичних дисциплін / Л. І. Нічуговська // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 143. - С. 76-88. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто деякі можливості щодо використання дистанційних технологій навчання в економічному ВНЗ в процесі організації самостійного вивчення математичних дисциплін студентами ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-63 + Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Нічуговська Л. І. 
Економіка освіти в контексті глобалізації / Л. І. Нічуговська, О. Г. Фомкіна // Постметодика. - 2007. - № 1. - С. 15-23. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми подолання відставання України від світових тенденцій економічного, суспільного розвитку. Наголошено на потребі реформування професійно-технічної освіти (ПТО). Визначено пріоритетні завдання для системи ПТО.

Освещены актуальные проблемы преодоления отставания Украины от мировых тенденций экономического, общественного развития. Акцентировано внимание на потребности реформирования профессионально-технического образования (ПТО). Определены приоритетные задачи для системы ПТО.

The article deals with the actual problems of overcoming of backlog of Ukraine from global tendencies economic, social development. The attention to requirements of reforming of vocational training is stressed. Priority tasks for system PTE are determined. Corresponding conclusions by results of research are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)к94 + У9(4УКР)49:Ч30/49

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Нічуговська Л. 
Математична грамотність у європейському вимірі / Л. Нічуговська // Постметодика. - 2009. - № 5/6. - С. 57-63. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано тенденції розуміння математичної грамотності (МГ) 15-річних випускників обов'язкового рівня шкільної освіти переважно країн-учасниць Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР), підходи до її оцінювання шляхом участі у міжнародних моніторингових дослідженнях TIMSS і PISA. Актуалізовано необхідність переходу від знаннєвого підходу в опануванні математикою до компетентнісного, тобто до формування відповідних компетенцій у випускників ЗНЗ, досягнення конструктивного компромісу між "чистою математикою" та її прагматичною складовою. Розглянуто поняття операційної культури як поєднання знань, умінь та особистісних якостей індивідуума, які забезпечують його потреби у прийнятті рішень. Наведено навчальні досягнення з математики та природничо-наукових дисциплін за результатами TIMSS-2007. Підсумовано, що проблема формування МГ є однією з ключових проблем сучасної освіти в економічно розвинених країнах.

Проанализированы тенденции понимания математической грамотности (МГ) 15-летних выпускников обязательного уровня школьного образования преимущественно стран-участниц Организации экономического сотрудничества и развития (ОЭСР) и подходы к ее оцениванию путем участия в международных мониторинговых исследованиях TIMSS и PISA. Актуализированы необходимость перехода от знаниевого подхода в овладении математикой к компетентностному, т.е. до формирования соответствующих компетенций у выпускников ОУЗ, достижения конструктивного компромисса между "чистой математикой" и ее прагматичной составляющей. Рассмотрено понятие операционной культуры как сочетание знаний, умений и личностных качеств индивидуума, которые обеспечивают его потребности в принятии решений. Приведены учебные достижения по математике и естественнонаучным дисциплинам по результатам TIMSS-2007. Подытожено, что проблема формирования МГ в экономически развитых странах является одной из ключевых проблем современного образования.

Analyzed trends in the understanding of mathematical literacy (ML) 15-year-old graduates from the compulsory levels of schooling mostly member countries of the Organization for Economic Cooperation and Development (OECD) and approaches to its estimation by participating in international monitoring studies TIMSS and PISA. Fore the need for transition from knowledge-in approach to mastering the mathematics of Competence, ie Until the formation of the respective competencies of graduates from ZNZ, to achieve a constructive compromise between "pure mathematics" and its pragmatic component. We consider the notion of culture as a combination of operational knowledge, skills and personal qualities of the individual who provided him with the needs of decision-making. We give educational achievement in mathematics and natural sciences on the results of TIMSS-2007. Conclude that the problem of formation of ML in the economically developed countries is one of the key problems of modern education.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-384

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Нічуговська Л. І. 
Адаптивна концепція математичної освіти студентів економічних спеціальностей ВНЗ / Л. І. Нічуговська // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 25. - С. 45-49. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

The article is devoted to the development of the adaptive conception of mathematical education of economic specialties students in Higher Educational Establishments.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Нічуговська Л. І. 
Білінгвістична модель навчання математичним дисциплінам англійською мовою для студентів з фахового спрямування "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" / Л. І. Нічуговська // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 21. - С. 19-24. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто проблеми реалізації білінгвістичної моделі навчання математичним дисциплінам англійською мовою студентів спеціальності "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності".


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-3 + Ш143.21-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Нічуговська Л. І. 
Вимоги до відбору та структурування змісту математичної освіти студентів економічного спрямування ВНЗ / Л. І. Нічуговська // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 24. - С. 93-99. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Визначено сучасні тенденції у вимогах до змісту математичної освіти студентів ВНЗ із різних фахових спрямувань. З урахуванням специфіки економічної освіти студентів вищих закладів освіти запропоновано систему спеціальних вимог до змісту їх математичної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Нічуговська Л. І. 
Математична освіта і конкурентоздатність випускників ВНЗ / Л. І. Нічуговська // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 28. - С. 17-20. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проанализировано качество профессиональной подготовки студентов ВУЗов с позиций их будущей конкурентоспособности на рынке труда. Рассмотрены возможности математического образования в повышении конкурентоспособности выпускников ВУЗов.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-384

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Нічуговська Л. І. 
Математичне моделювання в системі економічної освіти / Л. І. Нічуговська // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2000. - Вип. 13. - С. 15-24. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто роль математичного моделювання як невід'ємної компоненти математичної підготовки студентів у контексті економічної освіти. Сформульовано завдання математичного моделювання як специфічної компоненти навчальної дисципліни "Математика для економістів".


Індекс рубрикатора НБУВ: В195.1 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Нічуговська Л. І. 
Модель навчальної гри на завершальному етапі навчання математичним дисциплінам студентів економічних ВУЗів / Л. І. Нічуговська // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2000. - Вип. 14. - С. 145-156. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Запропоновано методику проведення навчальної гри на завершальному етапі навчання математичним дисциплінам студентів економічного ВНЗ. Описано основні елементи навчальних ігор, методологічне забезпечення. Наведено приблизні теми навчальних ігор у курсі "Математика для менеджерів". Розглянуто основні моменти ігрового заняття на прикладі навчальної гри "Оптимізація капіталовкладень". Зазначено, що організація та проведення навчальної гри на завершальному етапі навчання математичним дисциплінам направлена на забезпечення єдності та взаємозв'язку теорії і практики, на підтвердження того факту, що прийняття оптимального рішення є практично неможливим без використання математичних засобів.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Нічуговська Л. І. 
Особливості методики проведення лекцій з математичних дисциплін з використанням математичного моделювання / Л. І. Нічуговська // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2001. - Вип. 16. - С. 3-13. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Рассмотрены особенности проведения лекций по математическим дисциплинам с использованием математического моделирования для студентов экономических специальностей. Выделены позитивные качества лекций, разработана структура логический связи между темами (разделами) курсов.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-361

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Нічуговська Л. І. 
Особливості методики проведення практичних занять з математичних дисциплін з використанням математичного моделювання / Л. І. Нічуговська // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2002. - Вип. 17. - С. 143-154. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-363

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
15.

Нічуговська Л. І. 
Особливості науково-методичної концепції математичної освіти студентів економічних спеціальностей вищого закладу освіти / Л. І. Нічуговська // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2001. - Вип. 15. - С. 55-63. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Рассмотрены проблемы современного математического образования студентов экономических специальностей высших учебных заведений. Выделены уровни качества базового образования. Рассмотрены двойные принципы организации системы математического образования студентов экономического профиля. Проанализирована государственная программа по математике для экономических специальностей, выделены ее недостатки. Рассмотрены основные методологические подходы к качественным изменениям в данной программе.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Нічуговська Л. І. 
Особливості організації та управління інтеграційним процесом викладання математичних та професійно-орієнтованих дисциплін / Л. І. Нічуговська // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2003. - Вип. 19. - С. 75-87. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто можливі шляхи встановлення міжпредметних зв'язків між математичними та професійно-орієнтованими дисциплінами в економічному ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-312

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Нічуговська Л. І. 
Проблеми дистанційного навчання "Математика для економістів" студентів заочних факультетів ВНЗ / Л. І. Нічуговська // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 30. - С. 44-49. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано проблеми та досліджено можливості дистанційних форм навчання майбутніх бакалаврів з економіки заочних факультетів ВНЗ у процесі опанування математичними дисциплінами.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Нічуговська Л. І. 
Психолого-педагогічні передумови активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів ВНЗ / Л. І. Нічуговська // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 26. - С. 9-13. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто психолого-педагогічні аспекти активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів ВНЗ у процесі навчання математичним дисциплінам.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-35 + Ю940.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Нічуговська Л. І. 
Система контролю знань в процесі вивчення математичного моделювання / Л. І. Нічуговська // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2002. - Вип. 18. - С. 105-115. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В195.1 р3-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Нічуговська Л. І. 
Стратегія і менеджмент математичної освіти в професійній підготовці майбутніх економістів у ВНЗ / Л. І. Нічуговська // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 31. - С. 7-11. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто шляхи підвищення якості математичної освіти в системі професійної підготовки майбутніх економістів у ВНЗ за рахунок розробки та реалізації відповідної управлінської стратегії.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського