Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Оберемчук В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Оберемчук В. Ф. 
Стратегія підприємства : Корот. курс лекцій / В. Ф. Оберемчук; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2000. - 127 c. - Бібліогр.: 38 назв. - укp.

Викладено теоретико-методологічні засади стратегічного управління. Розглянуто сучасний стан та напрямки розвитку методичних положень щодо формування, а також реалізації стратегії діяльності підприємства. Особливу увагу приділено питанням оцінювання та забезпечення конкурентоспроможності підприємств за сучасних умов господарювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604030 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бєлов М. А. 
Управління інфраструктурою підприємства : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни / М. А. Бєлов, І. А. Павленко, Т. І. Решетняк, В. Ф. Оберемчук, С. М. Радукан; ред.: М. А. Бєлов; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2003. - 112 c. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Викладено особливості управління системами ремонтно-технічного і транспортного обслуговування виробництва, забезпечення виробництва технологічним оснащенням, а також енергетичного, матеріально-технічного та інформаційно-комунікаційного забезпечення підприємства.

Изложены особенности управления системами ремонтно-технического и транспортного обслуживания производства, обеспечения производства технологическим оснащением, а также энергетического, материально-технического и информационно-коммуникационного обеспечения предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-31-21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бондар Н. М. 
Економіка підприємства : Навч. посіб. / Н. М. Бондар, В. Є. Воротін, О. А. Гаєвський, О. Є. Єрмаков, А. В. Калина, В. Ф. Оберемчук, Т. Г. Остапенко, М. М. Подоровська, Н. І. Скрябіна, О. Ю. Чубукова; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2006. - 352 c. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Висвітлено закономірності розвитку підприємств, розглянуто питання економіки, управління, організації виробництва і планування напрямів виробничої діяльності. Проаналізовано політику державного регулювання економіки та підприємництва в контексті ринкової економіки. Описано систему управління персоналом підприємств, розкрито сутність основних виробничих фондів, оборотних фондів та коштів, капітальних вкладень, інноваційної діяльності підприємств. Визначено місце зовнішньоекономічної діяльності підприємств у системі міжнародних економічних відносин.

Освещены закономерности развития предприятий, рассмотрены вопросы экономики, управления, организации производства и планирования направлений производственной деятельности. Проанализирована политика государственного регулирования экономики и предпринимательства в контексте рыночной экономики. Описана система управления персоналом предприятий, раскрыты сущность основных производственных фондов, оборотных фондов и средств, капитальных вложений, инновационной деятельности предприятий. Определено место внешнеэкономической деятельности предприятий в системе международных экономических отношений.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35я73 + У9(4УКР)29я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА681926 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Батенко Л. П. 
Планування діяльності підприємства : Навч. посіб. / Л. П. Батенко, М. А. Бєлов, Н. М. Євдокимова, В. Є. Москалюк, В. Ф. Оберемчук; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2005. - 384 c. - Бібліогр.: с. 371-376. - укp.

Розкрито теоретичні засади планування діяльності підприємства в ринковій економіці, висвітлено види, принципи та методи планування. Наведено практичні рекомендації щодо розробки оптимальних планів розвитку діяльності підприємства з урахуванням вітчизняного та світового досвіду виробництва та підприємництва. Розглянуто технічний та організаційний розвиток як складову інноваційних процесів і спосіб досягнення стратегічних цілей підприємства.

Раскрыты теоретические основы планирования деятельности предприятия в рыночной экономике, описаны виды, принципы и методы планирования. Приведены практические рекомендации о разработке оптимальных планов развития деятельности предприятия с учетом отечественного и мирового опыта производства и предпринимательства. Рассмотрено техническое и организационное развитие как составная часть инновационных процессов и способ достижения стратегических целей предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-23 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672726 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Оберемчук В. Ф. 
Планування та впровадження системи заходів підтримки портфелю брендів підприємства / В. Ф. Оберемчук // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2006. - № 19, ч. 1. - С. 30-32. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Досліджено питання формування та реалізації ефективних бренд-стратегій за умов динамічного зовнішнього середовища. Запропоновано систему заходів, спрямованих на підтримку портфеля брендів підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Оберемчук В. Ф. 
Забезпечення конкурентоспроможності підприємства: стратегічні аспекти : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / В. Ф. Оберемчук; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 1999. - 18 c. - укp. - рус.

Дисертація присвячена дослідженням методичних підходів до оцінки конкурентоспроможності продукції і підприємств та стратегічних аспектів забезпечення конкурентоспроможності підприємств у сучасних умовах господарювання. Запропоновано вдосконалений методичний підхід до оцінки конкурентоспроможності промислових підприємств та технологію формування і реалізації раціональних стратегій конкурентоспроможності підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.545 + У9(4УКР)290-823.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Дробязко І. П. 
Підвищення продуктивності кластеризації даних / І. П. Дробязко, В. М. Оберемчук // Электроника и связь. - 2012. - № 5. - С. 115-118. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Запропоновано алгоритм кластеризації, який дозволяє підвищити продуктивність кластеризації даних за рахунок використання обчислювальних можливостей сучасних графічних процесорів з підтримкою технології CUDA та багатоядерних центральних процесорів.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Оберемчук В. Ф. 
Маркетингові дослідження та прогнозування збуту як окремі етапи логістичного планування / В. Ф. Оберемчук // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2009. - № 1. - С. 215-220. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Досліджено питання формування й реалізації логістичних стратегій підприємства за умов динамічного зовнішнього середовища. Запропоновано загальну технологію логістичного планування діяльності підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-591

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Оберемчук В. Ф. 
Особливості планування виведення на ринок нового продукту / В. Ф. Оберемчук, Т. О. Саміло // Бізнес Інформ. - 2020. - № 2. - С. 81-87. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Мета роботи - обгрунтування теоретико-методичних основ планування виведення нового продукту на ринок і розроблення практичних рекомендацій щодо його здійснення на підприємствах. Задля досягнення мети доведено важливість для вітчизняних підприємств здійснення подібних проектів у рамках інноваційної діяльності; визначено основні етапи планування виведення на ринок нового продукту; наведено ключові заходи щодо розроблення, виведення та просування нового продукту на ринок. Описано результати апробації пропонованих заходів для досліджуваного підприємства та їх вплив на діяльність підприємства в цілому. У результаті дослідження встановлено ключові етапи планування виведення на ринок нового продукту, а саме: аналіз внутрішніх і зовнішніх тенденцій і можливостей; аналіз і тестування зразків товару; оцінка ефективності проекту з виведення на ринок нового продукту; ідентифікація потенційних ризиків виведення нового продукту; планування обсягів випуску нового продукту; планування заходів інформаційно-маркетингових комунікацій щодо підтримки просування нової продукції на ринку; контроль виконання розроблених планів, аналіз результатів та встановлення завдань на майбутні періоди. Розглянуто найефективніші заходи в рамках описаних етапів. Результати досліджень авторів було апробовано на базі підприємства ТОВ "Торговий дім "Пірана". Здійснена оцінка ефективності рекомендованих заходів вказує на позитивний вплив на процес розвитку підприємства. Встановлено, що планування виведення на ринок нового продукту сприяє зміцненню конкурентної позиції підприємства, досягненню поставлених перед ним цілей, підвищенню ефективності інноваційної діяльності. Подальші дослідження варто спрямувати на пошук нових шляхів щодо підвищення ефективності інноваційної діяльності на вітчизняних підприємствах, зокрема в напрямку продуктових інновацій, і створення умов для їх розроблення, а також на вдосконалення методів і інструментів формування інноваційної стратегії підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Стратегія підприємства у постіндустріальній економіці : монографія / А. П. Наливайко, О. М. Гребешкова, Т. І. Решетняк, Г. В. Турбан, Т. В. Омельяненко, Н. В. Ревуцька , О. В. Востряков, О. Г. Малярчук, В. Я. Паздрій, О. В. Мельник , Л. А. Азьмук, О. М. Щербатюк, В. В. Ліщинська, Г. В. Махова, М. І. Дяченко, Д. П. Єфремов, Н. М. Євдокимова, Л. М. Бутенко, А. С. Іванова, К. В. Мельник, В. В. Буханець, С. М. Клименко, Н. В. Шевчук , Ю. М. Лозовик, О. О. Кизенко, І. М. Рєпіна, О. М. Гребешков, О. С. Коцюба, Л. П. Батенко, О. Ю. Діброва , О. В. В'ялець, В. Ф. Оберемчук, Є. В. Прохорова , О. Ф. Михайленко, Т. Дж. Блейон, П. Г. Банщиков, В. Я. Паздрій, В. А. Верба; ред.: А. П. Наливайко, О. М. Гребешкова; Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана". - Київ : КНЕУ, 2017. - 418 c. - Бібліогр. в підрядк. прим. - укp.

Узагальнено результати досліджень представників та прихильників наукової школи стратегії підприємства, яку засновано у ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана". Розкрито методологічні засади формування стратегії підприємства в умовах постіндустріальної трансформації економіки. Висвітлено практику реалізації стратегічних рішень на підприємствах різних сфер діяльності із застосуванням сучасного інформаційно-аналітичного та управлінського інструментарію. Представлено бачення інноваційних аспектів підготовки фахівців економічного профілю зі стратегічним мисленням.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА854027 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського