Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (2)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Овсяннікова-Трель О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Овсяннікова-Трель О. А. 
Національна ідея німецької музики у творчості композиторів XVIII - XX століть : автореф. дис... канд. мистецтвознав. / О. А. Овсяннікова-Трель; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. - О., 2007. - 15 c. - укp.

Проаналізовано німецьку культурну ідею у музиці XVIII - XX ст. як осередок національно-ментального прояву стосовно фольклористської атрибутики національної музичної якості. Розглянуто теоретичний принцип "романтичного гігантизму" як ментальний показник німецької культурної ідеї у музиці Нового часу. У зазначеному ракурсі висвітлено явища німецького "бідермейєра" у спрямованості останнього до авангарду-поставангарду XX ст. та у цьому контексті виділено "загальнонімецькі" риси творчості Ф.Шуберта, Г.Малера, А.Шєнберга. Відзначено історико-стильовий континуум романтизму як детермінанту музично-ментальних прерогатив німецького художнього мислення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4НІМ)4/6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353180 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Овсяннікова-Трель О. А. 
"Нова простота'' як системний жанрово-стильовий феномен в сучасному музичному мистецтві : автореф. дис. ... д-ра мистецтвознавства : 17.00.03 / О. А. Овсяннікова-Трель; Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової. - Одеса, 2021. - 42 c. - укp.

Досліджено системні аспекти явища «нової простоти» як стильової категорії сучасного музичного мистецтва. Вирішено наступні завдання: з'ясовано музикознавчі підходи до феномену «нової простоти» та її проблемного кола у музикознавчому дискурсі; обгрунтовано світоглядні та художньо-стильові засади формування концепції «нової простоти» у творчості західноєвропейських композиторів другої половини XX століття; висвітлено творчі інтенції індивідуально-композиторських версій «нової простоти» у просторі радянського/пострадянського музичного мистецтва; визначено методичні засади дослідження феномену «нової простоти»; розглянуто вербальний дискурс композиторів-репрезентантів «нової простоти» в контексті методологічної спрямованості сучасного музикознавства; досліджено авторське композиторське слово як передумову музикознавчого моделювання теоретичної концепції «нової простоти»; розглянуто музично-стильову парадигматику другої половини ХХ - початку XXI ст. як чинник контекстуальних значень «нової простоти»; виявлено змістовний комплекс поняття простоти у визначені художньо-естетичних засад музичного мистецтва; обгрунтовано антиномія простоти-складності як чинника музично-стилістичного комплексу «нової простоти»; визначено змістовні значення категорії «нового» в академічному музичному мистецтві XX ст. і «новій простоті»; досліджено значення жанрово-комунікативного модусу і компенсаторної функції «нової простоти» (на прикладі «слабкого стилю» В. Сильвестрова); розглянуто тенденцію універсалізації музично-семантичного комплексу «нової простоти» в сучасному мистецтві на прикладі виявлення її семантичних функцій в кіномистецтві. Запропоновано оригінальну теоретичну модель «нової простоти» як системного жанрово-стильового явища сучасного музичного мистецтва, що володіє константним стильовим комплексом, який є невід'ємним атрибутом сучасної композиторської практики. Обгрунтовано симбіотичну якість «нової простоти» як стильової тенденції сучасної музики у її зв'язках з актуальною світоглядною парадигмою композиторської творчості, сучасного мистецтва і культури. Виявлено параметри буття стильового комплексу «нової простоти» на жанровому, образно-змістовному, музично-тематичному, драматургічному та виконавському рівнях в їх проекціях на композиторські індивідуально-авторські композиційні концепції. Таким чином, «нову простоту» розглянуто як самодостатній жанрово-стильовий феномен та актуальну тенденцію розвитку сучасного музичного мистецтва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.712.5 + Щ313(0)6-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА449531 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського