Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Огерчук Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Огерчук Ю. В. 
Закордонний досвід організаційних надбудов в збутовому менеджменті / Ю. В. Огерчук // Регіон. економіка. - 2002. - № 3. - С. 183-190. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано вплив процесів світової економіки на зміни в збутових організаціях у промисловості та торгівлі. Виявлено найбільш типові організаційні структури управління збутом на закордонних підприємствах. Обгрунтовано необхідність використання у збуті принципу поділу організаційних структур на первинні та вторинні. На підставі дослідження збутової діяльності підприємств "Nestle Erzeugnisse GmbH" та "Melitta Kaffee Europa" зроблено висновки про особливості функціонування вторинних організаційних структур збуту. Обгрунтовано основні структурно-організаційні принципи системи збуту.

Проанализировано влияние процессов в мировой экономике на изменение в сбытовых организациях, как в промышленности, так и в торговле. Выявлены типичные организационные структуры управления сбытом на иностранных предприятиях. Обосновано необходимость использования в сбыте принципа распределения организационных структур на первичные и вторичные. На основании исследований сбытовой деятельности предприятий "Nestle Erzeugnisse GmbH" и "Melitta Kaffee Europa" приведены примеры функционирования вторичных организационных структур сбыта. Обосновано основные принципы построения организационных структур сбыта.

The influence of processes in the world economy on the change in marketing organizations, both in industry, and in trade is analysed. The most typical organizational structures in marketing management at foreign enterprises are determined. The necessity of utilization the principle of division of organizational structures into primary and secondary is substantiated. On the basis of marketing activity research of the enterprises "Nestle Erzeugnisse GmbH" and "Melitta Kaffee Europa" are given the examples of the secondary organizational structures' function. The main principles of organizational structures' construction concerning the marketing are considered.


Ключ. слова: збут, менеджмент, менеджер, організація, принципи, організаційна структура, працівник, зв'язок, товар
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-592-212.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15383 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Огерчук Ю. В. 
Маркетингові стратегії та їх взаємозв'язок з організаційними структурами підприємств / Ю. В. Огерчук, Х. С. Передало // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 567. - С. 124-131. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Висвітлено взаємозв'язок маркетингових стратегій та організаційних структур, розглянуто вплив місії підприємства на побудову організаційних структур управління та формування посадових інструкцій, наведено характеристику "Pull"- і "Push"-стратегій, відображено взаємозв'язок між використанням "Pull"- і "Push"-стратегій та ринковою позицією підприємства, використовуючи цінові дослідження ринку кави в Україні та Німеччині, проаналізовано передумови організаційних змін на підприємстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Косар Н. С. 
Сучасні тенденції використання стратегії притягування в діяльності фірми / Н. С. Косар, В. В. Понтус, Ю. В. Огерчук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 580. - С. 59-63. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано ефективність традиційних засобів реклами за умов посилення конкуренції; розглянуто сучасні альтернативні підходи у сфері реклами, які базуються на використанні концепції "маркетингу вражень" і "маркетингу за дозволом", в основі яких лежать емоційні мотиви. Визначено особливості їх впровадження у практику діяльності підприємств у розвиненихх країнах світу, на території України та близького зарубіжжя.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-803.81 + У9(4УКР)290-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Косар Н. С. 
Особливості просування банківських продуктів / Н. С. Косар, Ю. В. Огерчук, Ю. Т. Савченко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 635. - С. 97-100. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

На підставі аналізу вторинної маркетингової інформації досліджено систему просування продуктів комерційних банків України та її вплив на клієнтів. Проаналізовано споживчі переваги стосовно різних видів реклами; визначено перспективність Інтернету як засобу поширення реклами на ринках банківських продуктів у сфері реалізації персоналізованого маркетингу та маркетингу у режимі реального часу. Надано пропозиції щодо вдосконалення окремих складових комунікаційної політики банків за умов економічної кризи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.181.34

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Огерчук Ю. В. 
Організування збутової діяльності підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Ю. В. Огерчук; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2004. - 20 c. - укp.

Наведено визначення поняття збуту у взаємозв'язку з іншими економічним поняттями. Розвинуто теоретико-методологічні положення щодо формування збутової політики підприємства, використання яких дає змогу структурувати її складові та визначити перспективні напрямки розвитку. Запропоновано методичні положення та принципи формування й використання вторинних структур у збуті, які допомагають розширити та доповнити первинну структуру збутової організації у пріоритетних для підприємства аспектах. Розроблено класифікацію організаційних структур управління за ознакою інституціоналізації маркетингу та збуту на підприємстві. Розроблено модель реструктуризації його збутової діяльності на засадах формування ефективної збутової політики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592 + У9(4УКР)306.753.26-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА333296 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Передало Х. С. 
Сутність проектів та їх загальна характеристика / Х. С. Передало, Ю. В. Огерчук, О. О. Пшик-Ковальська // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 691. - С. 90-94. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто роль проектного підходу в управлінні підприємствами, проаналізовано різні трактування поняття "проект". Наведено основні характерні особливості проектів. Розглянуто принципи управління проектами, серед яких виділено принципи легітимності, екологічності та соціальної спрямованості.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Босак А. О. 
Міжнародна макроекономіка: теорія і практика регулювання : навч. посіб. з дисципліни "Міжнародна економіка. Частина 3" (для студентів напряму "Міжнародна економіка" всіх форм навчання) / А. О. Босак, О. Ю. Григор'єв, Ю. В. Огерчук, А. В. Тодощук; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Міські інформ. системи, 2016. - 206 c. - Бібліогр.: с. 199 - укp.

Розглянуто структуру міжнародної економіки. Описано функціональні взаємозв'язки у міжнародній економіці. Висвітлено міжнародну валютно-фінансову систему. Акцентовано увагу на теоріях валютного курсу. Подано інформацію про платіжний баланс. Охарактеризовано міжнародні фінансові ринки. Описано моделі макроекономічної рівноваги відкритої економіки. Приділено увагу макроекономічному програмуванню відкритої економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У580-969 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА804225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кузьмін О. Є. 
Особливості стрес-менеджменту на вітчизняних підприємствах / О. Є. Кузьмін, М. Ф. Гончар, Ю. В. Огерчук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 858. - С. 3-8. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано доцільність використання методу опитування для ідентифікування особливостей стрес-менеджменту (СМ) на вітчизняних підприємствах. За результатами дослідження діагностовано низку параметрів щодо таких особливостей: аналізування інструментів СМ керівниками суб'єктів господарювання; пристосованість СМ вітчизняних підприємств до потреб управління; розуміння керівниками вітчизняних компаній інструментів СМ; взаємозв'язок СМ підприємства з його прибутковістю; складність формування на вітчизняних підприємствах інструментів СМ за сучасних умов; зміна ефективності інструментів СМ на підприємствах під впливом останньої фінансово-економічної кризи; гнучкість інструментів СМ на вітчизняних підприємствах. Зазначені результати формують інформаційне поле для вдосконалення СМ в організаціях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-212.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Яригіна Т. О. 
Проблеми використання природних ресурсів в умовах глобалізації / Т. О. Яригіна, Х. С. Передало, Ю. В. Огерчук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2018. - № 899. - С. 119-125. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Надано класифікацію природних ресурсів, наведено статистику поточного забезпеченн природними ресурсами та частки наявності родовищ природних ресурсів у країнах світу та в Україні; досліджено водний та лісовий потенціал України; охарактеризовано програму збалансованого природокористування, ратифіковану в Україні; обгрунтовано заходи щодо збереження природних ресурсів; перераховано поради для їх оптимального використання на особистісному, підприємницькому та міжнародному рівнях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-552

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Самсоненко М. 
Значимість основних чинників економічної конкуренції через призму використання інструментів проєктного менеджменту у підприємництві / М. Самсоненко, Х. С. Передало, Ю. В. Огерчук // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2021. - 3, № 1. - С. 138-145. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто основні чинники економічної конкуренції, а саме: люди, час, гроші та якість. Відображено можливість керувати даними чинниками через конкретні інструменти проєктного менеджменту. Підкреслено практичну значимість кожного з чинників економічної конкуренції та відповідного для управління ним інструменту проєктного менеджменту на прикладі компаній у різних сферах економіки, спираючись на результати досліджень чи статистичні дані. Запропоновано вдосконалений процес оцінювання зацікавлених груп впливу на проєкти з метою підвищення рівня їх конкурентоспроможності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-13 + У521.011

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Маслак О. О. 
Особливості вибору стратегії розвитку вітчизняних підприємств на основі аналізу стратегічних альтернатив / О. О. Маслак, Ю. В. Огерчук, Т. О. Маслак // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2021. - 3, № 2. - С. 65-71. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Проаналізовано змістове навантаження поняття "стратегія"; розглянуто основні ключові концепції визначення стратегії як зарубіжних, так і українських вчених; наведено відомі види стратегічних альтернатив, які найчастіше використовують в організаціях, етапи вибору стратегії розвитку компанії на основі вибору стратегічних альтернатив; вказано на ризики, з якими можуть зіткнутися розробники стратегії, реалізуючи цей процес.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)29 + У010.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського