Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (14)
Пошуковий запит: (<.>A=Окороков А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Окороков А. М. 
Методика тактичного управління транспортним вантажним комплексом / А. М. Окороков // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2012. - № 6/3. - С. 15-18. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Наведено процес розробки методики тактичного управління транспортним вантажним комплексом, яка дозволяє встановити оптимальний розподіл вантажної роботи між станціями, які входять в нього, з метою досягнення мінімуму експлуатаційних витрат.


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.402

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Окороков А. М. 
Удосконалення управління транспортними вантажними комплексами в транспортних вузлах : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / А. М. Окороков; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В. Лазаряна. - Д., 2013. - 21 c. - укp.

Висвітлено питання підвищення рівня транспортного обслуговування вантажовласників за рахунок удосконалення управління транспортними вантажними комплексами (ТВК), розташованими в транспортних вузлах. Проаналізовано умови роботи станцій Дніпропетровського транспортного вузла, характеристики вантажо- та вагонопотоків, які переробляються на них, та параметри технічного оснащення. Для визначення умов роботи ТВК розроблено імітаційну модель визначення попиту на транспортні послуги та прогнозування обсягів збуту транспортної продукції. Розкрито цільову функцію процесу транспортного обслуговування в ТВК. Розроблено методи управління ТВК для стратегічного та тактичного рівнів, визначено функціональні залежності експлуатаційних витрат ТВК від кількості виробничих ресурсів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.03 + У9(4УКР)372.0-813-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398168 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Окороков А. М. 
Використання супутникових систем позиціонування об'єктів для удосконалення управління вантажними комплексами / А. М. Окороков // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 5. - С. 54-57. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто основні положення організації роботи транспортних вантажних комплексів з використанням системи супутникового позиціонування об'єктів. Наведено базові алгоритми роботи окремих елементів і переваги впровадження інтелектуальних транспортних систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Яневич В. З. 
Дослідження та оптимізація процесу перевезення вантажів залізничним транспортом / В. З. Яневич, А. М. Окороков // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 7. - С. 73-79. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Існуюча система організації руху на залізницях України майже не надає можливості впровадження сучасних логістичних методів доставки вантажів та зменшення витрат на перевезення. Необхідний пошук альтернативних схем організації руху, які дадуть можливість як підвищити конкурентоспроможність залізничного транспорту, так і зменшити витрати на перевезення вантажів. Запропонований метод формування диференційованих мас поїздів базується на визначенні економії вагоно-годин накопичення за умови скорочення нормативної маси поїзда на певну величину, що залежить від інтенсивності вагонопотоку на призначенні. Встановлено, що для скорочення тривалості простою вагонів під накопиченням більш доцільно використовувати диференційовані вагові норми для різних призначень, оскільки інші методи не завжди дають адекватні результати. Запропонована методика надає можливість встановити раціональні вагові норми поїздів для різних напрямків. Використання диференційованих норм ваги поїздів дає можливість скоротити простій вагонів під накопиченням на технічних станціях, що в свою чергу вплине на тривалість виконання перевезення, зменшить кількість випадків порушення строку доставки вантажів та здешевить перевезення.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.02 + У9(4УКР)372.0-813

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Окороков А. М. 
Дослідження та оцінка логістичних систем постачання сировини на підприємства сходу України / А. М. Окороков // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 8. - С. 120-126. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проведення антитерористичної операції на сході України викликало пошкодження значної кількості об'єктів транспортної інфраструктури та унеможливило використання цілого ряду об'єктів сировинної бази. За цих умов виникає питання щодо забезпечення функціонування підприємств в першу чергу металургійного комплексу - безперервних виробництв, які знаходяться як в зоні АТО, так і у безпосередній близькості від неї. Розглянуто питання забезпечення вихідною сировиною металургійних підприємств міста Маріуполь. Розроблено альтернативні варіанти логістичних ланцюгів з постачання сировини на підприємства Маріуполя. Запропоновано методику оцінки витрат на логістичні операції на шляху переміщення вантажу по логістичному ланцюгу. В якості критерію оптимальності використовуються мінімальні витрати. Завдяки використанню диференційованого коефіцієнту страхових зборів враховується у грошовій формі потенційний ризик постачань. Попередніми розрахунками встановлено, що наявна система постачання сировини не є оптимальною з точки зору витрат на логістичні операції, отже система працює недосконало. Запропонована методика надає можливість визначити раціональну схему постачання сировини з точки зору логістичних витрат. Використання альтернативних систем постачання сировини, обраних за допомогою запропонованої методики дозволить скоротити витрати на транспортування, а також обрати варіант з мінімальним ступенем ризику. В свою чергу зменшення витрат на транспортування дозволить скоротити виробничі витрати та зменшити кінцеву вартість продукції, що підвищує її конкурентоспроможність.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.894

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ловська А. О. 
Дослідження міцності контейнера-цистерни удосконаленої конструкції при комп'ютерному моделюванні експлуатаційних умов / А. О. Ловська, О. В. Фомін, А. М. Окороков, О. М. Мельничук // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2015. - № 2. - С. 180-188. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Висвітлено результати й особливості проведеного комп'ютерного дослідження міцності контейнера-цистерни удосконаленої (шляхом впровадження до несучої системи труб круглого перерізу) конструкції за умов експлуатації. Для досягнення зазначеної мети досліджено умови експлуатації контейнера-цистерни типової конструкції. Визначено максимальні еквівалентні напруження, які виникають в його несучій конструкції за дії найбільш несприятливих експлуатаційних режимів навантажень. Розрахунки проведено з використанням методу скінчених елементів. Встановлено, що запас міцності типової конструкції контейнера-цистерни складає близько 2. Для зменшення матеріалоємності контейнера-цистерни запропоновано провести удосконалення його несучої системи шляхом заміни труб квадратного перерізу, які використовуються у типовій конструкції, на круглі труби. Розроблено удосконалену несучу конструкцію контейнера-цистерни для перевезення нафтопродуктів. Для одержання оптимальної конструкції його каркасу проведено оптимізаційні дослідження за критерієм мінімальної матеріалоємності. Запропоновано модель міцності контейнера-цистерни, яка надає можливість визначення еквівалентних напружень у його несучій конструкції у разі співударяння, як найбільш несприятливого випадку навантаження. Розроблено удосконалену конструкцію контейнера-цистерни з використанням оптимізаційного моделювання. Ця конструкція контейнера-цистерни розрахована на всі види навантажень, які зазначені у нормативних документах. Результати розрахунку на міцність показали, що напруження в удосконаленій несучій конструкції контейнера-цистерни за основних режимів експлуатаційних навантажень не перевищують допустимі. Техніко-економічне обгрунтування впровадження запропонованих технічних рішень несучої конструкції контейнера-цистерни показало, що можливо досягти суттєвого економічного ефекту вже під час їх виробництва. Одержані результати досліджень доводять, що впровадження круглих труб в несучі конструкції вантажних вагонів, а також інших засобів транспортного машинобудування є перспективним напрямком наукових досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.4-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Окороков А. М. 
Аналіз перспектив розвитку ринку контейнерних перевезень в Україні / А. М. Окороков // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 10. - С. 98-104. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Підписання угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом вимагає від першої всебічного розвитку за всіма напрямками та відповідності високим європейським стандартам. Одним з важливих напрямків є розвиток транспортної системи країни, як в цілому, так і за окремими видами транспорту. Вигідне географічне положення України, її позиція як держави-транзитера між Сходом та Заходом та бурхливий розвиток контейнерних перевезень вимагає відповідних заходів для утримання досягнутих позицій на ринку контейнерних перевезень та подальшого збільшення вантажопотоків. Мета роботи - аналіз стану системи контейнерних перевезень, визначення перспектив її подальшого розвитку, встановлення проблемних ділянок та пропозиція шляхів щодо їх усунення. Обсяг контейнерних перевезень по всьому світу протягом останніх десятирічь демонструє стійку тенденцію до зростання, на яку незначним чином вплинули навіть такі події як світова фінансова криза 2008 р. В останні 5 років це зростання відбувається здебільшого за рахунок активного розвитку економіки Китаю та інших країн Південно-Східної Азії, а також через виробничий аутсорсінг до цього ж регіону. У зв'язку з цим багато країн приділяють підвищену увагу побудові надійних транспортних мостів між Сходом та Заходом, зокрема й розвитку контейнерної транспортної системи. Україна займає одну з передових позицій з обробки контейнерного вантажопотоку у Чорноморському регіоні, однак через ряд причин в останні роки обсяги його зменшуються. Для виправлення цієї ситуації необхідно удосконалення всього спектру операцій з організації руху контейнерного потоку, що в свою чергу вимагає проведення досліджень з виявлення проблемних питань та розробки шляхів їх вирішення. При цьому підвищену увагу слід приділяти розвитку залізничних контейнерних перевезень, які, як свідчить передовий європейський досвід, мають багато переваг перед автомобільними та здатні значно підвищити конкурентоспроможність України на ринку контейнерних перевезень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6 + У9(4УКР)370-813.924.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мироненко П. С. 
Стабілізуюче керування нестійкою системою з гіроскопічними структурами на базі нечіткої логіки / П. С. Мироненко, А. І. Окороков // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Сер. Приладобудування. - 2015. - Вип. 50. - С. 12-18. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено системи керування двоколісним транспортним засобом на основі нечіткої логіки. Метод керування реалізовано для системи стабілізації та динамічної рівноваги на прикладі гіроскопічного монорейкового вагона. Розроблено імітаційну модель об'єкту керування у середовищі LabVIEW, що дозволило проводити дослідження в режимі on-line, змінювати параметри моделі та характеристики керування в процесі виконання експерименту. Досліджено вплив зміни параметрів системи та потужності виконуючого пристрою на процес відновлення рівноваги. Проведено порівняння динамічних характеристик транспортного засобу на основі нечіткого керування та традиційного. Показано, що введення блока нечіткої логіки в систему керування значною мірою зменшило час перехідного процесу та спожиту енергію.


Індекс рубрикатора НБУВ: В213.339-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29126/прилад. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Дєрябкіна Є. С. 
Дослідження причин охрупчювання металу ЗТВ зварного з’єднання сталі 08Х18Г8Н2Т / Є. С. Дєрябкіна, А. Р. Окороков // Машинобудування : зб. наук. пр. - 2014. - № 14. - С. 88-92. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Досліджено вплив термоциклічної обробки на зміни структури й ударної в’язкості зони термічного впливу зварного з’єднання сталі 08Х18Г8Н2Т, у результаті чого встановлено, що термоциклування в інтервалі 700 - 900 °C дозволяє підвищити ударну в’язкість ЗТВ до рівня основного металу у стані поставки. Використання такої сталі замість сталі 12Х18Н10Т у хімічному машинобудуванні дозволяє заощадити до 80 кг дефіцитного і дорогого нікелю на 1 т прокату. Використано сучасні методики механічних випробувань, метало- і електронографічних досліджень.

Исследовано влияние термоциклической обработки на изменения структуры и ударной вязкости зоны термического влияния сварного соединения стали 08Х18Г8Н2Т, в результате чего установлено, что термоциклирование в интервале 700 - 900 °С позволяет повысить ударную вязкость ЗТВ до уровня основного металла в состоянии поставки. Использование данной стали вместо стали 12Х18Н10Т в химическом машиностроении позволяет экономить до 80 кг дефицитного и дорогого никеля на 1 т проката. Использованы современные методики механических испытаний, метало- и электронографических исследований.

The influence of temperature cycling treatment on change of structure and toughness of the HAZ of the welded steel 08H18G8N2T compound, whereby found that thermal cycling in the range 700-9000S improves the HAZ toughness to the level of the base metalin a state of delivery. Use of this steel instead of steel in 12X18H10T chemical engineering saves up to 80 kg of scarce and expensive nickel 1t hire. The use of modern techniques of mechanical testing, metal and electron diffraction studies.


Індекс рубрикатора НБУВ: К222.043.67 + К641-18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Окороков А. М. 
Розробка методики оптимізації технічних параметрів транспортних вантажних комплексів / А. М. Окороков // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2015. - № 2/3. - С. 9-14. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Одержано залежності витрат на функціонування транспортного вантажного комплексу (ТВК) від кількості виробничих ресурсів - маневрових локомотивів, вантажно-розвантажувальних машин і складських площ з метою подальшої раціоналізації технічного оснащення, приведення у відповідність до фактичних обсягів роботи та зменшення собівартості переробки вантажів. Запропоновано модель для визначення та оцінки витрат ТВК.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284 + У9(4УКР)372.0-813

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Окороков А. М. 
Річковий транспорт України: сучасний стан та перспективи використання / А. М. Окороков, Р. В. Вернигора, П. С. Цупров // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 12. - С. 62-68. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Складна ситуація, що склалася з перевезенням окремих видів вантажів на залізничному та автомобільному транспорті, приєднання України до європейських програм із захисту довкілля та необхідність пропорційного розвитку всіх видів транспорту, що входить до єдиної транспортної системи, створюють перспективи для розвитку перевезень річковим транспортом по внутрішніх водних шляхах. Мета роботи - аналіз сучасного стану річкових перевезень в Україні, вивчення досвіду експлуатації внутрішніх водних шляхів в країнах Європейського Союзу та визначення потенційних напрямків розвиту вітчизняного річкового транспорту. Викладення основного матеріалу. Перевезення по внутрішніх водних шляхах історично були основою економіки та торгівлі. Україна завдяки своєму вигідному географічному положенню та наявності потужних водних артерій завжди займала помітне місце серед держав із значним вантажообігом по внутрішніх водних шляхах як у внутрішньому, так і у міждержавному сполученні. Однак значний економічний спад та зменшення вантажообігу у другій половині 90-х років минулого століття призвели до практично повного виключення річкового транспорту із транспортної системи та занедбання шлюзової та портової інфраструктури. Довготривала відсутність інвестицій як з боку держави, так і приватного сектору негативно сказалася на стані рухомого складу. В той же час в країнах Європи, а пізніше - Європейського Союзу в останні роки спостерігається новий сплеск зацікавленості у розвитку перевезень по внутрішніх водних шляхах. Прийнято ряд програм сприяння розвитку річкового транспорту, як на державному, так і на загальноєвропейському рівнях, на відновлення та розвиток інфраструктури та рухомого складу спрямовані значні бюджетні та інвестиційні кошти. Використання європейського досвіду можливе і в Україні, проте для його впровадження необхідна всебічна підтримка держави на рівні прийняття законопроектів та розробки нормативної документації яка дозволила б залучити до галузі інвестиційні кошти, збільшити привабливість річкових перевезень та заохотити відправників до переорієнтації вантажопотоків.


Індекс рубрикатора НБУВ: О4 г(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Сагиров Г. В. 
Основные критерии и задания IT-системы в логистике 5PL провайдера / Г. В. Сагиров, Г. Я. Мозолевич, А. М. Окороков // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 12. - С. 75-79. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Создание нового класса логистического провайдера, который сможет предложить комплекс всех логистических услуг благодаря своему глобальному пространству, которое включает в себя информацию о полном рынке логистических услуг. Решение проблем выполнено стандартными эмпирическими методами исследования, таких как сравнение и анализ, а также была использована стратегия семикратного поиска. В процессе анализа были выведены требуемые критерии пятого класса логистического провайдера. Модернизация системы оптимизации логистических процессов посредством внедрения мощного IT-аппарата. Создание продукта для обработки логистических данных, который сможет обеспечить максимальную оптимизацию логистических цепей. Научная новизна работы состоит в усовершенствовании методов анализа материального потока и в возможности практического применения в современных реалиях развития логистических систем. Результаты работы могут использоваться для создания логистической системы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.0-813 ф

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Вернигора Р. В. 
Мультимодальні перевезення як базовий сегмент транзитного потенціалу України / Р. В. Вернигора, А. М. Окороков, П. С. Цупров, О. І. Павленко // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 14. - С. 20-29. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження розвитку світових мультимодальних перевезень, їх стану в Україні, визначення проблемних ділянок, шляхів їх усунення, а також потенційних обсягів залучення транзиту. В процесі дослідження використані методи аналізу і синтезу для вивчення змісту та основних положень наукових публікацій щодо стану та перспектив світової та вітчизняної системи мультимодальних перевезень, досвіду створення, функціонування та оптимізації цих систем в різних країнах, з подальшим їх порівнянням та узагальненням; методи статистичного аналізу та прогнозування для визначення існуючих та потенційно можливих обсягів мультимодальних перевезень. Враховуючи бурхливий розвиток мультимодальних перевезень по всьому світу, значні обсяги перевезень у напрямку Схід - Захід, а також вигідне географічне положення України, можна стверджувати, що створення ефективної національної системи мультимодальних перевезень дозволить залучити значні додаткові обсяги транзитних вантажопотоків, як у напрямку Східної Європи, так і у зворотному. Позитивний досвід інших країн, в першу чергу країн Європейського Союзу, Китаю та Сполучених Штатів показав, що за умови наявності ефективної транспортної мережі та розвинутої системи мультимодальних логістичних центрів значно підвищуються як внутрішні, так і транзитні вантажопотоки, це дає можливість збільшити привабливість країни в міжнародній системі перевезень. Це в свою чергу дозволяє залучити додаткові інвестиції та покращує соціальний клімат шляхом створення додаткових робочих місць. Одержані в результаті дослідження результати дозволяють підвести наукове підгрунтя під створення та подальший розвиток сучасної національної системи мультимодальних перевезень, а також оптимізацію параметрів її окремих ланок для подальшої інтеграції у світову транспортну систему. Розвиток системи мультимодальних перевезень на території України дозволить збільшити обсяги вантажопотоків, в першу чергу транзитних, а відповідно і позитивним чином відобразиться на доходній частині як перевізників всіх видів транспорту, так і операторів мультимодальних перевезень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Окороков А. М. 
Розширення цілей практичного застосування технічного аудиту на підприємствах залізничного транспорту / А. М. Окороков, М. О. Булах // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2017. - № 6. - С. 30-39. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Досліджено, порівняно та узагальнено інформацію про сучасний стан та особливості проведення технічного аудиту в різних галузях господарювання для одержання можливості розробки пропозицій щодо розширення цілей проведення даної процедури на підприємствах залізничного транспорту. В процесі дослідження використані методи аналізу й синтезу для вивчення змісту та основних положень наукових публікацій, нормативно-правових актів України та інших даних про проведення технічного аудиту в сфері промисловості, будівництва, газовидобування, електроенергетики, морського та залізничного транспорту з подальшим порівнянням й узагальненням. Враховуючи позитивний досвід проведення аудиту в інших галузях, у роботі розширюються цілі практичного застосування технічного аудиту на підприємствах залізничного транспорту, що передбачає оцінку поточного технічного стану і залишкового ресурсу експлуатованих транспортних засобів та обладнання ПАТ "Укрзалізниця". За висновками роботи відкривається можливість виявлення та активації резервів для підвищення ефективності діяльності підприємств залізничного транспорту, оцінки та прогнозування витрат на ремонтні цикли і модернізацію, а також підвищення рівня безпеки руху поїздів та покращення інвестиційної привабливості галузі. Отримані результати дозволяють розширити поняття "технічний аудит" на залізничному транспорті, визначити мету його проведення та перелік завдань. Застосування розширеного технічного аудиту надасть можливість отримувати об'єктивну інформацію про фактичний технічний стан об'єктів залізничної інфраструктури, засобів транспорту та обладнання й використовувати її для формування програм розвитку як окремих підприємств, так і залізниці в цілому. Розширення цілей практичного застосування технічного аудиту на підприємствах залізничного транспорту дозволить збільшити доходну частину кошторисів шляхом виявлення незадіяних резервів, модернізації та отримання інвестицій. А також надасть можливість зменшити видаткову частину за рахунок мінімізації витрат на ліквідацію наслідків транспортних подій, причиною яких стають несвоєчасно виявлені технічні ризики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)837.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Окороков А. М. 
Інтегральна оцінка стану безпеки руху поїздів на залізниці під час технічного аудиту / А. М. Окороков, М. О. Булах // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2019. - № 5. - С. 99-107. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Дослідження спрямовано на розробку інтегральної оцінки стану безпеки руху поїздів на залізниці під час проведення технічного аудиту. Для розробки інтегральної оцінки стану безпеки руху поїздів на залізниці під час проведення технічного аудиту запропоновано використовувати вагові коефіцієнти, які пропорційні впливу негативних наслідків катастроф, аварій, інцидентів, що характеризують стан порушення безпеки руху. Також запропоновано орієнтування на основні показники безпеки руху поїздів АТ "Українська залізниця", до яких віднесено: матеріальний збиток, кількість порушень безпеки руху та відмов технічних засобів. Автори розробили інтегральну оцінку стану безпеки руху поїздів в умовах АТ "Українська залізниця", яка являє собою комплексну величину, призначену для оцінювання загального рівня безпеки руху під час проведення технічного аудиту. Також сформували моделі для інтегральної оцінки безпеки руху поїздів в АТ "Українська залізниця" з ваговими коефіцієнтами, що дозволяють більш адекватно відображати стан безпеки. Ці моделі можна використати під час проведення технічного аудиту всієї залізниці чи її окремого підприємства для з'ясування реальних загроз і ризиків, які вже виникли і на які необхідно звернути увагу для гарантування вищого рівня безпеки руху поїздів. Запропоновано під час проведення технічного аудиту використовувати розроблені моделі для інтегральної оцінки безпеки руху поїздів АТ "Українська залізниця" з ваговими коефіцієнтами, які дозволяють виконувати оцінювання загального рівня безпеки руху та встановлювати у процесі аудиту реальні загрози й ризики. На основі отриманих моделей для інтегральної оцінки безпеки руху поїздів можна провести технічний аудит усієї залізниці чи її окремого підрозділу із запропонуванням реалізації відповідних заходів впливу на наявні джерела небезпеки з метою зниження ризиків й підвищення локального чи загального рівня безпеки руху поїздів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.203 + У052.9(4УКР)837

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Окороков А. М. 
Підвищення ефективності функціонування залізничного транспорту за рахунок розвитку транспортних коридорів / А. М. Окороков, І. Л. Журавель, В. В. Журавель, А. В. Журавель, О. Г. Федоряка // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 15. - С. 66-71. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Світові тенденції подальшого збільшення обсягів міжнародних перевезень обумовлюють актуальність підвищення ефективності функціонування залізничного транспорту за рахунок подальшого розвитку існуючої мережі транспортних коридорів. Для дослідження сучасного стану та тенденцій розвитку міжнародних транспортних коридорів (МТК) на Євро-Азійському простору за умов формування глобальної транснаціональної залізничної мережі, а також основних проблем функціонування прикордонних переходів застосовано системний аналіз. Регресійний аналіз використаний для дослідження динаміки показників функціонування МТК і побудови відповідних регресійних моделей. Досліджено динаміку показників функціонування МТК, побудовано регресійні моделі та розроблено схему національної мережі транспортних коридорів України з урахуванням особливостей рельєфу місцевості. Одержані в результаті дослідження результати дозволяють підвести наукове підгрунтя під вибір тих об'єктів інфраструктури, вдосконалення яких забезпечить підвищення ефективності функціонування залізничного транспорту країни в цілому. Практична значимість. Отримані результати можна застосувати для виявлення зон тяжіння промислових районів і крупних населених центрів до основних напрямків МТК і відповідно для обгрунтування найбільш доцільних об'єктів інфраструктури, що вимагають подальшого вдосконалення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Вернигора Р. В. 
Перспективи експортних перевезень зернових вантажів у контейнерах / Р. В. Вернигора, А. М. Окороков, П. С. Цупров, Р. Ш. Рустамов // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 16. - С. 22-30. - Бібліогр.: 31 назв. - укp.

Мета роботи - аналіз проблем та перспектив використання технології транспортування зернових вантажів у контейнерах, а також оцінка економічної ефективності залізничних контейнерних перевезень зерна, у порівнянні з технологією його перевезення у вагонах-зерновозах. В процесі дослідження використані методи аналізу і синтезу для вивчення змісту та основних положень наукових публікацій щодо стану логістичної системи перевезення українського зерна на експорт, досвіду мультимодальних перевезень зернових вантажів, методи техніко-економічних розрахунків та визначення тарифів на перевезення. Україна є потужним виробником та експортером зерна. Логістична система транспортування українського зерна від виробників у морські порти на експорт наразі демонструє свою неефективність. Перспективною альтернативою традиційній технології перевезення зерна в вагонах-зерновозах чи в автозерновозах є його транспортування в контейнерах. При цьому забезпечується мультимодальність логістичного ланцюга доставки зерна від виробників у порти та зменшення витрат на перевезення на 30 - 60 %, а загальних логістичних витрат - на 5 - 15 %. Одержані під час дослідження результати дозволяють підвести наукове та економічне підгрунтя для розвитку та удосконалення системи мультимодальних перевезень зернових вантажів, а також оптимізацію параметрів її окремих ланок. Розвиток системи мультимодальних перевезень зерна в Україні дозволить підвищити ефективність логістики його експорту, зменшити вартість логістичної складової у кінцевій вартості українського зерна та відповідно збільшити його конкурентоздатність на зовнішніх ринках та валютні надходження до державного бюджету.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6 + О284.891.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Окороков А. М. 
Удосконалення логістичного ланцюга постачання сировини на виробництво за рахунок впровадження приватної тяги / А. М. Окороков, Р. В. Вернигора, П. С. Цупров, Р. О. Сузак // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 18. - С. 75-87. - Бібліогр.: 32 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження ефективності впровадження приватної локомотивної тяги на обмеженому полігоні залізниці для перевезення сировини окремого підприємства від місця видобутку до місця основного виробництва. В процесі дослідження використані методи аналізу і синтезу для вивчення змісту та основних положень наукових публікацій щодо стану та перспектив використання приватної локомотивної тяги на залізничному транспорті України; методи статистичного аналізу для визначення параметрів функціонування окремих елементів логістичного ланцюга постачання сировини на підприємства від місця видобутку; метод техніко-економічних розрахунків для визначення строку окупності та економічної ефективності запропонованих заходів. Зважаючи на ситуацію, яка склалася на сьогодні з перевезеннями вантажів залізничним транспортом, а саме - з локомотивною тягою, можна стверджувати, що впровадження на окремих напрямках приватної тяги дозволить покращити ситуацію. Таким методом можна значно скоротити оборот рухомого складу, зменшити витрати на транспортування, а також значно скоротити запаси сировини на підприємстві-виробнику. В той же час застосування приватної тяги лише для перевезення приватних вагонів на адресу одного підприємства жодним чином не порушує технологію роботу залізничного транспорту та монополію УЗ в цілому. Позитивний досвід використання аналогічної схеми транспортування в Україні та за кордоном показав, що за наявності можливості залізничних перевезень альтернативними перевізниками або власними локомотивами підприємств підвищується якість та зменшується вартість відповідних транспортних операцій. Одержані в результаті дослідження результати дозволяють підвести наукове підгрунтя під впровадження на окремих напрямках приватної локомотивної тяги, а також оптимізацію логістичних ланцюгів по перевезенню вантажів залізничним транспортом. Оптимізація перевезень вантажів залізничним транспортом за рахунок впровадження приватної тяги здатна зменшити витрати підприємств за рахунок інвестицій у рухомий склад та запаси, що в свою черг у дозволить зменшити собівартість та покращити конкурентоспроможність вироблених товарів на світовому ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: О9 + У9(4УКР)37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Окороков А. М. 
Підвищення ефективності функціонування залізничного транспорту за рахунок розвитку транспортних коридорів / А. М. Окороков, І. Л. Журавель, В. В. Журавель, А. В. Журавель, О. Г. Федоряка // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 15. - С. 66-71. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Світові тенденції подальшого збільшення обсягів міжнародних перевезень обумовлюють актуальність підвищення ефективності функціонування залізничного транспорту за рахунок подальшого розвитку існуючої мережі транспортних коридорів. Для дослідження сучасного стану та тенденцій розвитку міжнародних транспортних коридорів (МТК) на Євро-Азійському простору за умов формування глобальної транснаціональної залізничної мережі, а також основних проблем функціонування прикордонних переходів застосовано системний аналіз. Регресійний аналіз використаний для дослідження динаміки показників функціонування МТК і побудови відповідних регресійних моделей. Досліджено динаміку показників функціонування МТК, побудовано регресійні моделі та розроблено схему національної мережі транспортних коридорів України з урахуванням особливостей рельєфу місцевості. Одержані в результаті дослідження результати дозволяють підвести наукове підгрунтя під вибір тих об'єктів інфраструктури, вдосконалення яких забезпечить підвищення ефективності функціонування залізничного транспорту країни в цілому. Практична значимість. Отримані результати можна застосувати для виявлення зон тяжіння промислових районів і крупних населених центрів до основних напрямків МТК і відповідно для обгрунтування найбільш доцільних об'єктів інфраструктури, що вимагають подальшого вдосконалення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
20.

Вернигора Р. В. 
Перспективи експортних перевезень зернових вантажів у контейнерах / Р. В. Вернигора, А. М. Окороков, П. С. Цупров, Р. Ш. Рустамов // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 16. - С. 22-30. - Бібліогр.: 31 назв. - укp.

Мета роботи - аналіз проблем та перспектив використання технології транспортування зернових вантажів у контейнерах, а також оцінка економічної ефективності залізничних контейнерних перевезень зерна, у порівнянні з технологією його перевезення у вагонах-зерновозах. В процесі дослідження використані методи аналізу і синтезу для вивчення змісту та основних положень наукових публікацій щодо стану логістичної системи перевезення українського зерна на експорт, досвіду мультимодальних перевезень зернових вантажів, методи техніко-економічних розрахунків та визначення тарифів на перевезення. Україна є потужним виробником та експортером зерна. Логістична система транспортування українського зерна від виробників у морські порти на експорт наразі демонструє свою неефективність. Перспективною альтернативою традиційній технології перевезення зерна в вагонах-зерновозах чи в автозерновозах є його транспортування в контейнерах. При цьому забезпечується мультимодальність логістичного ланцюга доставки зерна від виробників у порти та зменшення витрат на перевезення на 30 - 60 %, а загальних логістичних витрат - на 5 - 15 %. Одержані під час дослідження результати дозволяють підвести наукове та економічне підгрунтя для розвитку та удосконалення системи мультимодальних перевезень зернових вантажів, а також оптимізацію параметрів її окремих ланок. Розвиток системи мультимодальних перевезень зерна в Україні дозволить підвищити ефективність логістики його експорту, зменшити вартість логістичної складової у кінцевій вартості українського зерна та відповідно збільшити його конкурентоздатність на зовнішніх ринках та валютні надходження до державного бюджету.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6 + О284.891.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського