Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Оргієць О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Оргієць О. М. 
Урахування етнокультурної складової формування та розвитку територіальних громад під час удосконалення адміністративно-територіального устрою України / О. М. Оргієць // Держава та регіони. Сер. Держ. упр.. - 2011. - Вип. 3. - С. 157-162. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Досліджено етнокультурогенез формування громади як базового рівня реформування адміністративно-територіального устрою України. Доведено, що важливими чинниками під час трансформації територіальних громад, що виступають основними продуцентами локальних інтересів місцевого самоврядування, є ментальні характеристики населення відповідних поселень з урахуванням національних, культурних, історичних особливостей і традицій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.20 + Х809(4УКР)79

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Держав.упр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Оргієць О. М. 
Комунікативна стратегія як дієвий інструмент у просуванні адміністративно-територіальної реформи в Україні / О. М. Оргієць // Держава та регіони. Сер. Держ. упр.. - 2011. - Вип. 4. - С. 102-109. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Розглянуто необхідність розробки комунікативної стратегії для успішної реалізації адміністративно-територіальної реформи в Україні. Обгрунтовано, що до основних напрямів реформування територіального устрою мають входити інформування цільових груп щодо цілей, змісту, очікуваних результатів та наслідків його проведення; налагодження діалогу з громадськістю з метою пошуку оптимальної моделі адміністративно-територіального устрою. Визначено, що важливим компонентом комунікативної стратегії є інформаційна кампанія формування позитивного іміджу реформи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)79

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Держав.упр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Оргієць О. М. 
Етнокультурогенез територіальних громад як фактор реформування адміністративно-територіального устрою України : автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.04 / О. М. Оргієць; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Дніпропетр. регіон. ін-т держ. упр. - Д., 2013. - 20 c. - укp.

Розглянуто загальні закономірності, тенденції впливу етнокультурогенезу територіальних громад на реформування адміністративно-територіальний устрій України. Досліджено основні проблеми існуючого адміністративно-територіального поділу України та пов'язані з ними недоліки системи місцевого самоврядування, обгрунтовуються шляхи вдосконалення територіальної організації влади в Україні. Проаналізовано можливі варіанти проведення реформи адміністративно-територіального устрою України базового рівня, розглянуто основні напрями формування комунізованої територіальної громади з урахуванням етнокультурних та історичних чинників розвитку територіальних громад. Наголошено на основних передумовах інтеграційних процесів, необхідних для успішного впровадження адміністративно-територіальної реформи. Здійснено моделювання територіальних громад на прикладі Запорізької області, більш детально модель наведено на прикладі Бердянського району Запорізької області.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.201 + Ф51(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА403282 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Оргієць О. М. 
Проблемні аспекти державного управління освітніми змінами / О. М. Оргієць // Вісн. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - 2015. - № 3. - С. 84-91. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Досліджено проблему забезпечення інституційної пам'яті в органах державної влади шляхом запровадження інституту наставництва. Розглянуто нормативно-правові документи, які регламентують упровадження в Україні системи наставництва для державних службовців. На основі аналізу вітчизняного та зарубіжного досвіду визначено позитивні результати наставництва для наставників, їх підопічних, органу державної влади. Обгрунтовано, що ретельне планування організації та впровадження системи наставництва, яке передбачає кілька етапів, урахування соціально-психологічних особливостей підопічних зведе до мінімуму потенційні проблеми, що можуть виникнути в процесі наставництва. Більше того, запровадження системи мотивацій для наставників залежно від результатів роботи їх підопічних надасть можливість зміцнити інститут наставництва та зберегти інституційну пам'ять в органах державної влади.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15105 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Оргієць О. М. 
Роль організаційної культури в процесі формування інституційної пам'яті в органах державної влади / О. М. Оргієць // Держава та регіони. Сер. Держ. упр.. - 2016. - Вип. 3. - С. 43-48. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано підходи до тлумачення дефініцій "організаційна культура" та "культура знань" у державній службі. Визначено ступінь впливу організаційної культури на формування інституційної пам'яті в органах державної влади. Розглянуто бар'єри, що заважають розвитку культури знань в організації, та запропоновано можливі шляхи їх мінімізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Держав.упр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Оргієць О. М. 
Розвиток інституційної пам'яті в органах державної влади шляхом організаційного навчання державних службовців / О. М. Оргієць // Держава та регіони. Сер. Держ. упр.. - 2018. - Вип. 1. - С. 138-144. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто види професійного навчання державних службовців, акцентовано на необхідності включення до них організаційного навчання як процесу одержання нових професійних знань або вдосконалення навичок за місцем роботи. Доведено, що організаційне навчання є ефективним методом розвитку інституційної пам'яті органів державної влади. Дані для цього дослідження було зібрано шляхом анкетування 127 державних службовців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Держав.упр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Оргієць О. М. 
Соціальна дилема обміну знаннями в контексті збереження інституційної пам'яті в органах державної влади / О. М. Оргієць // Держава та регіони. Сер. Держ. упр.. - 2020. - № 1. - С. 78-86. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Розглянуто фактори, які негативно впливають на поведінку обміну знаннями, серед них - бюрократична організаційна система, яка притаманна органам державної влади. Доведено, що ієрархічна структура, бюрократія, недостатнє врахування ролі та значення людського чинника в ефективній роботі, недооцінення ролі неформальних структур у межах формальної організації продукують негативний прогноз для інновацій, мотивації державних службовців та організаційну ефективність в обміні знаннями. На основі аналізу попередніх досліджень наголошено, що обмін особистими знаннями зі своїми колегами несе певну вартість для деяких людей і може спричинити на організаційному рівні дилему про співпрацю, подібну до дилеми суспільного блага. З цієї точки зору держслужбовець має два варіанта: дотримуватися стратегії співпраці, за якої він готовий поділитися знаннями або надати свій внесок в організаційний обмін знаннями, або стратегії дефектів, коли службовець вирішує безкоштовно використовувати ресурс організації або очікує, що спільне благо виготовлять інші колеги. Проведена в листопаді 2019 року розвідка шляхом анкетування 86 державних службовців райдержадміністрацій підтвердила, що залежно від позиції окремих службовців в організації та багатьох інших факторів рівень соціальної дилеми може змінюватися під час обміну знаннями. Впорядивши низку цих чинників у три основні категорії, було запропоновано такі механізми подолання ситуації ісоціальної дилемиі, які можуть підвищити рівень участі державних службовців у програмах обміну знаннями: втручання, спрямовані на реструктуризацію виплат за внесок; механізми підвищення ефективності індивідуального внеску держслужбовців у суспільне благо; втручання, які сприяють груповій ідентичності та відповідальності. Для кожного із цих типів рішень було визначено конкретні практики, деякі з яких уже застосовуються в державному управлінні. Ці практики мають дуже різноманітний характер: деякі стосуються того, як мають бути розроблені системи інформацій, а інші пов'язані зі структурою організації чи організаційною політикою щодо людських ресурсів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4Укр)011

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Держав.упр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Оргієць О. М. 
Соціальна дилема обміну знаннями в контексті збереження інституційної пам'яті в органах державної влади / О. М. Оргієць // Держава та регіони. Сер. Держ. упр.. - 2020. - № 1. - С. 78-86. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Розглянуто фактори, які негативно впливають на поведінку обміну знаннями, серед них - бюрократична організаційна система, яка притаманна органам державної влади. Доведено, що ієрархічна структура, бюрократія, недостатнє врахування ролі та значення людського чинника в ефективній роботі, недооцінення ролі неформальних структур у межах формальної організації продукують негативний прогноз для інновацій, мотивації державних службовців та організаційну ефективність в обміні знаннями. На основі аналізу попередніх досліджень наголошено, що обмін особистими знаннями зі своїми колегами несе певну вартість для деяких людей і може спричинити на організаційному рівні дилему про співпрацю, подібну до дилеми суспільного блага. З цієї точки зору держслужбовець має два варіанта: дотримуватися стратегії співпраці, за якої він готовий поділитися знаннями або надати свій внесок в організаційний обмін знаннями, або стратегії дефектів, коли службовець вирішує безкоштовно використовувати ресурс організації або очікує, що спільне благо виготовлять інші колеги. Проведена в листопаді 2019 року розвідка шляхом анкетування 86 державних службовців райдержадміністрацій підтвердила, що залежно від позиції окремих службовців в організації та багатьох інших факторів рівень соціальної дилеми може змінюватися під час обміну знаннями. Впорядивши низку цих чинників у три основні категорії, було запропоновано такі механізми подолання ситуації ісоціальної дилемиі, які можуть підвищити рівень участі державних службовців у програмах обміну знаннями: втручання, спрямовані на реструктуризацію виплат за внесок; механізми підвищення ефективності індивідуального внеску держслужбовців у суспільне благо; втручання, які сприяють груповій ідентичності та відповідальності. Для кожного із цих типів рішень було визначено конкретні практики, деякі з яких уже застосовуються в державному управлінні. Ці практики мають дуже різноманітний характер: деякі стосуються того, як мають бути розроблені системи інформацій, а інші пов'язані зі структурою організації чи організаційною політикою щодо людських ресурсів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4Укр)011

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Держав.упр. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського