Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Очкас М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
| | | | |
1. |
Мищенко С. Г. Адаптация маркетинговой деятельности предприятия / С. Г. Мищенко, М. В. Очкас, В. Н. Тимохин // Модели упр. капиталом. Новое в экон. кибернетике: Сб. науч. ст. - 1999. - № 2. - С. 54-70. - Библиогр.: 3 назв. - рус.Проведен анализ основных подходов к организации и планированию маркетинговой деятельности предприятия как идеологии производства, введено понятие среды маркетинговых взаимодействий, предложена концепция адаптивного маркетинга.При формализации концепция адаптивного маркетинга представлена в виде двухконтурной системы адаптивного управления. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70218 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Очкас М. В. Адаптация маркетинговой деятельности предприятия / М. В. Очкас, В. Л. Петренко, В. Н. Тимохин; НАН Украины. Ин-т экономики пром-сти. - Донецк, 1998. - 22 c. - Библиогр.: 3 назв. - рус.Проведен анализ основных подходов к организации и планированию маркетинговой деятельности предприятия как идеологии производства. Введено понятие среды маркетинговых взаимодействий, предложена концепция адаптивного маркетинга. При формализации концепция адаптивного маркетинга представлена в виде двухконтурной системы адаптивного управления. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322
Рубрики:
Шифр НБУВ: Р84690 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Макаров К. Г. Моделирование процессов принятия решений в производственно-экономической системе / К. Г. Макаров, М. В. Очкас, В. Л. Петренко, А. Г. Ремпель; Донец. гос. ун-т. - Донецк, 1998. - 27 c. - Библиогр.: 6 назв. - рус.Изложена модель взаимодействия системы управления и системы производства. Введены показатели, характеризирующие качество работы системы управления. Раскрыт механизм взаимодействия подразделений системы управления между собой и системой производства. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)210.11 + У9(4УКР)290-210.11
Рубрики:
Шифр НБУВ: Р85499 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Очкас М. В. Моделювання маркетингових рішень в управлінні виробничим комплексом : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.03.02 / М. В. Очкас; Донец. держ. ун-т. - Донецьк, 2000. - 18 c. - укp.Досліджено питання прийняття маркетингових рішень на основі економіко-математичного моделювання процесів з метою найкращого виявлення ринкових потреб та врахування споживчих пріоритетів. Розглянуто та проаналізовано основні концепції управління маркетингом, доповнені механізмами, методами та моделями маркетингового управління. Розроблено моделі структурної сталості промислового комплексу на підставі синергетичного ефекту, моделі поведінки споживачів та виробників. Висвітлено методи вибору маркетингових рішень у разі формування цільової аудиторії, оптимізації витрат на рекламу, сегментування ринку, рівноважного ціноутворення та принципи створення інтегрованої системи підтримки маркетингових рішень. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У.в611 + У9(4УКР)210.301
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА310518 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|