Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Павленко Ф$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Павленко Ф. Повышение конкурентоспособности производства в странах с переходной экономикой / Ф. Павленко, Н. Якубовский // Экономика Украины. - 1998. - № 11. - С. 42-51. - рус.Розглядаються теоретичні і практичні питання організації роботи з підвищення конкурентоспроможності в країнах з перехідною економікою, зокрема України і Російської Федерації. Дається оцінка їх національних умов щодо забезпечення і ефективності використання факторів виробництва у порівнянні з економічно розвинутими країнами ринкової економіки. Даються пропозиції щодо активізації впливу держави на процеси підвищення конкурентоспроможності національних товаровиробників, визначаються завдання і основні заходи, які мають скласти основу державної і промислової політики. Ключ. слова: Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж28369 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Павленко Ф. Про гуманізацію і гуманітаризацію фізичної освіти / Ф. Павленко // Шлях освіти. - 2008. - № 4. - С. 10-12. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Узагальнено результати десятирічного впровадження у практику середніх загальноосвітніх шкіл України принципів гуманізації й гуманітаризації фізичної освіти, закладених в навчальні програми 1996 р. Розкрито зміст та головні аспекти гуманітаризації процесу навчання фізики. Аргументовано думку, що посилення гуманітарного аспекту навчання фізики стало за цей період швидше компенсуючим і тактичним, обмеженим у часі, ніж усталеним і стратегічним. Визначено перспективи вирішення завдань гуманізації й гуманітаризації навчання фізики. Акцентовано увагу на тому, що реалізація даних завдань не відкидає розгляду досягнень технічної культури людства, а змінює директивні технократичні підходи до їх вивчення на діалогічні, рівноправні з гуманістичними та гуманітарними підходами та вимагає високого рівня педагогічної культури вчителя. Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|