Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Павлович А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Афонина Г. Б. 
Роль свободнорадикальных процессов в иммунорегуляции / Г. Б. Афонина, Е. В. Русин, А. В. Павлович // Доп. НАН України. - 1999. - № 6. - С. 183-187. - Библиогр.: 15 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*74*112 + Е60*723 + Р252.325

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22412/а Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Павлович А. В. 
Особливості педагогічної діяльності викладача іноземної мови в рамках особистісноорієнтованого навчання / А. В. Павлович, О. С. Амерідзе // Advanced education : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 2. - С. 81-89. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто особливості організації роботи викладача іноземної мови з використанням принципів особистісноорієнтованого навчання (ООН). Освітні реформи вплинули на діяльність викладачів іноземної мови вищих навчальних закладів України, що відобразилось в педагогічно-методичній реорієнтації. Проаналізовано педагогічну та методичну складові діяльності викладача в межах вищезгаданого підходу з врахуванням вимог до професійної підготовки викладача, його готовності працювати зі студентами. Професійна усталеність викладача, його підготовленість мають невід'ємно важливе значення. Комунікативний підхід є одним з елементів ООН, що може бути ефективним засобом побудови діалогу між викладачем та студентом. Також студент одержує змогу реалізувати свій особистісний потенціал, в чому викладач йому надає необхідну допомогу. Викладач є не просто джерелом знань для, але й тим, хто допомагає студентові вчитися, розвивати свою особистість. Організація навчального процесу вимагає врахування його психологічних та педагогічних складових. Студент є суб'єктом навчання, особистістю з індивідуальними та віковими особливостями, які педагог має обов'язково враховувати. Метою вивчення іноземної мови є вміння користуватися нею в спілкуванні. ООН надає змогу педагогові надати студентам умови, які дозволяють максимально вчитися спілкуватися іноземною мовою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 п2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського