Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Палка О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Палка О. В. 
Підготовка іноземних студентів вищих навчальних закладів технічного профілю України до вивчення професійної лексики : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Палка; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2003. - 18 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено модель підготовки іноземних студентів вищих навчальних закладів технічного профілю України до вивчення професійної лексики. Експериментально доведено, що ефективність навчання іноземних студентів вищих навчальних закладів технічного профілю можна значно підвищити за умов реалізації запропонованої моделі. Відзначено, що її позитивний вплив на результати навчальної діяльності досягається шляхом впровадження педагогічної технології табличного моделювання граматичних структур професійного мовлення з використанням професійної лексики, структурним компонентом якої є запропоновані таблиці-схеми. Надана педагогічна технологія табличного моделювання реалізується за алгоритмом використання в ході конструювання речень з 45-ти таблиць-схем, що охоплюють найважливіші теми морфології української мови та є матричною структурою табличного моделювання. Значну увагу приділено визначенню критеріїв готовності іноземних студентів до вивчення професійної лексики, серед яких - критерії готовності іноземних студентів до сприймання професійної інформації, усної та письмової комунікації. Введено до наукового обігу поняття "табличне моделювання професійного мовлення". Подальшого розвитку набули поняття "комунікативний підхід", "професійно-орієнтовані тексти", "табличне моделювання", "полілогічне та діалогічне мовлення".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Вдович С. М. 
Мовна підготовка як умова професійної адаптації учнів професійно-технічних навчальних закладів : навч.-метод. посіб. / С. М. Вдович, О. В. Палка; Нац. акад. пед. наук України, Львів. наук.-практ. центр проф.-техн. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 135 c. - Бібліогр.: с. 126-135 - укp.

Розглянуто теоретичні основи професійної адаптації, критерії визначення її ефективності, співвідношення професійної адаптації та професійної орієнтації. Визначено можливості та проблеми професійної адаптації учнівської молоді у ПТНЗ, показано особливості її мовної підготовки. Проаналізовано сучасні методики та основні підходи до викладання курсу англійської мови з професійною метою. Надано відомості про можливості впровадження інноваційних методів і новітніх педагогічних технологій у мовну підготовку учнів ПТНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)7 + Ю952.14 + Ш143.21-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762048 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Палка О. В. 
Елементи професійної адаптації учнів ПТНЗ у процесі вивчення іноземних мов / О. В. Палка // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 6. - С. 140-146. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Доведено позитивний вплив високого рівня фахової підготовки викладача на процес професійної адаптації учнів ПТУЗ під час вивчення іноземних мов.

Доказано позитивное влияние высокого уровня профессиональной подготовки преподавателя на процесс профессиональной адаптации учащихся ПТУ на уроках изучения иностранного языка.

The elements of vocational school students' professional adaptation in the process of learning foreign languages with the help of professionally directed teaching course are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.431 + Ю952.14 + Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Палка О. 
Аналіз мовних потреб учнів ПТНЗ із метою підготовки ефективної програми курсу англійської мови для професійних потреб / О. Палка // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 1. - С. 223-230. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

З метою створення ефективної програми курсу англійської мови професійного спрямування для учнів ПТНЗ проаналізовано їх мовні потреби за допомогою розроблених протоколів опитування та спостереження. Для визначення потреб учнів Львівського професійного ліцею побутового обслуговування у наповненні змісту курсу англійської мови професійною лексикою проведено спеціальне експериментальне дослідження, за результатами якого з'ясовано реальний стан володіння іноземною мовою учнями даного навчального закладу та визначено питання, які необхідно вирішити у процесі підготовки програм спецкурсів професійного спрямування.

С целью подготовки эффективной программы курса английского языка профессиональной направленности для учащихся ПТУЗ осуществлен анализ их языковых потребностей при помощи разработанных протоколов опроса и наблюдения. Для определения потребностей учащихся Львовского профессионального лицея бытового обслуживания в наполнении содержания курса английского языка профессиональной лексикой проведен констатирующий эксперимент, в ходе которого выяснено реальное состояние владения английским языком учащимися данного учебного заведения и определены вопросы, которые необходимо решить при подготовке программ спецкурсов.

For the creation of the effective ESP course program it is suggested to make the analysis of vocational school students' language needs with the help of the survey by questionnaire and observation protocols.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912-2 + Ч464(4УКР)717

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Палка О. В. 
Використання WEB-ресурсів при вивченні англійської мови з професійною метою у ПТНЗ / О. В. Палка // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 2. - С. 90-96. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто доцільність створення WEB-додатків до існуючих курсів у формі серії уроків або вправ для самостійної роботи із використанням WEB-ресурсів під час вивчення англійської мови у ПТНЗ.

Рассмотрена целесообразность создания WEB-приложения к существующим курсам в форме серии уроков или упражнений для самостоятельной работы с использованием WEB-ресурсов при изучении английского языка в ПТУЗ.

The advisability of the creation of a WEB-appendix to the existing courses in the form of a lessons series or exercises for individual work with the WEB- recourses usage in the process of studying English at vocational schools are considered


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912.2 + Ч461.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Палка О. 
Європейський Мовний Портфель і його роль у професійному становленні майбутнього фахівця / О. Палка // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 2. - С. 76-82. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано компоненти Європейського Мовного Портфеля та його значення для професійного становлення спеціаліста у процесі професійної підготовки у ПТНЗ, оскільки саме ланка ПТНЗ в освітньому ланцюзі "школа - професійний навчальний заклад - вища школа" практично не досліджена. Охарактеризовано Європейський Мовний Портфель як пакет документів, за допомогою яких ті, хто навчається, збирають і систематизують свої досягнення, відображають свій досвід у вивченні іноземних мов, представляють зразки виконаних робіт, а також одержані свідоцтва і сертифікати. Подано графічний вигляд Портфеля з детальним роз'ясненням всіх його розділів.

Проанализированы компоненты Европейского Языковый Портфеля и его значение для профессионального становления специалиста в процессе профессиональной подготовки в ПТУ, поскольку именно звено ПТУ в образовательном цепи "школа - профессиональное учебное заведение - высшая школа" практически не исследована. Охарактеризован Европейский Языковой Портфель как пакет документов, с помощью которых те, кто учится, собирают и систематизируют свои достижения, отражают свой опыт в изучении иностранных языков, представляют образцы выполненных работ, а также полученные свидетельства и сертификаты. Дан графический вид Портфеля с подробным разъяснением всех его разделов.

Analyzed the components of the European Broadcasting Portfolio and its value for professional development specialist in training in vocational schools, vocational schools since it is the link in the education chain "School - vocational school - High School" is practically not been investigated. We characterize the European Language Portfolio as a set of documents by which those who are learning to collect and organize their achievements, express their experience in learning foreign languages, are examples of work performed, and received certificates and certificates. Filed graphical view of the Portfolio with a detailed explanation of all its sections.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш121(4) + Ш12-912 + Ч464(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Палка О. 
Метод синхронного спілкування за допомогою комп'ютера в іншомовній підготовці / О. Палка // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 5. - С. 85-92. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Охарактеризовано напрями застосування комп'ютерів у процесі мовної підготовки та детально розглянуто метод синхронного спілкування за допомогою комп'ютера, який активно впроваджується в процес викладання іноземної мови з метою розширення можливостей студентів під час її вивчення в реальному режимі через спілкування, орієнтоване на значення і форму. Показано переваги застосування даного методу, який полягає у створенні робочих груп, що складаються з двох людей: студента-новачка та мовного експерта, що відпрацьовують завдання у межах конкретної розмовної теми. Ця форма співпраці у вигляді надання миттєвої допомоги у режимі он-лайн отримала назву скафолдінг. Підкреслено, що таке співробітництво дозволяє реалізувати якісне соціальне спілкування в загальному комунікативному контексті.

Охарактеризованы направления применения компьютеров в процессе языковой подготовки и детально рассмотрен метод синхронного общения посредством компьютера, который активно внедряется в процесс преподавания иностранного языка в целях расширения возможностей студентов при его изучении в реальном режиме через общение, ориентированное на значение и форму. Показаны преимущества применения данного метода, заключающегося в создании рабочих групп, состоящих из двух человек: студента-новичка и языкового эксперта, которые отрабатывают задачи в рамках конкретной разговорной темы. Эта форма сотрудничества в виде предоставления мгновенной помощи в режиме он-лайн получила название скафолдинг. Подчеркнуто, что такое сотрудничество позволяет реализовать качественное социальное общение в общем коммуникативном контексте.

The article considers the method of synchronic computer-mediated communication in foreign languages teaching that is being actively introduced into the process of a foreign language teaching to widen students' possibilities while learning it in the real regime via communication oriented to the meaning and the form. The essence of the above mentioned method lies in the necessity to form working groups that consist of two persons: a student-fresher and a language expert and whose successful cooperationhelps to realize qualitative social communication in the general communicative context.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11 + Ш12-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Палка О. В. 
Можливості інтегрованих уроків із мови та спеціальності для розвитку навичок іншомовної діяльності учнів ПТНЗ / О. В. Палка // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 3. - С. 102-110. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На підставі досліджень з проблем методики навчання англійської мови та результатів опитування учнів Львівського професійного ліцею побутового обслуговування узагальнено форми та методи навчання іноземної мови, що сприяють її використанню майбутніми фахівцями сфери послуг у професійній діяльності. Розглянуто можливості інтегрованих уроків із мови та занять зі спеціальності для розвитку навичок іншомовної діяльності учнів ПТНЗ. Запропоновано типи читання, навички усного мовлення, рольової гри, що забезпечують професійно спрямоване викладання англійської мови.

На основании исследований по проблемам методики обучения английскому языку и результатам опроса учащихся Львовского профессионального лицея бытового обслуживания обобщены формы и методы преподавания языка, способствующие его использованию будущими специалистами сферы услуг в профессиональной деятельности. Рассмотрены возможности интегрированных языковых уроков и занятий по специальности для развития навыков иноязычной деятельности учащихся ПТУ. Предложены типы чтения, навыки устной речи, ролевой игры, обеспечивающие профессионально направленное преподавание английского языка.

With the help of research on methods of teaching English language and the results of a survey of students of the Lviv professional lyceum public service synthesized forms and methods of language teaching, facilitating its use by future professionals in the service professions. The possibilities of integrated lessons in language and specialty classes for the development of foreign language skills of vocational students. Proposed types of reading, oral communication skills, role play, providing professionally directed teaching English. Examples of game situations, which can be used during the integrated language classes and workshops specializing in students of senior courses of the specialty УbarberФ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Палка О. 
Мультимедійні засоби навчання в іншомовній підготовці майбутнього фахівця / О. Палка // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 5. - С. 42-48. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблему використання мультимедійних засобів навчання, які розширюють та урізноманітнюють програму вивчення іноземної мови учнями ПТНЗ, надають доступ до різноманітних автентичних матеріалів, розширюють мотивацію до навчання, надаючи учням працювати над мовою у зручному для них темпі і сприяють таким чином індивідуалізації навчання й ефективному оволодінню іноземною мовою. Визначено позитивні аспекти використання мультимедійних засобів в освітньому процесі. Зауважено, що учитель повинен уміти користуватися різноманітними програмами: спец-програмами, програмами для створення слайд-шоу, або відеороликів, мати елементарні навички роботи з мультимедійною дошкою, використовувати ресурси Інтернету тощо.

Рассмотрена проблема использования мультимедийных средств обучения, которые расширяют и разнообразят программу изучения иностранного языка учащимися ПТУ, предоставляя доступ к различным аутентичным материалам, расширяют мотивацию к обучению, предоставляя учащимся работать над языком в удобном для них темпе, способствуя, таким образом, индивидуализации обучения и эффективному овладению иностранным языком. Определены положительные стороны использования мультимедийных средств в образовательном процессе. Отмечено, что учитель должен уметь пользоваться различными программами: спец-программами, программами для создания слайд-шоу, видеороликов, иметь элементарные навыки работыс мультимедийной доской, использовать ресурсы Интернета и т.д.

The problem of the use of multimedia learning tools that enhance and diversify the program of study of foreign language learners a vocational school, providing access to a variety of authentic materials, broaden the motivation to learn, allowing students to work on the language in their own pace, contributing, thus, individualization of learning and effective acquisition of a foreign language. Are defined as benefits of using multimedia in the educational process. It is noticed that the teacher should be able to use different programs: special-programs, programs for creating slide shows, or movies, have a basic familiarity with multimedia board, use the resources of the Internet and so on.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського