Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Палтишев М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Палтишев М. 
Від звичайних дітей до дітей індиго, або як формувати наукове мислення учнів / М. Палтишев // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 2. - С. 18-21. - укp.

Розглянуто особливості дітей нового покоління, так званих дітей індиго. Визначено різницю між масовим навчанням та індивідуальним підходом до кожного учня. Висвітлено проблему формування наукового мислення в учнів, розвиток їх творчого потенціалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Палтишев М. 
Чи можна сьогодні захистити профтехосвіту? / М. Палтишев // Проф.-техн. освіта. - 2010. - № 3. - С. 14-16. - укp.

Висвітлено актуальну проблему реформування сучасної профтехосвіти. Розглянуто систему розвитку професійної освіти. Визначено її значення для соціального захисту підлітків. Охарактеризовано систему навчання вищого професійного училища №1 у Одесі, де діти здобували середню освіту та різні робітничі спеціальності. Зазначено, що система професійно-технічної освіти - це одна з наймолодших систем освіти. Зроблено висновок про те, що систему професійно-технічної освіти слід розвивати на новій основі із збереженням десятирічних традицій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Палтишев М. 
Педагогіка розуміння / М. Палтишев // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2013. - № 2. - С. 52-56. - укp.

Актуалізовано найболючіші проблеми сучасної школи, розкрито причини їх виникнення та на прикладах продемонстровано "як" і "що" робити вчмтелям, щоб їх позбутися назавжди. Запропоновано вчителям опанувати "педагогіку розуміння", оскільки на сучасному етапі розвитку освіти такі особисті підходи, як педагогіка розуміння, мають стати основою для розвитку дитини, підтримкою її у складний час розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16674 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського