Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Палютин А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Тимошенков И. В. 
Экономическая безопасность в контексте современной концепции маркетинга / И. В. Тимошенков, А. М. Палютин // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.". - 2000. - Т. 6. - С. 406-412. - Библиогр.: 1 назв. - рус.

Визначено зміст конкурентної стратегії підприємства за умов перехідної економіки України та основних моделей її реалізації. Доведено, що маркетинг, перш за все, є одним з напрямків ефективного маніпулювання вибором людини і, саме тому, його можна визначити як одну з найагресивнішіх сучасних соціальних технологій. Визначено зміст і структуру системи економічної безпеки підприємства. Обгрунтовано, що саме маркетинг треба розглядати як головний напрямок формування та реалізації всієї системи економічної безпеки підприємства.


Ключ. слова: економічна безпека, економічна система, маркетинг, ринкова конкуренція, конкурентна перевага, конкурентна стратегія, Портер Майкл
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69505 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Палютин А. М. 
Место и роль образовательной услуги в процессе воспроизводства / А. М. Палютин // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.". - 2002. - Т. 8. - С. 306-318. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Сформульовано головні характеристики освітньої послуги у процесі суспільного відтворення, такі як ціна та вартість, описано особливості освітньої послуги як специфічного товару. Проаналізовано погляди різних економістів на освітню послугу як товар, таких як К. Маркс, В.Є. Козак, Д. Рікардо, К. Вальтух, В. Яковлєв та ін. Охарактеризовано різні вартісні форми освітньої послуги: мінову, споживчу, національну, інтернаціональну. Наведено визначення та характеристики національної та інтернаціональної вартості освітньої послуги. Проаналізовано вплив зміни співвідношення попиту та пропозиції на освітні послуги в окремій державі на інтернаціональну вартість освітніх послуг.

Сформулированы основные характеристики образовательной услуги в процессе общественного воспроизводства, такие как цена и стоимость образовательной услуги, описаны особенности образовательной услуги как специфического товара. Проанализированы взгляды различных экономистов на образовательную услугу как товар, таких как К. Маркс, В.Е. Козак, Д. Рикардо, К. Вальтух, В. Яковлев и др. Описаны различные стоимостные формы образовательной услуги: меновая, потребительная, национальная, интернациональная, даны их подробные характеристики. Приведены определения и характеристики национальной и интернациональной стоимости образовательной услуги. Проанализировано влияние изменения соотношения спроса и предложения на образовательные услуги в отдельном государстве на интернациональную стоимость образовательных услуг.


Ключ. слова: образовательная услуга, стоимость, цена, экономика образования, потребительная стоимость, меновая стоимость, интернациональная стоимость, национальная стоимость.
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30к94 + У549:430/49

Шифр НБУВ: Ж69505 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського