Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Палюх І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Палюх І. О. 
Методичні аспекти формування маркетингової товарної політики підприємств / І. О. Палюх, О. В. Безпалько // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2007. - № 21. - С. 84-86. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто сутність маркетингової товарної політики (МТП) як важливої складової ефективної діяльності підприємств і з'ясовано необхідність її формування. Визначено основні складові формування МТП. Розроблено та запропоновано методичний підхід до її формування на підприємстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71985 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського