Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (14)
Пошуковий запит: (<.>A=Паньків Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Козак Р. С. 
Кристалічна структура та магнітні властивості сплавів твердих розчинів у системі Tm - Ge - Si / Р. С. Козак, С. Я. Пукас, Ю. К. Гореленко, Р. Є. Гладишевський, Д. В. Лабовка, Л. І. Паньків, В. М. Цмоць // Сенсор. електрон. і мікросистем. технології. - 2009. - № 2. - С. 49-55. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г522.1 + Г534.512

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24835 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Паньків Л. П. 
Енергетична оцінка окремих технологічних елементів, порід та систем виробництва продукції вівчарства в зоні Лісостепу України : Автореф. дис... канд. с.-г. наук : 06.02.04 / Л. П. Паньків; УААН. Ін-т тваринництва. - Х., 2005. - 20 c. - укp.

Висвітлено проблему пошуку нових технологічних рішень для забезпечення собівартості та підвищення конкурентоспроможності галузі вівчарства. Визначено вміст валової енергії в продукції вівчарства залежно від віку, статі, генотипу. Одержано дані ефективності конверсії енергії корму в продукцію вівцями різних напрямів продуктивності. Обгрунтовано річні норми заготівлі кормів та їх структуру за різного рівня продуктивності овець з урахуванням енергетичних витрат на вирощування кормових культур і виробництво кормів. Визначено енергетичну та економічну ефективність виробництва продукції вівчарства залежно від рівня продуктивності овець за умов стійлово-пасовищної та пасовищно-стійлової систем утримання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П661-6(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339255 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Паньків Л. І. 
Теорія та методика підготовки майбутнього вчителя до керівництва учнівськими музичними колективами : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. І. Паньків; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 19 c. - укp.

Вперше створено й експериментально апробовано організаційно методичну систему підготовки майбутніх учителів до керівництва учнівськими музичними колективами. Розроблено зміст і структуру готовності студентів музичних спеціальностей до керівної діяльності, обгрунтовано систему критеріїв і показників її сформованості. Конкретизовано сутність педагогічного керівництва учнівськими музичними колективами, визначено основні принципи та педагогічні умови його здійснення. Запропоновано форми та методи навчальної роботи, спрямовані на самореалізацію учнів у сумісному музикуванні засобами полілогу. Обгрунтовано технологію керівництва дитячим мистецьким колективом і визначено шляхи її реалізації у навчально-виховному процесі. Доведено необхідність застосування особистісно орієнтованого підходу у мистецькому навчанні та вихованні та удосконалено методику підготовки майбутніх учителів музики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-3-68 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336803 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Товстолиткін О. І. 
Особливості переходу парамагнетик - феромагнетик у частково кристалізованих плівках заміщених натрієм манганітів лантану / О. І. Товстолиткін, В. В. Дзюблюк, О. І. Матвієнко, В. М. Цмоць, Л. І. Паньків, І. С. Паньків // Металлофизика и новейшие технологии. - 2010. - 32, № 4. - С. 459-474. - Бібліогр.: 37 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В379.226 + В379.251 + В379.27

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж14161 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Мельничук С. Г. 
Розвиток пам'яті у контексті професійного становлення майбутнього вчителя музики / С. Г. Мельничук, Л. І. Паньків // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 11, ч. 1. - С. 157-163. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто феномен пам'яті в контексті становлення майбутнього вчителя музики. Розглянуто процеси пам'яті (запам'ятовування, зберігання, відтворення та забування) в наукових дослідженнях науковців фізіологів, біохіміків, психологів. Зазначено щодо залежності процесів пам'яті від діяльності людини. Визначено види пам'яті майбутнього вчителя музики та окреслено шляхи їх розвитку. Проаналізовано комплекс педагогічних дій щодо активізації окреслених видів пам'яті відповідно до специфіки навчальної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-34:Ю9 + Ю935.12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Паньків Л. І. 
Магнітні та електричні властивості заміщених натрієм манганітів лантану : автореф. дис. ... канд. фіз.-мат. наук : 01.04.10 / Л. І. Паньків; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці, 2013. - 20 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В379.27,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА403133 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Паньків Л. І. 
Теоретико-методичні засади формування художніх орієнтацій старшокласників у процесі музично-театральної діяльності : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / Л. І. Паньків; Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля. - Київ, 2021. - 40 c. - укp.

Науково обґрунтовано та висвітлено теоретичні і методичні засади формування художніх орієнтацій учнів старшого шкільного віку, що дало змогу розкрити особливості їх духовного зростання шляхом активізації внутрішніх ресурсів особистості щодо ціннісного пізнання мистецтва, вибудови власної системи художніх поглядів, переконань, настанов, ідеалів як вектору творчої самореалізації в мистецькій діяльності. Розкрито сутність художніх орієнтацій старшокласника як системи ставлень особистості до мистецтва та явищ художньої культури. Формами вираження художніх орієнтацій виступають переконання, настанови, переваги, ідеали та смаки особистості щодо образного змісту, формотворчих характеристик мистецтва, його стильових та жанрових особливостей. Художні орієнтації визначають спрямованість художнього пізнання, оцінювання мистецтва і самовираження в художньої творчості. Розроблено структуру художніх орієнтацій старшокласників, що охоплює єдність мотиваційно-спонукального, пізнавально-інформаційного, емоційно-оцінного, творчо-діяльнісного компонентних блоків. Визначено функції художніх орієнтацій: аксіологічну, творчо-спонукальну, самоорганізаційну; когнітивну, евристичну, художньо-концептуальну, світоглядну; гедоністичну, самоідентифікаційну, оцінну, компенсаційну, сугестивну, естетичну, катарсичну; комунікативну, соціалізуючу, культуротворчу, просвітницьку, які реалізуються у відповідності до структурно-компонентних блоків. На основі сутнісної характеристики досліджуваного явища розроблено критерії сформованості художніх орієнтацій старшокласників (мотиваційно-емоційний; інформаційно-когнітивний; ціннісно-рефлексивний; творчо-презентативний), за якими виявлено рівні вираженості досліджуваного явища: суб'єктивно-інтуїтивний (низький), стереотипно-продуктивний (середній), функціонально-креативний (високий). Представлено інноваційну систему формування художніх орієнтацій старшокласників у процесі музично-театральної діяльності, теоретичну основу якої становить аксіологічно-рефлексивний підхід, що передбачає стимулювання та підтримку глибоко суб'єктивного осягнення учнями цінностей художньої культури, виявлення особистісного ставлення до них та визначення пріоритетів власного художнього саморозвитку. Цілісність запропонованої системи визначається взаємообумовленістю її складників: цільового (мета, завдання), теоретико-методологічного (концептуальні підходи, принципи), змістового (навчальні програми, курси, тренінги), функціонально-процесуального (функції, педагогічні умови, форми і методи, етапи впровадження), результативно-оцінного (критерії, діагностичні методики, рівні). Висвітлено результати експериментальної перевірки ефективності запропонованої системи формування художніх орієнтацій старшокласників у процесі музично-театральної діяльності, що доводять її дієвість та доцільність використання в педагогічному процесі позашкільних закладів мистецької освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.2 + Щ33 р2 + Щ31 р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА450185 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Паньків Л. І. 
Формування художніх орієнтацій старшокласників у процесі музично-театральної діяльності: теорія, меодологія, методика : монографія / Л. І. Паньків; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2020. - 376 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Висвітлено проблему формування художніх орієнтацій старшокласників у процесі музично-театральної діяльності. Виявлено сутність художніх орієнтацій особистості як важливу характеристику її спрямованості до пізнання явищ художньої культури та фактору регулювання житгєтворчості. Зосереджено увагу на проблемі формування художніх орієнтацій учнів старшого шкільного віку, що передбачає корекцію аксіологічних установок сприймання мистецтва, визначення орієнтирів самореалізації молоді в художньо-творчій діяльності. Унікальним засобом формування художніх орієнтацій старшокласників визначено музично-театральну діяльність, яка синтезує різні види мистецтва, надає учням можливість пізнання цілісності художніх творів. Представлено феномен "художні орієнтації" у філософсько-естетичному та психолого-педагогічному дискурсі, понятійно-термінологічне поле дослідження проблеми формування художніх орієнтацій учнівської молоді. Описано педагогічний потенціал музичного театру в контексті формування художніх орієнтацій старшокласників, репрезентовано музичний театр як ретранслятор художніх цінностей у часопросторі культури та освіти, як художньо-освітнє середовище в умовах суспільних викликів сьогодення тощо. Окреслено концептуальні основи методики формування художніх орієнтацій старшокласників у процесі музично-театральної діяльності та методологічні підходи до проектування методики формування художніх орієнтацій старшокласників у процесі музично-театральної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.23/.25 + Щ31 р(4УКР)31-3-68

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА865851 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського